21 stycznia

#72 Świat schodzi na psy? + elegancja z Orsayem + sylwester z sammydress


Kiedy widzę co się dzieje na tym świecie to popadam w ogromną zadumę. Analizując to wszystko to można stwierdzić z łatwością, że technologia brnie do przodu. A ludzie? Wydaje mi się, że im młodszy rocznik to im mniej wartości posiada. Nastały czasy kiedy bezdomnemu robi się zdjęcia zamiast wyciągać pomocną dłoń. Nastały czasy kiedy kobiety są traktowane przedmiotowo i bez szacunku. Nauczycielka w klasie spytała: Kiedy ostatnio chłopak podał wam kurkę albo zarzucił ją? to zapadła cisza. Gdy jedna dziewczyna stwierdziła, że chłopak otworzył jej nawet ostatnio drzwi to odpowiedź profesorki brzmiała: Nawet? Kiedyś to była normalna, codzienna czynność. Może jestem jakaś staromodna ale wolę być traktowana jak dama a nie szmata której chłopak chwali się na instagramie moim tyłkiem. Nie chodzę na "melanże" i nieprzytomna nie leże obok swoich własnych rzygowin. To jest tak upokarzające i w sumie śmieszne? Śmieszne? Czemu? Bo można to wszystko obserwować na snapchacie. I tu jest ta granica prywatności przekroczona. Kiedy swojej przyjaciółce robiłabym zdjęcia zamiast pomagać gdy przesadzi z alkoholem to bym tą przyjaciółka nie była. Ile ludzi, tyle opinii i tyle wartości. Chłopaku, proszę bardzo, bądź z dziewczyną która świeci tyłkiem dla lajków a ty dziewczyno nią bądź. Jesteś młoda, możesz się wyszaleń. Tylko taka kobieta jest dobrym materiałem na kochankę a nie stałą partnerkę :)














kombinezon | ORSAY
narzuta | SHEIN
szpilki | BALDOWSKI
torebka | DEICHMANN


Mimo, że od sylwestra minęło sporo czasu to wciąż pojawiają się od was pytania względem jego. Osoby śledzące mnie na snapie były w stanie zobaczyć mój cekinowy kombinezon. Zrobił on delikatną furorę i każdy chciał wiedzieć skąd go mam i czy jestem w stanie go polecić. Zamówiłam rozmiar M i w sumie był idealny. Musiałam podszyć go w biuście bo był zbyt wyzywający. Niestety strasznie mnie też podrapał. Powiększył również moje biodra, ale ogólnie jestem zadowolona.
Wygląd: 6/10
Wykonanie: 5/10 
Wygoda: 8/10
Cena: 10/10
LINK sammydress



Przy okazji w każdy poniedziałek macie okazje posłuchać jak odpowiadam na wasze pytania i pokazuję różne rzeczy! PONIEDZIAŁEK snap: teen_bloggers
a w ŚRODĘ wystąpię jak na razie gościnnie snap.blog
Post dziś wyjątkową w sobotę z powodu zawalonej niedzieli :)

28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Prosta ale ma coś w sobie :)
    Pozdrawiam
    cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty i kombinezon<3 Całość wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post,pouczający i świetnie napisany :) a stylizacja jest cudowna <3
    Pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo ładna, skromna, elegancka, ale podkreślająca Twoje atuty :)
    Co do ludzi, to masz rację, mnie także przeraża ich obojętność, ale niestety nie są to tylko młodzi :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane, masz sporo racji. Patrząc na moich rówieśników i młodszych dzieciaków zastanawiam się, jak to możliwe, że komuś takie zachowanie imponuje. To przykre i boję się co będzie dalej. Zdjęcia pięknie wykonane, stylizacja bardzo elegancka, ale pewnie zmarzłaś podczas sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Toba że może technologicznie idziemy cały czas do przodu, lecz z rozowjem charakteru oraz duchowym jesteśmy w "plecy". To przykre, że tak się zachowuje teraz społeczeństwo.

    Pozdrawiam :)

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

  7. No ja z moją koleżanką jak się napijemy to robimy sobie zdjęcia i następnego dnia smiejemy sie z siebie, no nie wiem tak jakoś. A co do zdejmowania/otwierania drzwi to MOIM ZDANIEM jest tylko przywilej uprzejmości (nie raz przejechałem się na tym, że gdy otworzyłem drzwi kobiecie to ona do mnie ''TY SZMACIARZU MYSLISZ ZE JAK JESTEM KOBIETĄ TO JESTEM JAKAS GORSZA I NIE UMIEM SOBIE DRZWI OTWORZYĆ'')

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dodawanie na snapa gdzie widzą to setki osób? różnica jest
      ale zawyłam z reakcji tej feministki na otwieranie drzwi XDD

      Usuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba, jest taka klasyczna, ale ma swój urok :) jednak szkoda byłoby mi tych szpilek na śnieg, zbyt piękne są:P

    Kajaspelniamarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem zawsze zdarzały się osoby, które 'świeciły tyłkiem' tylko nie robiły tego internetowo tak jak dzisiaj robi to większość nastolatek i osób starszych. Dla mnie jest to niepojęta moda głównie dlatego, że z Internetu nic nigdy nie znika :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Uwielbiam taką klasykę :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. w tych kilku prostych zdaniach zawarlas wszystko co jest bardzo wazne i zrobilas to tak jakbys czytala w moich myslach, gdybym miala wypowiedziec sie na ten temat, ujelabym to w taki sam sposob :)
    a co do stylizacji,to nic dodac nic ujac, po prostu wygladasz przeslicznie, czarny to moj ulubiony kolor :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądrze napisany post. Niestety ale to wszystko to bez dwóch zdań szczera prawda. Dobre maniery już niestety zanikają, a uprzejmość mężczyzn wobec kobiet jest już dziś znikoma.. Wyglądasz prześlicznie w obydwu stylizacjach, które są niesamowite! Buziaki kochana!

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety gdy patrzy się na to co się dzieje to można sie załamać.
    Nierozumień jak ludziom może to imponować. To jest na prawdę słabę.
    Bardzo podobają mi się Tw buty są na prawdę prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze prześliczny nagłówek ! A sesja genialna! Przecudowne zdjęcia i wspaniała stylizacja. Wiesz co... całkowicie się z tobą zgadzam im młodsze pokolenie tym bardziej głubsze. Zamiast pomóc bezdomnym śmieją się z nich i robą zdjęcia ja też nie raz widziałam takie coś. Po prostu brak słów. Jak można być takim idjotą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jak dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja i świetny tekst! Ja też nie rozumiem jak ludzie mogą się doprowadzać do takiego stanu i w dodatku nie widzą w tym nic złego- dla nich to normalność. Jeśli jesteś porządna, nie pijesz, nie palisz... to dopiero coś nienormalnego na dzisiejszej społeczności. A powinno być na odwrót!


    Zapraszam do siebie - www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety teraz większość ludzi tak właśnie postępuje... Ja już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś chłopak otworzył przede mną drzwi. :/ Ale nawet teraz zdarzają się wyjątki... xD

    zapraszam do mnie
    http://jezolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post, daje do myślenia. W moim otoczeniu jednak dużo jest chłopaków, którzy przepuszczają w drzwiach czy je przed nami otwierają. U mnie w gimnazjum w klaie była taka zasada, że najpierw wchodzą dziewczyny, później nauczyciel i chłopaki. To było miłe. W liceum trochę jest inaczej, nie zawsze tak jka kiedyś. A ostatnio zdarzyła mi sie taka sytuacja, że szłam do szkoły i chłpak, który szedł za mną podbiegł do drzwi i je przede mną otworzył i powiedział : Proszę . To było na prawdę bardzo miłe, za to szanuję mężczyzn :)

    Pozdrawiam,
    BEAUTY AND MONIA

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam to samo jeśli chodzi o wartości posiadane przez niższe roczniki. Jestem po prostu powalona brakiem jakiejkolwiek kultury, moralności, zdrowego rozsądku u co raz tu młodszych ludzi (oczywiście nie mówię o każdym a o znacznej większości). Potrafią poniżać starszych schorowanych ludzi, żeby się komuś przypodobać, wymuszają na rodzicach jak najdroższe rzeczy, bo przecież im się należy itd. Ale cóż, takie rzeczy wynosi się z domu :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz, wyjęłaś mi to z ust, ponieważ mam identyczne zdanie, jak Ty. Widać, że dobre nawyki zanikają w dzisiejszych czasach, one nawet nie są kształtowane i wyrabiane w młodych ludziach. Dziewczyna leży nieprzytomna, świeci tyłkiem, a na dodatek wszystko możemy zaobserwować na snapchacie - masz stuprocentową rację. Dla mnie jest to nienormalne, to nie przystało na dziewczynę, która powinna zachowywać się z klasą. Jednak nie wpłyniemy na ten świat, jesteśmy kroplą w morzu. Mimo wszystko, na tych zdjęciach wyglądasz jak stuprocentowa dama, jak kobieta z klasą, a o to właśnie chodzi.
    Przepiękne zdjęcia, tekst naprawdę rzeczowy, a blog należy do moich ulubionych, których jest niewiele :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia super! Co do posta masz rację w dzisiejszych czasach u w szczególności młodszego społeczeństwa jest po prostu zanik jakiejkolwiek kultury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam stylizacje z czernią w roli głównej! :) Klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale miłe widzieć swój szablon w tak pięknym wydaniu. Śliczne zdjęcia :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    Ps. jak chcesz zmienić format daty, wejdź w ustawienia - język i formatowanie- i zmień format znacznika czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobne zdanie na ten temat. Nie wiem czy jesteśmy staromodne po prostu rodzice przekazali nam inne wartości. Czasem mi się wydaje, że młodszym rocznikom nikt nie wskazuje drogi, bo robią dosłownie co chcą.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak pięknie piszesz a kiedy byłaś u babci i coś jej pomogłaś lub po prostu zadzwoniłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdziwię cię, u babci bywam co niedziele :) a widuję się z nią około 3 razy w tygodniu. Naprawdę nie masz co się martwić o moje relacje z bliskimi :)

      Usuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger