08 stycznia

#70 Nowy rok, nowa ja?


Zrobiłam coś czego szczerze nie chciałam. Przez święta i chorobę nie byłam w stanie wyskoczyć na sesje i coś dla was stworzyć. Ale jako, że nowy rok i nowe postanowienia to mimo zapalenie oskrzeli oraz -15 stopni, wyszłam z domu na sesje. Inteligentne nie było to ale cóż. Ostatnio to pogoda trochę wariuje (wczorajsze -21). Powinnam jak każda blogerka napisać dla was post z postanowieniami noworocznymi? Przykro mi jeśli zawiodę tych co na to czekali. Większość moich postanowień jest prywatna a trzeba też umieć rozróżnić życie w sieci od realnego. Mogę powiedzieć sobie, że w tym roku postaram się w każdą niedziele dodawać posty. Łaa widzę już jakie to będzie ciężkie, ale uwierzcie kochani: choroby często, ale to bardzo, niszczą zaplanowane rzeczy. 
Bardzo chcę aby ten rok był przełomem dla tego bloga. Aby był tak świetny, że stał się naprawdę rozpoznawalny. Powiedzmy, że duża część zależy ode mnie ale większa od czytelników. Co przyniesie nowy rok? Nową mnie? Czy te postanowienia jakoś bardzo mnie zmienią? W sumie będziemy mogli to ocenić w styczniu następnego roku. Mam nadzieje, że będziecie to wtedy czytać. Teraz mogę zachęcić was do wyrażania opinii o zdjęciach w komentarzach ale też o napisaniu czego szukacie w blogach abym mogła to stworzyć. Pamiętajcie, że moja działalność w internecie nie kończy się tylko na blogu więc:


bluzka- new jorker
kurtka- KLIK
spodnie- reserved

23 komentarze:

  1. Ja przy -11 nie dałam rady na sesji i wróciłam po 15 minutach zmarznięta :D Piękne zdjęcia, obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, że Ci się chciało w taki mróz, ja jak widzę, że jest niżej niż -10 stopni, to wychodzę z domu, kiedy muszę, więc Cię podziwiam. Swoją drogą świetna stylizacja

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię. Na dworze na prawdę jest mróz i do tego Twoja choroba. Widać, że Ci zależy na blogu :)
    Zdjęcia wyszły świetnie ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, ale czy warto poświęcać zdrowie? podoba mi się ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 minut na mrozie nie zniszczy mi tragicznie zdrowia :) w domu ciepła herbatka i leki to wszystko okej było :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Obserwuje bloga :*
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, z serca. Dbaj o zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowne zdjęcia, kuruj się kochana ;) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem aktualnie chora :( Zdjęcia bardzo mi się podobają i trzymam kciuki za twoje wszystkie postanowienia!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz zdjęcia! :) Powodzenia w blogowaniu! ♥
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, że pracujesz nad zdjęciami, nie zostawiasz ich tak jak są w oryginale, ale dodajesz ciekawe wzorki itd. To sprawia, że wyglądają wyjątkowo. Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zostawiam zdjęć takie jakie są w oryginale i bawię się kontrastem, cieniami, kolorami. Pokazywałabym to w jednym z postów before&after. Tutaj link jakby cię interesowało -> http://wiktoria-adas.blogspot.com/2016/09/59-jak-za-darmo-szybko-i-adnie.html

      Usuń
  11. Oj ja w takiej sytuacji bym raczej wolała wykonać jakieś fajne zdjęcia w domu, dodać inny post niż stylizacja, zdrowie ważniejsze, ale mimo to zdjęcia wyszły super. Bardzo podoba mi się ta kurtka, szkoda, że już wyprzedana.

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze kiedy jestem chora mam różne zwariowane pomysły. Kiedyś wyszłam dzień, po szpitalu na dwór gdzie było ponad -15 i było w porządku. Tylko mi troszkę się zmarzło. Na prawdę świetne zdjęcia,i życzę powrotu do zdrowia. Super blog, dlatego też obserwuje. A no i zupełnie zapomniałam,życzę dalszych sukcesów, czuje,że ten rok będzie na pewno należał do twojego bloga, tylko więcej motywacji :) Pozdrawiam cieplutko.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci powodzenia z blogiem na ten 2017, dużo pomysłów i wytrwałości :*
    Zdjęcia są cudowne, sama doskonale wiem, jak to jest wychodzić na sesję, a na termometrze temperatura grubo poniżej zera.
    Obserwuję!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Powiem Ci, że pewnie bym sama chciała wyjść nawet przy zapaleniu oskrzeli wyjść na dwór, jednak znając moją mame nie pozwoliła by mi...


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz. 3 zdjęcie od końca jest zdecydowanie moim ulubionym. <3
    Wcale nie dziwię się, że nie chcesz dzielić się postanowieniami noworocznymi na forum. To sprawy prywatne. Rozumiem to. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię, że w taką pogodę chciało Ci się iść na zdjęcia :) Mimo tego mrozu wyszły pięknie. || nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger