26 marca

#76 Marcowy haul internetowy


Sweatshirt KLIK


Sweatshirt- KLIK


Sweatshirt - KLIK


Sweatshirt - KLIK




Jackets - KLIK
Blouses - KLIK


Dziś przygotowałam dla was taki czysto ubraniowy post. Przyszło mi ostatnio parę bardzo fajnych rzeczy które chciałam wam przedstawić. Chyba każdy lubi nosić ładne i dobrze wykonane ubrania do tego w przystępnej cenie. Oprócz tych firm w linkach wyżej mam dla was wishliste z dwóch moich ulubionych azjatyckich sklepów:

 klik | klik | klik | klik 


 klik | klik | klik | klik 


11 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje mi się bardzo podobają i zachwyciła mnie ta koszula z gołymi plecami , jest świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka z kwiatami <3
    Cudna *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z odkrytymi plecami *.* cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są cudowne! Najbardziej jednak spodobała mi się stylizacja, w której masz na sobie zieloną bluze z kwiatami na rękawach

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze stylizacje dobrałaś sobie. Muszę pokazać ten post mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Super haul!
    Pozdrawiam,
    www.dziewczeco.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia bluza jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bezowa bluza meeega!!!
    ps. u mnie tz wishlista shein :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bluzy są boskie! ❤️ Myśle nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bluzy, wyglądają naprawdę fajnie i myślę, że będą idealne na wiosnę. Nie wiem jak inni ale ja lubię mieć zawsze przy sobie coś ciepłego :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje. Najbardziej podobają mi się bluzy :)
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger