06 kwietnia

#77 Gdzie szukać inspiracji do napisania posta? | Zaful | Gamiss |



Napisanie posta na bloga przecież nie jest jakieś trudne. Trudne znalezienie jest tematu o którym można napisać. Jest to już mój 77 post na blogu i skąd ja biorę pomysły na wciąż nowe? Macie brak weny i pomysłów a pisanie ciągle na te same oklepane tematy jest nudne? 
Jak ja sobie z tym radzę?
1. Przeglądanie innych blogów. Moim zdaniem nie jest nic złego jeśli wejdziesz na kogoś bloga i spodoba ci się temat na który masz długą, ciekawa opinię. Nie oszukujmy się, ale w internecie jest już wszystko. To jakbym miała zrobić wojnę dziewczynie która miesiąc po mnie napisała o jakiejś pewności siebie. Jeśli ja ją do tego skusiłam- to bardzo miło. Sama nie raz miałam tak, że czytając posty innych blogerów dostałam nagłej weny na ten temat i poruszyłam go w inny sposób.
2. Teksty piosenek. Ja osobiście bardzo często mam taką sytuację, że gdy słucham piosenki to jakiś wers da mi pomysł na post. Będzie on odnosił się do czegoś paroma słowami a ja postanowię to rozwinąć. Tak było na przykład z postem #65 Słodkie złudzenie. Natchnęła mnie do tego piosenka Mateusza Mijała- Zabijasz mnie.
3. Cytaty z filmów bądź seriali. Odcinek jakiegoś serialu czy filmu odnosił się do pomagania innym. Pokazał mi tym sposobem ile ludzie robią dla innych. I takim sposobem powstał post #71 Co robisz dla innych? 
4. Krytyka. Post #68 Rozpieszczony gówniarz powstał właśnie z krytyki chcąc pokazać, że to mam nie jest fundowane przez moich rodziców. Mogłam więcej napisać niż krótką odpowiedź dlatego powstał ten post.











koszula: KLIK
płaszcz: KLIK
spodnie: pull&bear
buty: converse


25 komentarzy:

  1. Super stylizacja i piękne zdjęcia ! ;) Bardzo podoba mi się płaszczyk ^^
    Zaobserwowałam ;*
    http://wercziblogerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaaardzo podoba mi się ta stylizacja <3 jest idealna :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często miałam problemy z weną teraz w małym stopniu się to zmienia. Świetne punkty i przydatne ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny płaszczyk i bluzka w moim ulubionym kolorze ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie piosenki są naprawdę świetną inspiracją, sama często piszę, słuchając czegoś. Śliczny płaszczyk i fajny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful photos

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenki często bywają źródłem inspiracji, ja sama często piszę posty słuchając muzyki. Śliczny płaszczyk i fajny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, jesteś śliczną dziewczyną i podoba mi się też ta stylizacja. Co do postów to fakt, ja mimo że jestem początkująca to inspiracje czerpie z codzienności, zdjęć, muzyki i właśnie nawet filmów. Świetnie mi się czyta Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty jesteś śliczna <3
    Ja czerpię inspirację z życia codziennego i z moich obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bluzka :D. Sama raz miałam taką sytuacje, że dziewczyna mnie oskarżyła o to, że podrobiłam jej posta, tylko, że ja nie wiedziałam o istnieniu jej bloga, więc jak miałam to zrobić. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji.<3
    Zapraszam do mnie Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajną bluzkę masz na tych fotografiach, świetne ma rękawy. <3
    ja na szczęście nie narzekam na brak inspiracji już od kilku lat, jedynie czasu mi brakuje, żeby to wszystko przelać na "papier". ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja gdy szukam inspiracji przeglądam tumblra :) Nie wiem dlaczego ale te obrazki mają na mnie taki wpływ i to magiczny :D
    pozdrawiam!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. Bardzo mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na wyszukiwanie inspiracji. Sam szukam w czytanych artykułach i obserwacją internetu pod kontem własnych zainteresowani. Fajny pomysł na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Podoba mi się cała stylizacja :) jest w moich ulubionych kolorach, czyli pudrowy róż i czarny <3 Chciałabym dobrze wyglądać w takich płaszczach... niestety jestem za niska :(
    zapraszam cię również na mojego bloga : http://kajamiernik.blogspot.com/
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda inspiracja jest dobra jeśli nie kradniemy tekstu. No bo ile osób pisze ograch, a jakoś nikt się nie skarży, aaa ja napisałem pierwszy złodzieju.Wszystko zależy od naszego kontentu. Btw uroczy płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zazwyczaj czerpię inspiracje z internetu, czytam, oglądam i jakoś to przychodzi :) Płaszcz cudowny, ma piękny kolor!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna bluzeczka, bardzo podobają mi się takie :)
    ślicznie Ci w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bluzka! My też nie mamy nic przeciwko szukaniu inspiracji w internecie, oczywiście jeśli nie jest to kopiuj/wklej, tylko poruszenie danego tematu w inny sposób, ze swojego punktu widzenia.
    Zapraszamy do nas: http://cywilizacjaizdrowie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega świetne pomysły do wyszukiwania inspiracji. Mnie samą bardzo minspirują zdjęcia z instagrama i pinteresta lub tak jak wspominałaś posty innych dziewcząt. Płaszczyk jest prześliczny.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu pozwolić sobie na kreatywny luz. Starać się nie zmuszać do wymyślenia czegoś. Można pisać na każdy temat. Schody się zaczynają kiedy chcemy zadowolić gusta innych, no i gdy jest możliwość zarobku. Wtedy zaczyna się praca a nie przyjemność. Ale nawet wtedy można wpaść w odpowiednia fazę. Zapraszam do komentowania na moim blogu - https://marktheartist.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczna koszulka, piękne masz włosy;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger