31 maja

#79 Ty i ja jesteśmy jak czerń i biel

Czerń i biel to najpopularniejszy kontrast i mimo tak wielkiej odchłani ludzie uwielbiają je ze sobą łączyć w styliacjach ale też w efektach na zdjęciach. Nie tylko w takich sprawach lubimy dobierać tak absurdalnie. W związkach czy w przyjaźni czasem wychodzi to na lepsze. Nie mówię tu o tym gdy kobieta jest "ciepła, uczuciowa" a mężczyzna oziębły lecz o cechach na przykład jak dorosłość a jeszcze ta dziecinność. Moja przyjaciółka właśnie ma w sobie tą ceche dziecka którą czasem uwielbiam a czasami nienawidzę przez swoja dorosłość. Lecz dzięki temu uzupełniamy się. Są sytuację w ktorych trzeba pokazać dojrzałe myślenie i wylać jej kubeł zimnej wody ale też takie w których trzeba się wyluzować i poczuć w sobie to dziecko. Dlatego właśnie kocham kontrasty.


BODY- K L I K











15 komentarzy:

  1. Masz rację, że kontrasty są istotne w życiu. Widzę to na przykładzie mojego związku; mój chłopak jest spokojny, opanowany i poukładany, a ja typowa wariatka; jednak świetnie się to uzupełnia.
    Ładne zdjęcia :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, pięknie :) fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna bluzka, oczarowała mnie. Uwielbiam zdjęcia w szarościach, są one zawsze bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko w swoich stylizacjach łączę czerń i biel. Może to błąd? W sumie nie licząc stroju galowego, dawno się tak nie ubierałam... Chyba pora to zmienić. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontrasty w ubiorze mogą sprawić, że stylizacja będzie idealna. W relacjach międzyludzkich bywa z tym różnie, fakt, że przeciwieństwa się przyciągają, ale czasem potrzeba harmonii na tej płaszczyźnie i podobieństwa są wtedy idealne na jej odnalezienie;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! Również uwielbiam czerń we wszystkich możliwych postaciach ! Zapraszam do mnie Zapraszam :*
    http://ehyrinn.blogspot.com/2017/05/pink-blouse-and-sweet-shoes.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. Lubię czarno białe. Często te kolory dodają świetnego klimatu.
    A co do kontrastów masz rację.... ale uważam, że fundamentalne spojrzenie na świat powinno się jakoś łączyć :) patrzeć może i inaczej, ale w tym samym kierunku 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz i wspaniałe zdjęcia! To prawda, kontrasty się przyciągają, z resztą jest przysłowie, że przeciwieństwa się przyciągają i to sprawdza się w życiu. Najważniejsze to zaakceptować różnice. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsza blogerka w Polsce, zdecydowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Ja w bieli i czerni czuję się najpewniej.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, mówiąc o tych kontrastach.
    Świetna stylizacja i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. W przyjaźni taki kontrast jest świetny, ale w związku to gwóźdź do trumny. Zwłaszcza jak facet jest takim 'dzieckiem'- człowiek się namęczy, a i tak nic z tego nie będzie...
    Strasznie klimatyczna sesja, jednym słowem= niesamowita :)

    zapraszam: http://onitestuja.blogspot.com/2017/06/achae-naturalne-peelingi-do-ciaa.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Często występują właśnie takie kontrasty w życiu i to jest super, czy to w przyjaźni, czy w innych sprawach :) Świetnie wyglądasz, super zdjęcia! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ! A czarno-biała sesja to strzał w 10 ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarnobiale zdjęcia mają w sobie jakąś taką magię... w moim korpo czarny i biały dresscode to chleb powszedni. Mimo to nigdy mi się nie znudzi! Pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger