29 stycznia

#73 What's on my iphone 6s? + BEFORE & AFTER


Hej kochani, dziś przychodzę do was z trochę luźniejszym postem. Przez dwa lata bloga nie robiłam nigdy żadnego tagu, wyzwań. Właśnie z tego powodu (i trochę ze swojego lenistwa) postanowiłam zrobić jeden. Wiele pytań padało odnośnie mojego nowego telefonu. Mam go zaledwie miesiąc. Jest to Iphone6s kolor Rose Gold. Moja 5 bardzo dobrze mi służyła ale przestało już być wspierana, a także niewielki ekran zaczął mi przeszkadzać. Nie przedłużając wymienię i skrócie przedstawię wam aplikacje które się na nim znajdują. Potem mam dla was trochę before&after gdyż ostatni przyjął się bardzo pozytywnie :)


Facebook
Aplikacja którą prawie każdy posiada. Najprawdopodobnie dzięki niej dowiedzieliście się o tym blogu, ogólnie o tym poście. 21 wiek stał się wiekiem facebooka i tych wszystkich social mediów. Czy to dobre? Tyle ile ludzi tyle opinii.

Messanger
Więc jeśli każdy posiada facebooka to i Messangera też. Aplikacje którą zastępuję się dzisiejszą rozmowę i w sumie sms już nawet wyszły z mody. 

Instagram = Queenxfangle
Mój słaby punkt. Jestem od niego uzależniona, no cóż. Plusem jest to, że chociaż zauważam moje wady. Ale nie ma co sie oszukiwać bo każdy, dokładnie, każdy znas jest uzależniony od jednych z takich rzeczy. Kto odcina się od znajomych i trzy dni nie wchodzi na żaden portal? Ciężko w tych czasach.

Snapchat = Queenxfangle
Chyba jedyna część młodzieży która nie ma snapchata to ta, której oprogramowaniem jest Windows. W sumie też jest moim słabym punktem bo lubię pooglądać co robią moi znajomi albo ulubione blogerki.

Ipla
Gdy sprzatam, odrabiam lekcje zawsze lubię pooglądać sobie jakieś seriale. Te parodokumentalne są zabawne, nie trzeba się na nich skupiać więc sa idealne jako tło waszych zajęć. Dzięki tej aplikacji macie dostęp do: Dlaczego Ja? Trudnych spraw, Szpitalu dziecięcego i tym podobnych.

Viki.com
Pewnie nieliczny wiedzą, że pałałam kiedyś wielkim zainteresowaniem do kultury Azjatyckiej, uczyłam się nawet japońskiego. Trochę mi po tym pozostało, gdyż nałogowo oglądam koreańskie dramy właśnie dzięki tej aplikacji.

InShot
Gdzie dodajesz ramki do zdjęć? Gdzie dodajesz te naklejki, napisy? 
Wasze odwieczne pytanie wyjaśniam w tej chwili. Jest najwygodniejsza i ma najwięcej funkcji.

Tłumacz Google
Ta aplikacja nie raz ratuje mi życie na angielskim jak zapomnę słowa czy gdy na francuskim nie rozumiem sensu zdania. Funkcja zrobienia zdjęcia, zaznaczenia fragmentu i tłumaczenia go jest chyba najlepsza.

Vinted
Miejsce gdzie sprzedaje swoje ubrania, dodatki a czasem upoluje jakieś perełki.

Dumb Ways 2
No i na koniec moja ulubiona gra. Zawsze warto jedną mieć na jakąś podróż czy coś tego typu.


We wrześniu dodawałam post (KLIK) jak ważne jest przerabianie zdjęć i przyjął się naprawdę dobrze. Dlatego do tego posta postanowiłam dodać parę takich before&after.
Przy okazji zapraszam was na wszystkie moje social media, zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)






27 komentarzy:

  1. Szczerze to ta aplikacja inShot przykuła moją uwagę:)zaraz wpadnę na sklep play i obczaję hehe.Gra DWTD uwielbiam!❤
    Sliczne zdjęcia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham twojego bloga ale denerwuje mnie zawsze 1 rzecz u blogerek, są strasznie bogate! :( ja nie mam bogatych rodziców którzy kupią mi iphona7, lustrzanke, super ciuchy... także zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z tym. Jasne, że rodzice bardzo mi pomogli, dokładali pieniądze ale większość zarobiłam sama i jest nawet o tym post! -> http://wiktoria-adas.blogspot.com/2016/12/68-rozpieszczony-gowniarz.html

      Usuń
    2. Nie rozumiem dlaczego wkładasz blogerki do jednego worka... Nie wszystkie są przecież (strasznie) bogate (ośmieliłabym się nawet powiedzieć, że tylko niewielka ich część taka jest). Przecież blogerki to też zwykli ludzie :D

      Usuń
  3. ja tylko mam na telefonie rozkład jazdy mzk,facebook oraz instagram mi to wystarczy

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! bardzo podobają mi się te zdjecia <3

    http://bymaajlena.blogspot.com/2017/01/winter-session-ogrody-frascati.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z tych apek to również moje uzależnienia i słabości. Na pewno zaraz wpadnę na pościk o przeróbce zdjęć do sama tego nie robię a widzę że może bardzo poprawić jego wygląd :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To strasznie dużo daje! W moim przypadku to bym nawet ich nie udostępniła bez przeróbki bo są tak okropne!

      Usuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej aplikacji do przerabiania zdjęć, muszę koniecznie ją wypróbować bo widać, że u ciebie dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis,też kiedyś mam zamiar taki zrobić :) Te aplikacje wszystkie które tutaj napisałaś też posiadam w swoim telefonie :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie potrafię się odnaleźć ani w insta ani w snapie hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Instagram i snapchat to moje ulubione aplikacje.
    Przerobione zdjęcia wyglądają wspaniale.
    Pozdrawiam http://welcomein-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama zamierzam w niedługim czasie kupić Sb IPhone tylko nie wiem jeszcze czy 5s czy 6s mam takie zastanowienie, chwilowo mam Windows phone więc nie mam snapchata a resztę aplikacji posiadam, są na prawdę bardzo fajne :)
    Śliczne są te Twoje zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Należę do tej grupy młodzieży, która nie ma Snapchata, bo ma na telefonie Windowsa. Chciałabym wypróbować ta aplikację, ale developer i Microsoft nie lubią się, Androidu nie cierpię, a iPhone jest dla mnie przynajmniej na razie za drogi.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najbardziej w tym poście urzekło mnie After&Before :D Kocham takie zestawienia, bo pokazują nam, ile pracy trzeba włożyć w zrobienie super zdjęcia :D

    http://jezolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor telefonu :) ja nigdy bym iPhona nie kupiła ponieważ mi się nie podobają ;) zdjęcia cudowne! i mega okulary te na jednym zdjęciu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam mało aplikacji na telefonie. Więcej mam zdjęć, muzyki, video itd. Mój telefon nie jest od apek, ale do używania codziennego i w razie "W". Z aplikacji mam bardzo mi potrzebny i przydatny mobileMPK, Instagram (cutiexari) - rzadko tu coś dodaję ostatnimi czasy, Squere InstaPic do przerobienia zdjęć, Candy Camera (do selfie), Female Hard Workouts (do ćwiczeń), Girl Wallpaper (anime - bo jestem uzależniona), Twitter (tam najczęściej bywam) oraz ucz się japońskiego :)

    Pozdrawiam,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia jestem pod wrażeniem :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że nie tylko ja korzystam z tych aplikacji,ale większość społeczeństwa ☺️.
    Ciekawy post
    Dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam ten telefon i moją ulubioną aplikacją jest instagram! <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zmiana z przeróbką:O Ja obecnie używałam picasart ale z tego co widze chyba znalazłam nową aplikację do przerabiania fotek♥

    http://reviewmakeeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mam te same aplikacje w telefonie +wiadomo jak na bloggera przystało milion innych! świetna przeróbka zdjęć ♥
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aplikacje w zasadzie mam jednakowe, oprócz tego, że iple zastępuje playerem. A japońskich dram jakoś nie oglądam haha.
    Różnica przed i po jest naprawdę ogromna, dlatego też nie da się ukryć, że efekt końcowy w niektórych wypadkach jest aż zniewalający...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger