06 grudnia

#67 2 lata- Jak to wszystko się zaczęło?


Hejka kochani. Ten post tak naprawdę powinien pojawić się w niedzielę, w sumie mieliście go czytać już 1 grudnia. Jednak jak widać nie wyszło. Powiedzmy tak: rozszerzona biologia nie wybiera. Mimo wszystko uważam, że lepiej późno niż wcale.

Cóż to ten 1 grudnia. Już zorientowaliście się pewnie po nazwie. 1 grudnia 2014 roku pojawił się pierwszy post na moim blogu. Od tej daty uważam oficjalnie rozpoczęcie mojej zabawy z blogowaniem. Często dostaje od was pytania związane w sumie z tym jak do tego doszło, czy ciężko wytrwać i tym podobne. Postanowiłam ten temat przedstawić w poście z okazji dwóch lat bloga.
Ale na sam początek chciałam przedstawić statystyki z dwóch lat. Wasza aktywność naprawdę mnie cieszy! :)


łączna ilość OBSERWATORÓW: 833 

łączna ilość WYŚWIETLEŃ: 91 400

łączna ilość KOMENTARZY: 2735


Skąd pomysł na bloga?
bluza- KLIK
To wszystko zaczęło się od kiedy moja przyjaciółka kupiła sobie lustrzankę. Zaczęła zabierać mnie na tak zwane sesje gdzie to ja byłam modelką. Spodobało mi się to. W żartach powiedziała o założeniu bloga. Ja potraktowałam to jednak na poważnie. I tak to wszystko się rozpoczęło. Potem kupiłam własną lustrzankę, zaczęłam dbać o bloga jak o małe dziecko które dorasta i potrzeba mu coraz lepszych, nowszych rzeczy.


Czy twoi rodzice "wyłożyli" pieniądze na sprzęt?
bluza- KLIK
Z tym stwierdzeniem spotykałam się bardzo często. Ludzie którzy mnie nie znają uważają, że wszystkie pieniążki na ubrania, sprzęt mam od rodziców. To nie prawda. Racja, co do mojej pierwszej lustrzanki rodzice dołożyli mi 1/5 kwoty a resztę zebrałam sama. Dołożyli tylko dlatego, że widzieli, że się staram i mi zależy. Kiedy chciałam zamienić Nikona D3100 na D5100 sama zebrałam całą kwotę. Tak samo z tym obiektywem nowym 50 mm 1.8. Oczywiście, że zajęło mi to więcej czasu ale i więcej satysfakcji bo sama na to ciężko zapracowałam.

Czy twoi rodzice wspierają cię w twojej pasji?
bluza- KLIK
Jak najbardziej. Na samym początku bali się krytyki którą mogłabym dostawać jednak docenili to, że wole włożyć czas w bloga niż "siedzieć pod klatką i palić" jak połowa młodzieży. Widząc później sukces jaki osiągnęłam, przede wszystkim, że tak długo to trwa to trzymają za mnie bardzo mocno kciuki. Nawet często zawożą mnie na sesje abym miała ładne zdjęcia.

A co na to twoi przyjaciele/znajomi?
bluza- KLIK
W sumie tak naprawdę z nielicznymi rozmawiam na temat mojego bloga. Moje przyjaciółki czy znajome czasem pochwalą post, zdjęcia ale nigdy nie pytałam o to ani oni sami nie wypowiadali się na ten temat. Ale aby móc odpowiedź na często zadawane pytanie to zadałam je swojej najlepszej przyjaciółce: "Jest bardzo przemyślany i daje 'kopa' do dalszego działania. Każdy znajdzie jakiś wątek idealny dla siebie. Skłania do myślenia nad życiem ale i cieszy oko ładnymi zdjęciami"


Były chwile załamania i myśli nad usunięciem bloga?
bluza- KLIK
Chyba każda blogerka je kiedyś miała. Nie myślałam nad usunięciem, ale kiedyś miałam ciężkie chwile przez co post pojawiał się raz na miesiąc. Jednak wzięłam się w garść jak widać :)

Czy blog to same korzyści?
sweter- KLIK
Wszystko ma swoje plusy jak i minusy. Należy patrzeć jednak na te pozytywy. I też zależy co kto uważa za minusy. Blog pochłania bardzo dużo czasu, pójście na sesje i napisanie posta w szczególności. Pieniądze też pochłania. Jednak ja nie uważam tego za wady, Po prostu każda pasja kosztuję. Zazwyczaj czas i pieniądze razem.



Na 100 tysięcy wyświetleń planuje zorganizować jakiś konkurs, więc zbliża się on wielkimi krokami. Zachęcam do obserwacji bloga jak i śledzeniu mnie na moich social media:




33 komentarze:

  1. Gratuluję, zdjęcia są naprawdę świetne i jestem pełna podziwu. Bardzo fajny post na podsumowanie swojej pracy. Trzymam kciuki :)
    Obserwuję
    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje tylu wspaniałych postów i tego że jesteś cały czas sobą :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pierwszych dwóch lat i życzę kolejnych 10! :)
    Zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację i abyś jeszcze jak najdłużej prowadziła bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lata to niesamowity pewnie czas dla Ciebie.Gratuluje i życze kolejnych cudownych chwil i postów. Ja zrezygnowałam po 3 latach blogowania, a po roku wróciłam do tego,jak widać coś ciągnie mnie do blogosfery ;) sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! To naprawdę długi okres czasu i fajnie że to kontynuujesz ;) ja miałam kiedyś okres załamania i usunęłam bloga, teraz zaczynam wszystko od nowa. Powodzenia!

    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tez sie to zaczelo dwa lata tamu, a dokladniej 14 grudnia. Zadziwiajace jak szybko mija czas. Wiele osiagnelas. Zycze jeszcze wiecej sukcesow

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje osiągnięć ;) Ja za niedługo będę mieć 2 lata bloga, ale nie mam nawet 1/4 tego co Ty ;( Smutne ale prawdziwe. I życzę Ci dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się przejmować. Jeszcze długa droga przed nami i możesz mieć kiedyś dwa razy więcej :)

      Usuń
  9. Gratuluję kochana, poklikałam ci w linki, podaję kilka cen - 13,78$, 20,88$, 21,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kochana 💕
    Rozwijaj się dalej 💖
    Poklikane
    Pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie jest gdy rodzice podzielają Twoją pasję, wtedy jest raźniej na sercu :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Super statystyki ;) mój blog 21 grudnia będzie miał 2 latka ;)
    Życzę wytrwałości, energii i jeszcze więcej zapału i pasji :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz jak laleczka, jesteś prześliczna! obserwuje 💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju to już spory kawał czasu :D
    Gratki <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Winszuje i życzę kolejnych lat ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 2 lat! Mój dopiero na wiosnę będzie miał roczek ;P Twoje zdjęcia wyszły fantastycznie, a ostatnie w okularach to petarda :D
    Życzę dużo sukcesów i zostania jak najdłużej w blogsferze :D Widać, że blogowanie to twoja pasja :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, niezły staż :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo, gratuluję! Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów i rozwijania się na drodze blogosfery, powodzenia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również założyłam bloga w 2014 roku, ale mój będzie miał niedługo 3 lata. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia i bardzo ładne odpowiedzi na pytania :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow gratulujemy takich statystyk, osiągniętych w czasie 2 lat no i przede wszystkim wytrwałości, oby tak dalej, a nawet jeszcze lepiej!

    Pozdrawiamy
    https://dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie, że rodzice Cię wspierają, moi są raczej jedynie czytelnikami. :) za to kawał wsparcia mam od mojego chłopaka, który wiele mi pomaga. ;) i gratuluję statystyk, przez dwa lata bardzo ładne Ci się nazbierały. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje tych dwóch latek oraz tego co do tej pory udało Ci się osiągnąć!
    Oby tak dalej!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, gdzie również świętuje drugie urodziny bloga : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję z okazji 2 urodzin :) zycze wielu czytelnikow wspaniałych notek :) oby kolejne lata blogowania.
    Pozdrawiami zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Świetny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulację 2 lat bloga ! Oby ich jak najwięcej <3

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje, widac ze wkładasz w to wiele serca, zdjęcia są zachwycające <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje Gratulacje u mnie minęło 3 latka, widać że lubisz to co robisz i blog jest Twoja taka mała odskocznią od rzeczywistości w którą wkładasz sporo czasu i serca.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje (:
    Powodzenia na kolejny rok <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję 2 lat <3 i mi uderzy w kwietniu 2 rocznica :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj,będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję takich wyników!! Ja jestem dopiero od kilku miesięcy :p Życzę jeszcze lepszych wyników i więcej obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger