23 czerwca

#81 Tylko idealne instagramowe dziewczyny...


Wraz z czasem zmieniają się poglądy na temat idealnej kobiety. Kiedyś uważano, że jest to Marilyn Monroe a teraz Kylie Jenner. A jak wiadomo każda dziwczyna dąży do tego by wpasować się w aktualny trend. Wąska talia, duży tyłek i ogromne usta. Na twarzy błyszczeć ma się highlighter, doklejana rzęsy i idealne instagramowe brwi. Która nie pragnie tak wyglądać?
Jednak żadna z nas nie powinna ślepo dążyć do bycia ideałem. Każda z nas ma własny typ urody gdzie jednej pasują grube brwi jak Cary Delevingne a drugiej cieniutkie jak na przykład Paris Hilton. Jedna świetnie wygląda w mocnym makijażu a drugiej całkowicie to nie pasuję bo ma delikatny typ urody. Najważniejsze co trzeba pamiętać to, że masz podobać sie sobie a nie innym. Ty kształtujesz jaką osobą jesteś i jak wyglądasz, nie zapominaj.



spodenki- Sammydress
pasek- Ssmmydress
bluzka- Bershka

19 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą,nie warto ślepo biec za ideałem,trzeba znaleść go w sobie ;)
    magdalenadereniowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami ciężko jest zrozumieć, że ideały, którymi bombardowane jesteśmy z każdej strony faktycznie tymi ideałami nie są, bo tak jak powiedziałaś-kazdej z nas pasuje zupełnie co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza! Akurat moim marzeniem nie jest zostanie ideałem z instagrama, wolę siebie taką jaką obecnie jestem, akceptacja przede wszystkim! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że wiemy, iż podążanie za trendami raczej nie jest dobrą drogą wciąż to robimy. Trudno jest jednak sprostać tym wszystkim wymaganiom, tym bardziej, że wciąż moda ulega zmianie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) tak to prawda :( niestety teraz co druga dziewczyna ma brwi jak od szklanki. Gdyby je postawić w jednym rzędzie nie wiem czy bym odróżniła od siebie kogoś. Wszystkie są takie same :(
    Pozdrawiam.
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda. Kiedyś to mi się podobało ale teraz zmieniłam zdanie. Ja bym nie mogła być dziewczyną z instagrama(jeśli chodzi o makijaż), ponieważ mam właśnie delikatny typ urody i wszelkie mocne makijaże, grube brwi mi nie pasują. Nie dajmy się zwariować :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście trudno się z Toba nie zgodzić,
    Świetne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie czasem bawi to, że wiele dziewczyn wygląda prawie tak samo. Jeśli coś jest nazwane trendem, to pewnie nie bez powodu i nie ma w tym nic dziwnego, że np. idealne, grube brwi podobają się tylu osobom, jednak moim zdaniem warto starać się wyróżniać, szukać oryginalności. Na pewno nie można podążać za modą ślepo. Tak jak napisałaś, nie każdemu wszystko będzie pasować, bo każdy ma inny typ urody itd. dlatego z pewnością nie warto na siłę trzymać się czegoś, co do nas nie pasuje. Prześliczne zdjęcia :)

    blog: malinowynotes.blogspot.com
    Instagram: girlwithawindrose

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz!
    No niestety każda nastolatka do tego dąży!:/
    Moim zdaniem wszystkie jesteśmy piękne i wcale nie musimy być Kylie!:D
    Obserwuję! asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Niejednokrotnie podążam za modą, ale do swojego własnego stylu dodaję tylko te trendy, które rzeczywiście mi się podobają. W mojej szkole zaobserwowałam masę młodszych dziewczyn, wyglądających na żywo wyjęte z instagrama bądź tumblra. Przykro mi, kiedy na coś takiego patrzę, ponieważ cenię w ludziach oryginalność.
    Przepiękne zdjęcia, outfit jest cudowny. Masz śliczne paznokcie ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem Kylie wcale nie jest ładna :D
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do wszystkich pasuje to co akurat w trendach, prawda. Dużo kobiet wpada przez to w kompleksy, a chyba niepotrzebnie, bo co jest fajnego w tym, że wygląda się jak wszyscy? :)
    Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą. Zwłaszcza, że większość z tych ideałów bez tony makijażu i skalpela wcale nie byłaby taka ładna :) A figurę przy odpowienim wysiłku każdy może sobie wyrobić, o ile podoba mu się taka, na jaką jest trend. Każdy ma swój gust. Jedni uwielbiają wychudzone dziewczyny, inni ,, normalne'', kolejnym nie przeszkadza sterczący brzuszek, boczki i trochę za bardzo stykające się uda :) Jak mówiłam, gust.
    Masz prześliczną bluzkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paix-et-liberte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalna racja, sama w sumie bym chciała zrobić sobie te słynne "intagramowe" brwi, aczkolwiek nie pasują mi i nie podobam się sobie w takich, więc po co?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą. Dziewczyny później wpadają w kompleksy ponieważ nie potrafią lub nie mają dostatecznych środków aby wyglądać jak gwiazdy instragrama. Ehh

    http://wyzwanieclaudette.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym nie chciała. Dla mnie Marilyn zawsze będzie numerem jeden. Dzisiejszy kanon piękna i moda przerażają mnie do tego stopnia, że już dawno przestałam kupować 'modne' ubrania i oglądać przerysowaną rzeczywistość na Instagramie. Natura jest piękna, nie potrzebuje ulepszaczy dlatego ja staram się ją wykorzystywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciuchy kochana! Masz piekna figurę. Nie rozumiem tych glupich trendów i ideałów ktore trzeba za wszelka cene naśladować.. Ja doceniam to jak wygladam i widze piękno w brzydocie lub niedoskonałościach.

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, spodenki są prześliczne i bardzo oryginalne;) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger