18 grudnia

#69 Aktualni ulubieńcy kosmetyczni


Dziś przychodzę z dość nietypowym postem na moim blogu. Każda dziewczyna w moim wieku używa makijażu. Zależnie od potrzeby czy upodobań ta ilość się różni. Ja nie uważam, że z nim przesadzam. Przede wszystkie moje kosmetyki można dostać w każdej drogerii. Nie są ani wyszukane ani drogie. Są tanie i moim zdaniem dobre. I to przede wszystkim najważniejsze, prawda?





Podkład to dla mnie zawsze wyzwanie. Nie przekroczyć 40 złotych, aby był kryjący i matowy. Przez najbliższe miesiące używałam tego od Hibo jednak moja karnacja się zmieniła i robił mi "maskę". Dlatego w drodze do Rossmana szykowałam już portfel na duże straty. Jednak weszła nowość od Eveline w bardzo dobrej cenie. Nie przekraczała nawet 30 złotych. Była w dwóch wersjach- tej bardzo kryjącej i półmatowej oraz matowej i o średnim kryciu. Z faktu, że nie potrzebuję, aż tak mocnego krycia zdecydowałam się na tą druga wersję. Idealnie dopasowała się do mojej karnacji i uważam, że jak tą cenę jest bardzo godny polecenia.













Jak już powiedziałam o podkładzie to wspomnę czym go  nakładam. Używam do tego pędzla od Avonu. Nie brudzę niepotrzebnie rąk i nie tracę niepotrzebnie podkładu jak przez gąbeczkę. Wszystkie moje pędzle: te od cieni jak od różu są od Avonu. Są bardzo dobrze wykonane i dobrze rozprowadza się nimi podkład.





 Mam też swój ulubiony rozświetlasz i bronzer. Nie lubię nosić ze sobą dużej ilości kosmetyków, więc bardzo poręczne jest to, że są w jednym pojemniku.
 W bronzerach cenie sobie to, że nie są pomarańczowe i jak się je dobrze rozprowadzi to nie widać tego tak... chamsko?




Szminek bardzo rzadko używam z faktu ich nietrwałości. Gdy znajdę idealny kolor to gdziekolwiek nie dotknę to zostawiam po niej ślad. Dlatego moimi ulubionymi są pomadki od Lovely. Kosztują groszę (z 10 złoty?). Są trwałe i przede wszystkim matowe, a mat to zdecydowany hit tego roku. Z tej różowej korzystam codzienne bo jest bardzo podobna do koloru moich ust i daje naturalny efekt.



Brwi są dla mnie najważniejsza częścią makijażu. Jestem wielką zwolenniczką dużych, gęstych brwi i zazdroszczę na przykład Carze Delevingne. Do wypełnienia i nadania kształtu używam cieni od Wibo a żel od Hybo służy mi do ich utrwalenia. Z efektu jestem zawsze bardzo zadowolona.


I na koniec wspomnę o perfumach które są aktualnie moimi faworytami. Przez moją kolejce przewinęły się różne cudeńka od Hugo do Bossa do Kenzo. Każda kobieta lubi ładnie pachnieć. Miałam okazje półtora miesiąca temu dostać właśnie perfumy Treselle. Tak mi się spodobały, że zakupiłam sobie do szafki trzy flakoniki.

























~~

I nowy wygląd bloga zawitał. Co o nim myślicie? Swoją opinie wyraźnie w komentarzach! Pamiętajcie, że zawsze czytam każdy. A może wy macie swoich ulubieńców godnych polecenia? Chętnie coś nowego wprowadzę do swojego grona.

Przypominam, że post na blogu pojawia się co tydzień w NIEDZIELE.


I mam do was jeszcze jedną prośbę. Moje koleżanki z klasy wzięły udział w konkursie i napisały książkę " Płomień na wietrze". Aby wygrać potrzebują waszych głosów. Głosowanie jest darmowe i odbywa się przez e-mail, facebooka lub twittera. Będę wdzięczna za oddane głosy na nie. Naprawdę świetnie sobie poradziły i zasługują na wygraną :)

https://ridero.eu/pl/books/plomien_na_wietrze/

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i fajnie zaplanowane zdjęcia, przyjemnie się to ogląda :)
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. musze wyprobować tych pomadek wygladaja na ciekawe :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam matowe pomadki, więc pewnie w Twoje ulubione również się zaopatrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wygląd bloga, interesujący post, a zdjęcia nadają mu uroku. Zwróć jednak uwagę na literówki bo jest ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się by post był na czas więc nie zawsze jestem zawsze w stanie sprawdzić wszystkie błędy dokładnie. Jutro do tego przysiądę i popoprawiam. Dziękuję za radę :)

      Usuń
  5. także lubię matowe pomadki. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki z Eveline, super podałaś propozycje :)


    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukanie podkładu to też dla mnie wyzwanie. Mimo iż zawsze kupuje najjaśniejszy to i tak dla mnie jest za ciemny. Na razie używam podkładu z Bielendy i jestem zadowolona.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wlasnie okazje ostatnio przetestować podkład od Bielendy bo dostałam próbki. Numer dwa fajnie pasował do mojej karnacji i tez byłam z niego pozytywnie zadowolona 😌

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia:)
    Pomadki Lovely również uwielbiam:)
    Kosmetyki Eveline ostatnio bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko maluję się szminkami, te dwie wyglądają bardzo ciekawie. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Zaciekawił mnie ten podkład! Czy trzyma się cały dzień i nie ściera? I najważniejsze, bo zawsze mam ten problem, czy nie gromadzi się w drobnych zmarszczkach? Będę wdzięczna za odpowiedź, bo przyznam, że z EVELINE to do tej pory używałam tylko kredek, a to dlatego, że w moim Rossmannie nie ma szafy Eveline, natomiast niedawno otworzyli u Hebe i tam już ją znalazłam :) Pozdrawiam!

    www.lovethelifeyoulive.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 6 do 23 ciągłego ruchu + zajęcia taneczna a podkład na swoim miejscu. Mimo, że pisze o 12h trwałości to u mnie 17 i nadal żył. Ja go jeszcze utrwalam delikatnie pudrem od Miss Sporty. Trudno mi niestety stwierdzić co do tych zmarszczek bo nie posiadam ich. Myślę, że dzięki testerom możesz sama to sprawdzić bo w rossmanie były własnie te testery więc w hebo też powinny być bo to nowość :)

      Usuń
  11. Też napewno sprawdzę te perfumy i pomadki .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki z Lovely to ostatnio moi ogromni ulubieńcy <3 są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy, mi się bardzo spodobały te perfumy i puder. Na prawdę nie spodziewałam się że firma Eveline znajdzie się u ciebie w ulubieńcach. Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to czemu? Powiem, że z tych dwóch kosmetyków od nich jestem bardzo zadowolona. Ale wiadomo, każdy ma inną cerę :)

      Usuń
  14. Jestem ciekawa tego podkładu! Koniecznie lecę go kupić. A co do pędzelków - również większość mam z Avon'u - Godne polecenia ;D Zdjęcia cudowne!
    alexpapiernik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piekne zdjecia omg! czym je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D5100 obiektywem 50mm 1.8g. Ten obiektyw to jeden z moim najlepszych zakupów. I dziękuję bardzo!

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia :)
    Najbardziej zainteresował mnie ten rozświetlacz z bronzerem ponieważ mój bronzer aktualnie jest za duży, żeby się z nim przemieszczać ;)
    Jak będę w Rossmannie to koniecznie go kupię.
    Będę zaglądać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tanie i dobre? Zgadzam sié, bo w tym drugim słowie zawarte jest ich naeet więcej. Czasami coś w niższej cenie jest nawet lepsze.
    http://screatlieve.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Bronzer bardzo mi się pezypodobał ale rozświetlacz też :)
    Mam bardzo podobny pędzel,ale gdzieś się zagubił :/
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger