06 lipca

#82 Gdybyś nie istniała...

Gdybyś nie istniała...
światu spokojniej by się żyło?

Od czasu kiedy internet wszedł w codzienny użytek to coraz częściej możemy zaobserwować niskie samooceny, próby samobójcze . W internecie łatwo jest kogoś podburzyć, zmienić jego własne nastawienie do siebie. Wiek 21 jest czasem w którym królują kobiety z idealnymi długimi nogami,  dużymi kobiecymi atutami i idealną twarzyczką. Z tego powodu każdy chcę być taki i nie chcę słyszeć słów, że wybiega poza model ideału. Osoby które tworzą same coś w internecie dobrze zdają sobie sprawę z hejtu który często nie  jest niczym uzasadniony. Jesteś brzydka, gruba? Jednym uchem wlatuje a drugim wlatuje ale z wydarzeń możemy zaobserwować, że są też osoby które przejmują się takimi rzeczami. Jedna znajoma youtuberka spotkała się z dość agresywnym hejtem. Nie ograniczał się on tylko do jej wyglądu i do tego co tworzy ale do tego aby zakończyła swoje życie. Już nie mówię nawet o tym ze jest to przestępstwo i jest karane więzieniem to po drugie nie ma nic wspólnego z człowieczeństwem. Ludzie uwielbiają pluć jadem na innych. Podwyższa im to samym samoocenę? Sprawia satysfakcję? Nie pojmę tego ale też nie pojmę osób które tak łatwo temu ulegają. Myślisz ze światu spokojniej by się bez ciebie żyło czy albo "zastąpisz ból psychiczny fizycznym"? To tak nie działa i nigdy nie działo ale nawet na głupich grupach facebookowych dziewczyny pytają się gdzie się pociąć aby rodzice nie widzieli... powód? Chłopak mnie zostawił, przyjaciółka wbiła noż w serce. Przez całe twoje około 80/90 letnie życie jeszcze tysiące razy będziesz miała złamane serce czy ktoś wbije ci nóż w plecy. I to ma być powód aby myśleć o odejściu? Takie sytuacje powinni wzmocnić a jeśli nie radzisz sobie z hejtem to nawet go gdzieś zgłosić. Nakłanianie kogoś do samobójstwa jest przestępstwem. Tak jak ta osoba próbowała zrobić piekło z twojego życia tak ty zrób z jej.






bluzka- KLIK
spodnie- Bershka
buty- CCC

23 komentarze:

  1. Po pierwsze, to przepiękne zdjęcia. Jestem nimi zachwycona. ♥
    Po drugie, totalnie zgadzam się z tekstem który napisałaś, w dzisiejszych czasach niestety to człowieczeństwo się zatraca (?). Niestety, znam również przypadki gdzie przez internet osoba popełniła nawet samobójstwo, z resztą dużo też o takich sytuacjach można usłyszeć, fajnie że poruszasz taki temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, internet przynosi więcej złego niż dobrego .. ale ciężko w tym walczyć! Miejmy nadzieje, ze wkrótce wszystko się ułoży!
    P.s Przpiekne zdjęcia!
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przykre, ale prawdziwe ja pamiętam jak zaczynałam z blogiem i też często się spotykałam z falą hejtów od znajomych. Miałam to gdzieś, teraz wiem, że bardzo mi tego zazdroszczą bo robię to co kocham i nie mam zamiaru z tego zrezygnować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początek - cudowna stylizacja. Bluzka ogromnie mi się spodobała.
    Co do treści zgadzam się i w sumie tak mogłabym podsumować swoją wypowiedź, ale jako że uważam, że zasługujesz na dłuższy komentarz wypowiem się nieco inaczej.
    Realia współczesnego świata dobitnie praktykowany kult piękna i perfekcji nie prowadzi do niczego dobrego. Jak najbardziej, fajnie gdy ludzie są zadbani, ładni i przywiązują wagę do estetyki lecz w momencie gdy uroda nie idzie w parze z dobrym smakiem i intelektem jest bezwartościowa. Hejt, nienawiść i wmawianie ludziom, że są gorsi to jakaś zaraza współczesnego świata. Jak sama mówiłaś o przykrych komentarzach skierowanych w stronę jutuberki, a nawet namawianie do samobójstwa... To jest straszne lecz wydaje mi się, że istnieje na to jedna rada, mianowicie otwarte mówienie o problemie i zamieszczanie treści takich jak twój dzisiejszy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety są ludzie mocniejsi i słabsi psychicznie :/ Nie dla każdego jest łatwo powiedzieć nie przejmuje się hejtem ;/ Wierze, że jednak takie posty jak Twój wpływają na ludzi i obrazują jak dużą krzywdę mogą wyrządzić drugiej osobie przez głupie i często nie przemyślane słowa...
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post , bardzo podoba mi się Twoja stylizacja , a szczególności buty , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze zastanawia mnie co kieruje ludźmi, którzy jako swoje hobby wybierają internetowe obrażanie innych. Nie mówię tu już o youtuberach, blogerach, którzy na swoim koncie mają wiele osiągnięć, bo to prawdopodobnie czysta zazdrość, ale mam na myśli zwykłe osoby, bo to zastanawia mnie najbardziej.
    Jesteś bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda internet potrafi zniszczyć człowieka
    a raczej ludzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, nic dodać, nic ująć. Poza tym piękne zdjęcia, a stylizacja przypadła mi do gustu. Na pewno będę zaglądać tu częściej, obserwuję ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu, nie wiem co ludzie sobie wyobrażając podczas hejtowania kogoś. Może sprawia im to radość, czują się ważniejsi, podbudowują swoje ego? Jednak wydaje mi się, że wszystko do człowieka wraca, jeśli nie teraz, to trochę później, a zło z podwojoną siłą.
    www.xmoltobello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Internet niszczy ludzi i to bardzo. Przekonała się o tym moja dziewczyna, kiedy internet i ludzie w Nim będący zniszczyli jej psychikę. Do tej pory nie umie się pozbierać, ale walczy z tym każdego dnia. Co do postu jest naprawdę dobrze, mądrze przemyślany. Na pewno będę zaglądał tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo życiowy post..a co do stylizacji to bardzo mi się podoba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz <3
    świetny outfit
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Internet jest bezlitosny, niestety ludzie czują się bezkarni i przychodzi im to z łatwością.
    A stylizacja SUPER!
    Gratki za tk odważny makijaż ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Internet ma wiele plusów. Tak naprawdę dzięki niemu pewni ludzie jeszcze bardziej się rozwijają oraz realizują swoje pasje. Niestety ludzie czasami nie potrafią wykorzystywać sieci w pozytywny sposób. Nie rozumiem ludzi, którzy wyśmiewają twórców blogów czy filmów na YouTubie. Każdy może spełniać się gdzie chce. Nie wiem dlaczego ludzie myślą, że robienie czegoś w Internecie jest czymś błahym i zabawnym.
    Hejterzy, którzy przyczepiają się do wyglądu bardzo często po prostu zazdroszczą osiągnięć. Zastanawia mnie czy wiedzą o tym, że mogą zniszczyć ludzkie życie.
    Piękne zdjęcia i stylizacja! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja podoba mi się bluzeczka i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeden z ciekawszych postów,świetne obcasy ;) masz bardzo ładne włosy ;) zapraszam do siebie na mój pierwszy wpis a-giersz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze napisałaś. Moim zdaniem to właśnie przez internet łapiemy kompleksy. Za dużo oglądania pięknych, chudych dziewczyn na instagramie, czy facebooku. Obwiniamy się, że my takie nie jesteśmy, a cały urok tkwi w tej naszej "inności".
    p.s. Fajnie się to czytało, ale popracuj nad interpunkcjom :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post! Strasznie mi się podoba twoja stylizacja.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, mądry wywód, ale...
    Przydałoby się go bardziej dopracować. Brakuje licznych przecinków, tekst zawiera sporo błędów. Powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz :) Bardzo mądry i szczery post!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, internet jest pełen hejtu.
    W końcu można kogoś obrazić anonimowo.
    Wydaje mi się, że ludzie starają się podbudować swoje ego umniejszając wartość innej osobie.
    Nie pojmuję, jak może im sprawiać radość rozsiewanie nienawiści, obrażanie kogokolwiek.
    Bardzo dobrze, że napisałaś post poruszający ten problem, który w moim odczuciu jest na wielką skalę. :)
    https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny text i ciekawa stylówka. Z jednej strony rock'n'rollowo z drugiej czuć elegancki sznyt! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger