15 stycznia

#71 Co robisz dla innych? + Zaful



Aby ten post mógł dziś powstać to musiałam się naprawdę nieźle napracować. Pewnie nikogo nie zdziwię faktem, że na dzisiejszy dzień przypadła Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Oczywiście, że już 3 raz wzięłam w niej udział. Rano o 7 musiałam iść na zdjęcia, a gdy wróciłam wykończona po zbiórce to musiałam je jeszcze przerabiać. To było najdłuższe przerabianie zdjęć w mojej historii. I nie dlatego, że czas mi się dłużył ze zmęczenia, ale pierwszy raz było tyle do roboty. Przerabiałam każde zdjęcie w 3 programach a wyszło iść dość sporo. Ciekawi was jak je przerabiam? Prawdopodobnie będę mówić o tym jutro na snapie tylko, że nie na swoim. Co poniedziałek będę siedzieć na snapie @teen_bloggers i odpowiadać na wasze pytania, pokazywać różne rzeczy więc serdecznie zapraszam.
Jednak temat który chciałam dziś poruszyć jest inny. Co robisz dla innych? Mówi się, że dobro zawsze do ciebie wraca. Trzymam się tej reguły kurczowo. Póki jestem młoda i mogę pomóc jako wolontariusz to robię to. Jak wiadomo nie zarabiam jako jeszcze osoba niepełnoletnia więc nie mogę pomagać wpłacając datki. WOŚP nie jest jedynym takim wydarzeniem w który można się zaangażować. Jest wiele zbiórek żywności, pieniędzy takie jak np.: dziewczynka z zapałkami. Dla mnie to naprawdę coś pięknego. Lubię to robić bo czuje się potrzebna, czuję, że pomagam tym którym los nie pomógł jak mnie. Ja naprawdę nie marudzę na swoje życie. W sumie wszystko dzięki rodzicom, ale wiadomo. Nie każdy ma szczęście w życiu albo polska emerytura załamuje. Dlatego trzeba otworzyć serce dla innych. A ty? Czy robisz coś dla innych?











okulary- Zaful (KLIK)
bluzka- Atmosphere
sweter- Montego
torebka- CCC
spodnie- Zaful (KLIK)
buty- Converse all star


29 komentarzy:

  1. bardzo ładny sweterek, podoba mi się. podziwiam za te trampki bo ja bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podjechałam z tata samochodem wiec byłam dosłownie 10 minut w nich. Nic wielkiego 😄

      Usuń
  2. To świetnie że wspierasz innych i chcesz pomagać ja również byłam kiedyś wolontariuszem i działałam :) Fajna sprawa
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja , a najbardziej przypadła mi do gustu ta torebeczka , super współgra z pozostałymi rzeczami , pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie do póki możemy pomagać to pomagajmy :) dla mnie to co robi WOŚP jest tak piękne, tak szlachetne. Gdyby nie p.Jurek to w szpitalu w moim mieście by nic nie było. Na prawdę.
    Twoje praca nie poszła na marne kochana, świetnie Ci wyszły te zdjęcia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie akcje jak WOŚP są potrzebne. Mimo, że dużo osób mówi, że to oszustwo, to przecież widać, że pomagają. Trzeba pomagać. BArdzo ładne zdjęcia !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja <3
    Również lubię pomagać. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważna stylizacja w te mroźne dni! :) ale ładnie i na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja!

    Zapraszam: allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja co roku wspieram WOŚP wrzucając do puszki pieniądze. Może nie są to duże kwoty, ale zawsze coś, a w przyszłym roku planuje działać jeszcze aktywniej jako wolontariusz :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja i przepiękne zdjęcia :) A do tego jeszcze bardzo mądry tekst. Przerabianie fotek czasami jest naprawdę bardzo czasochłonne.
    Akcję WOŚP wspieram poprzez wrzucanie czegoś do puszki, ale wolontariuszem nigdy nie byłam. Kiedyś pomagałam wyprowadzać psy w pobliskim schronisku oraz zajmowałam się dziećmi w pogotowiu rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że pomagasz :) Świetne zdjęcia.

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest cudowna, chociaż bardziej kojarzy mi się, ze sylwestrem. Uwielbiam kiedy sesja jest w śniegu, wtedy wiem,że ktoś jednak lubi zimę, nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :)
    Każda pomoc jest ważna.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! bardzpo podobają mi się twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też staram się pomagać innym jak tylko mogę. Pomagajmy bo nic Nas to naprawdę nie kosztuje.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja! Warto ofiarować przynajmniej kilka złoty dla osób potrzebujących, bo nie wiemy czy kiedyś my również nie będziemy potrzebowali pomocy!
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Bardzo fajne okulary i bardzo Ci pasują. :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2017/01/foto-4u.html

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna stylizacja jednak do pogody trochę nieadekwatna, nie rozumiem tego szału na robienie rozebranych zdjęć w zimę. Przecież nikt tego outfitu nawet teraz nie wykorzysta to tak jakby latem robić zdjęcia w emu i czapce na plaży. niemniej jednak fajnie skomponowałaś zestaw tylko ta pora roku nie bardzo mi odpowiada.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli po pracy i szkole też chodzisz w butach zimowych i kurtce, czapce? :)
      Oczywiście, że nie. Ja sama w szkole wczoraj byłam tak ubrana. Te outfity są właśnie do tego bo w zimę twoim tokiem myślenia można robić jedynie zdjęcia opatulona

      Usuń
  19. hej nominowałam Cię do LBA! Zapraszam do świetnej zabawy :)
    ps. piękna stylizacja i cudowne brwi !
    nicoole-nicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację jednak nie bawię się w te serię :)

      Usuń
  20. Powodzenia w snapowaniu! Piękne zdjęcia.
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia ale i też bardzo mądry post!
    Buziaki Martha🌺

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam tego typu akcje - sama w zeszlym roku dumnie stalam z puszeczka ;) ja ogolnie jestem bardzo wrazliwa i jakbym mogla to pomoglabym kazdemu z osobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger