15 marca

#74 Recenzja beGLOSSY luty + eplakaty.pl


Lepiej późno niż wcale, prawda? Każdy potrzebuję odetchnąć i zająć się swoimi sprawami. Z tego powodu nie było mnie tu dobry miesiąc, ale przychodzę do was z recenzją pudełeczka od Beglossy. Moja koleżanka zamawiała sobie je od jakiegoś roku i z tego powodu zdecydowałam sama przetestować. Lutowa edycja była Bliżej Natury. 




Łagodzący tonik-mgiełka do twarzy
To zdecydowany mój ulubieniec z tego pudełeczka. Delikatna mgiełka na bazie ekstraktu z owoców dzikiej róży oprócz cudownego zapachu to dzięki olejkom geraniowym poprawia elastyczność mojej twarzy. Wiemy dobrze jak makijaż obciąża naszą twarz a ten kosmetyk przywraca odpowiedni poziom pH naszej skórze.
Cena: 18.99 zł / 150 ml (PEŁNY PRODUKT)


Krem Eau Thermale 
Jest to próbka aktywnie nawilżającego kremu od Uriage. Produkt przywraca optymalne nawilżenie skóry oraz zapobiega jej odwodnieniu. Idealnie sprawdza się do cery suchej gdyż pozostawia ją delikatnie natłuszczoną.
Cena: ok. 75 zł / 40 ml 
Intensywny koncentrat ujędrniający-antycellulitowy COLDTherapy
Produkt idealny dla osób które borykają się z cellulitem. Przywraca skórze gładkość oraz jędrność. Redukuję nawet uporczywy cellulit. 
Cena: 14,50 zł / 200 ml

Maska Czysta Glinka
Krem z którym akurat mam już dłuższy kontakt, ale dla osób które nigdy nie testowały to idealna okazja, aby przekonać się o samym plusach maseczki. Jest to kremowa formuła zawierająca 3 mineralne glinki i naturalne składniki roślinne. Czarna maska detoksykuje oraz rozświetla zaś zielona matuje i oczyszcza. 
Cena: 35,00 zł / 50 ml

Balsam z masłem Shea Rytuał Czarna Orchidea
 Balsam poprawia jędrność, elastyczność, wzmacnia barierę lipidową, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Po używaniu skóra staje się miękka, gładka i aksamitna w dotyku. 
Cena: 34, 90 zł / 100 ml (PEŁNY PRODUKT)
Peeling cukrowy do ciała
Oprócz słodkiego zapachu peeling nawilża i ujędrnia skórę. Produkt jest na bazie masła shea z olejem macadamia i z olejem pomarańczowym.
Cena: 16,50 zł / 100 ml


Więc dlaczego warto zainwestować w pudełeczka Beglossy? Możemy poznać nowe produkty płacąc mniej. Łączna cena rzeczy w pudełku jest znacznie większa niż jego cena.


Przy okazji chciałabym przedstawić wam mój nowy nabytek. Pokazywałam już go wam na instagramie i bardzo przypadł wam do gustu. Z tego powodu odsyłam was do eplakaty.pl . Tam w bardzo fajnych cenach możecie znaleźć plakaty, antyramy, kalendarze. Do tego wasza przesyłka dotrze bardzo szybko. Plakaty? Gdzie indziej jak nie na:



13 komentarzy:

  1. Tonik- mgiełka najbardziej mi się spodobał, ale wszystko super :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kupię ten tonik, myślę, ze i mnie może podpasować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie pudełko beglossy i nawet sie zastanawiałam dzis nad zamówieniem i chyba to zrobię. Jakiś czas temu zaczęłam zamawiać shinybox ale warto spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartości paczuszki bardzo ciekawa, muszę kiedyś kupić mojej dziewczynie. O ile jest dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie pudełeczka są super, produkty interesujące i super recenzja . :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko prezentuje się ciekawie 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodać nic ująć 😊 Fajna recenzja, super produkty i świetne zdjęcia 😊 Jedyne co mnie trochę przeraża to 75 zł za tylko 40 ml...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wróciłaś na bloga :-D
    A zawartość pudełeczka bardzo ciekawa :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj przydały by mi się te kosmetyki :D Super recenzja i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te pudeleczka , myślę czy nie zamówić takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie.. A zdjęcia robisz baaardzo ładne :)


    Jeżeli chcesz przeczytać mój nowy post, dotyczący nas - kobiet, zapraszam.. Głowny temat postu to jaka powinna być prawdziwa kobietka! :)
    http://xiini.blogspot.com/2017/03/kobieta-jako-osmy-cud-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  12. To pudełeczko kusi mnie już od dawna jednak zawsze wyskakuje mi jakiś wydatek i nie zamawiam.. Muszę w końcu to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger