18 marca

#75 Świat umyka nam przez palce


Nie czujecie czasem, że za mało zrobiliście tego tygodnia? Że za słabo wykorzystaliście swój dzień? Po szkole macie w planach zrobić tak wiele, ale zmęczeni od razu usypiacie lub uczycie się resztę wieczora. W weekend za to poszaleje! Wstaniesz za późno, wyjdziesz ze znajomymi a całą niedziele przesiedzisz załamany w książkach. Rutyna większości młodzieży czyż nie?
Naszą zdecydowaną wadą jest to, że nie potrafimy dobrze rozpracować dnia. Sama do jakiegoś czasu wracałam o szesnastej, spałam a jak wstałam uczyłam się do drugiej w nocy i tak w kółko. Nie licząc, że źle się czułam fizycznie to i psychicznie bo wiedziałam, że robię coś źle, źle rozkładam swoje zajęcia. Jedną zasadniczą rzeczą jest to, że odkładamy wszystko na ostatnią chwilę. Tak samo jak dzień przed wakacjami będziemy chcieli schudnąć 10 kilogramów.
Musicie przestawić swój organizm. Uwierzcie, że sama znajduję czas na wyjścia na siłownie czy ze znajomymi na tygodniu bo się przestawiłam. W kalendarzu wszystko posegregowałam. Nauka rozplanowałam na parę dni. Jasne, że nikomu się nie chcę, ale to jest najgorsza wymówka. Tak jednak nie można żyć. Ja żyję zasadą, że jutro może potrącić mnie samochód to czemu mam to przespać lub siedzieć tylko w domu? Śmieszne trochę oraz dołujące, no ale ważne, że motywuje do ruszenia tyłka!



blouse- KLIK
jacket- KLIK

28 komentarzy:

  1. Dobra organizacja to podstawa! Masz racje!
    Nauczyliśmy się tego podczas podróży. Zawsze chcemy jak najwiecej zob, nie ma czasu na wymówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Świetny sposób na planowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta róża na koszuli to haft czy naprasowanka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z Toba w 100%.... mieszkam w Stanach, opiekuje sie dzieciakami, mam pol dnia wolnego i potem wieczory, na poczatku zamiast korzystac z dnia jak tylko dzieci szly do szkoly ja wracalm spac i budzilam sie kolo 14, a o 15 powrot do pracy... teraz caly czas aktywnie spedzam czas! Wczesniej chodze spac, ale za to ile widze tyle moje! :) fajnie piszesz! Zapraszam do siebie
    www.xleanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna koszula <3 i do tego ta kurtka! Stałaś się moją inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna koszula.
    Super post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna koszula :)
    Super post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, wszystko co napisałaś jest prawdą, i tu nie ma się co kłócić ani sprzeczać. Bo to prawda jak nic. Ja non stop coś robię, nawet w weekendy muszę pracować nad blogiem, nad współpracami, że brak mi czasu na cokolwiek. Plus do tego szkoła, która również mi spędza sen z powiek.
    Należy chyba bardziej popracować nad tym swoim czasem wolnym i pamiętać, że żyje się raz, więc po co to wszystko marnować na ciągłą pracę? Czasem należy wziąć urlop od wszystkiego i zająć się sobą.
    Pięknie wyglądasz, stylizacja świetna!
    Pozdrawiam gorąco, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmieszy mnie to, że niby wszyscy to wiedzą, a jednocześnie mało kto jest zorganizowany. A przecież postów o organizacji jest, no, całkiem sporo. Tak czy inaczej wielkie gratulacje dla ciebie, bo osobiście mój mózg jak tylko widzi jakąś tabelkę, cicho mówi "o nie, za cholerę nie będę się w to pakować". Normalnie nigdy nie mogę się z nim dogadać.
    Dobra, bredzę od rzeczy.
    Powiedziałabym, że fajna koszula ale chyba już się tego naczytałaś :P.
    Pozdrawiam,
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszula i fajna stylizacja. Do tego fajnie piszesz będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula jest super! Sama się nad nią zastanawiam :) U mnie też ciężko z organizacją czasu ale postanowiłam, że czas najwyższy to zmienić. Powodzenia!

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula i jeansowa ocieplana kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama prawda. Dodałabym jeszcze, że zamiast znaleźć jakieś zajęcie, zainteresowanie siedzimy przed telefonem i nie robimy nic w kierunku samorealizacji.
    Ja właśnie jakiś czas temu prowadziłam przedstawiony przez ciebie tryb życia i wcale nie było mi z tym dobrze. Teraz jestem na siebie zła, że zamiast rozplanować jakoś swój dzień wracałam ze szkoły, kładłam się spać, a później uczyłam do nocy. Teraz chodzę na dodatkowe zajęcia, uczę się, mam czas na przyjemności i czasem jeszcze się nudzę!

    https://maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tak samo. Ciągle żałuję, że nie robię nic ciekawego w swoim życiu. Jest mi z tego powodu smutno i wpadam w doły. Z jednej strony nie mam motywacji, a z drugiej boję się coś zacząć.
    Ładne zdjęcia :) Jesteś piękną dziewczyną.

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą plan to podstawa. Odkąd prowadzę bloga i kanał na youtube, a w dodatku chodzę do szkoły i się uczę to bez planu ani rusz. Kalendarz, planner i mogę funkcjonować i wiem, że danego dnia nie zmarnowałam ani chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dobrej organizacji czasu :) zawsze w szkole mialam problem z rozkładaniem nauki na kilka dni :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą, niby sobie tyle zaplanujemy a nic z tego. Dlatego ja od jakiegoś czasu staram się wstawać w weekendy wcześniej, żeby zrobić więcej a na tygodniu staram się sobie rozplanować czas tak aby zrobić wszystko co zaplanowałam wcześniej, jak na razie całkiem dobrze mi idzie! Świetnie wygladasz!♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely look, this post is very inspiring

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie raz tak mam że chciałabym zrobić tak wiele rzeczy ale wtedy czuje się bardzo zmęczona i najczęściej leżę cały dzień 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten post jest dokladnie o mnie... ostatnimi czasy jakoś mam wrażenie, że dnie przeciekają mi bezsensownie przez palce, jakoś im więcej mam wolnego, tym bardziej nie mogę się ogarnąć :/ zamiast korzystać z życia pelnymi garściami i wyciskać je jak cytrynę, to jakoś tak ostatnio na odwrót mam :/ mam nadzieję, że teraz jak przyjdzie prawdziwa wiosna i rozgości się u nas na dobre, jakoś ta dziwna chandra minie :)
    I masz rację, wszystko to kwestia dobrej organizacji :)

    świetna koszula <3
    super wyglądasz :)

    20,99$, 29$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra organizacja jest super ważna, bo tak naprawdę dużo czasu się marnuje. Bardzo ładna koszula, zdjęcia wyszły ci świetnie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnimi czasy byłam bardzo niezorganizowana, ale teraz staram sobie wszystko rozplanować na kilka dni wcześniej, wiec od razu wyrabiam się z blogiem, szkola i znajomymi :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna koszula! <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz racje - ważna jest organizacja. Dzięki niej na wszystko znajdziemy czas. :)

    Piękne zdjęcia!

    Obserwuję!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja! Ja bardzo często odkładam rzeczy na ostatnią chwilę, ale cały czas staram się nad tym pracować! Super motywacyjny post!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL
    MÓJ NOWY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze przyznam, że mam identycznie, z organizacją u mnie bardzo cienko, ale nie zawsze robię coś w tym kierunku aby to zmienić. Niestety nie zawsze jest tak, że planowanie to sedno, najbardziej istotne jest trzymanie się planów, co nie jest takie proste, kiedy po szkole śpimy przez resztę dnia. Dobrze wiem, że to rzecz do zmiany ale niekiedy potrzeba nieco więcej motywacji.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger