15 maja

#78 Wiosenne połączenie ROMWE + ZARA


Już maj. Nie powiem, że czas nie leci szybko. Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami. Na plecach mogę czuć że matura już za rok. Brak czasu dopisywał mi nieustannie dlatego postów miesiąc nie było. Podobno gdy kobieta zmienia coś w swoim wyglądzie to oznacza chęć zmiany czegoś w swoim życiu. Jestem znów szatynką więc pora też wrócić do blogowania.Na zdjęcia założyłam białe rurki, hit sezonu. Która teraz dziewczyna nie ma ich w swojej szafie? Nadal nie jestem do nich przekonana, wole siebie jednak w ciemnych kolorach. Jednak wczoraj w zarze upolowałam cudna kurteczkę/narzutę która prędko mi się nie znudzi. Szara bluzka z modnymi już od dwóch sezonów sznurkami idealnie się dopasowała a najwygodniejsze adidasy slip ony nadają luzu. Na taką pogodę idealnie, chociaż jeśli znów zacznie padać to cały dół pójdzie do wymiany. Uroki pogody w Polsce. Jednak liczmy na utrzymacie się aktualnej.
Oficjalnie mogę stwierdzić, że najlepszym sklepem stacjonarnym będzie dla mnie ZARA. Mimo ze ceny w porównaniu z innymi sieciówkami są wysokie to ubrania o wiele lepiej wykonane oraz do tego idealnie w moim stylu. A jaka jest wasza ulubiona sieciówka ostatnimi czasy?









bluzka- KLIK
 kurtka- ZARA
 spodnie- KLIK
 buty- ADIDAS

13 komentarzy:

  1. Ale super wyglądasz!Świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie! Wyglądasz fenomenalnie:) a bomberka boska!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam białych spodni i te które masz na sobie wyglądają super! Mam nadzieję, że są jeszcze dostępne. http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja, ale również włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie jestem przekonana do białych rurek, zawsze boje się w nich gdziekolwiek siadać :) ale wyglądasz pięknie ! Śliczna ta kurteczka. Moja ulubiona sieciówka to zdecydowanie h&m :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kurtka i cały outfit ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomberka prześliczna, zarówno fason jak i kolor! I Twoje włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna! I świetna bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka przepiękna bomberka! :) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam białe rurki, ale w końcu je oddałam. Też nie jestem zbytnio przekonana do jasnych spodni, wolę ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero co przeżyłam testy, więc zanim matura mnie dopadnie mam trochę czasu. Ale fakt, czas bardzo szybko zleciał. Bardzo ładny outfit, do twarzy Ci w tych kolorach. Bluzka mega :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger