11 czerwca

#80 Żelowe paznokcie, warto czy nie?

 Kobiety uwielbiają o siebie dbać, ale też mężczyzni kochają gdy kobiety dbają o siebie. Wiele osób ma tak zwany "fetysz paznokci". Sama uwielbiam gdy ktoś ma ładnie zrobione, długie, umalowana paznokcie. To dla mnie taka wizytówka człowieka. Żelowe paznokcie zdecydowałam się zacząć robić około rok temu. Wcześniej moje paznokcie były bardzo łamliwe a lakier przetrwał maksymalnie 3 dni. Z tego powodu znalazłam blisko siebie świetny salonik.





Ile kosztują?

Cena paznokci zależy od miasta oraz salonu. Ja sama mieszkam w Ostrowcu Świętokrzyskim i za zrobienie paznokci płaciłam 80 złotych a za uzupełnianie płace 60 złotych. Oczywiste, że w Warszawie będzie to kosztować około 120. Pamiętajcie jednak, że nie należy iść tam gdzie taniej bo co wam po źle wykonanych i nieestetycznych paznokciach. Sama kiedyś chodziłam do znajomej: skórki były pozalewane, łatwo się łamały a lakier był nałożony niechlujnie.


Żele niszczą i osłabiają paznokcie?
Jest to mit. Profesjonalnie wykonane i zdjęte żele nie maja prawa zniszczyć paznokci. Żele robie na własnej płytce, nie przedłużam ich. Nigdy w życiu mi się nie złapały, nawet gdy je zdjęłam przed operacją to nic się nie stało. 

Nie przeszkadzają ci odrosty?
Ja paznokcie robię zazwyczaj co miesiąc. W tym czasie zdążą mi urosnąć i powstać odrosty. Do porównania daje wam zdjęcia od razu po wykonaniu i miesiąc później. W tym ostatnim tygodniu już najbardziej mnie denerwują ale wiadomo, że nie będę tyle płacić co tydzień. 


Skąd bierzesz inspiracje?
Wszystko z instagrama. Czasem z firmowych takich jak @akademia.semilac czy @mani_mani_nails ale często też z prywatnych instagramów wpisując po prostu #nails czy #inspirationnails

Ale też czasem sama umieszczam swoje paznokcie na moim istagramie @queenxfangle





21 komentarzy:

  1. Uwielbiam nosić kolorowe paznokcie, ale tak ładnych jak te nigdy nie miałam. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja jestem uzależniona od paznokci... Hybrydy, akryle i różne wzory ahhh kto tego nie kocha? Nie rozumiem ludzi którzy mówią, że to strata pieniędzy. Dla mnie to inwestowanie w siebie i swoją estetykę! Pozdrawiam cieplutko i zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zastanawiam się nad czarnymi - koniecznie w salonie, po pierwsze nie przepadam za robieniem samemu a po drugie nie za bardzo mi wychodzi :c

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne paznokcie bardzo mi się podobają żele chyba muszę kiedyś spróbować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie nosiłam żeli, ale od tradycyjnych lakierów i hybryd jestem uzależniona! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie potrafię sobie zrobić paznokci, próbuję się uczyć i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona! Każde paznokcie, które pokazujesz tutaj na zdjęciach są po prostu MEGA! ❤
    Nie zgodzę się z tym, że żele nie niszczą paznokci. Wszystko je niszczy jeśli jest robione bez przerwy i paznokcie nie odpoczywają, także warto czasem dać im odetchnąć 😊 ja cały czas jestem tylko przy tradycyjnych lakierach, ale ten wpis przybliżył mnie trochę do czegoś bardziej profesjonalnego.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://lepszaodsiebie.blog.pl
    😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybrydy mam często robione, ale na żele jeszcze się nie odważyłam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybrydy mam często robione, ale na żele jeszcze się nie odważyłam. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś nosiłam żelowe paznokcie i właśnie zrezygnowałam z powodu szybkiego odrostu. Jednak mi ekstremalnie szybko rosną paznokcie. Przerzuciłam się na same hybrydy i robię je sobie co około 2 tygodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam sobie przedłużenia żelowe, ale niestety to nie na mój portfel 🙈 Jak zacznę pracować to powrócę do nich, ale zaatanawiam się czy lepszy jest akryl czy żel 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy bo np mi akryle zapowietrzaja paznokcie 😒

      Usuń
  12. Ja wykonuje hybrydy w domu, sama sobie ale ostatnio kompletnie nie mam na to czasu teraz :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robię hybrydy, ale wciąż myślę nad żelami, ponieważ choć mam mocne paznokcie czasami mam ochotę na bardzo długie, które mogłyby się połamać mając tylko hybrydę. Lubię za to utwardzać je takim proszkiem żelowym, by były mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam okazji robić hybryd, więc nie umiem wypowiedzieć się na ten temat, ale post naprawdę ciekawy, a zdjęcia paznokci cudne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne paznokcie. Zawsze chciałam mieć zrobione hybrydy, albo żele... może to pomogłoby mi zapuścić paznokcie, ale nie potrafię się zmobilizować i pójść do kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jakich lakierów korzystasz ? Jakaś konkretna firma :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do kosmetyczki i wydaje mi się, że najczęściej używa semilaca :)

      Usuń
  17. Ja zainwestowałam we własny zestaw do hybryd i nie muszę tracić co chwila pieniędzy :D Na początku musiałam się oczywiście przyzwyczaić do zupełnie innej konsystencji od zwykłych lakierów, ale za którymś razem wreszcie byłam zadowolona z efektów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny kształt, bardzo lubię żele robię sobie je sama semilacami :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger