27 listopada

#66 Jak wybić sie wsród innych blogerów?


Zapewne każda blogerka w nagrodę za swoją ciężka prace i czas poświęcony w bloga chciałaby mieć z tego jakieś korzyści a największa możliwą są właśnie czytelnicy, możliwość wyróżnienia się wsród innych. Jak pewnie każdy wie, blogów jest już paręnaście tysięcy i jak zrobić aby twój znalazł się wśród rozpoznawalnych? Dzisiaj postaram się udzielić paru rad ode mnie- jako blogerki od prawie 2 lat i czytelniczki innych blogów.



Jakość zdjęć
Jedną z rzeczy na która najbardziej zwracam uwagę są właśnie zdjęcia na blogu. Wsród tak dużej konkurencji naprawdę należy zainwestować w dobry sprzęt. Zdjęcia wykonane lustrzanką na pewno o wiele łatwiej zachęca do zostania na blogu. Sama z doświadczenia dobrze o tym wiem. Kiedy wchodzą na jakiegoś bloga i widzę dobrze wykonane zdjęcia to od razu leci obserwacja. Sama z tego faktu zainwestowałam w nowy obiektyw aby zdjęcia były jeszcze lepsze. Na pasji nie można oszczędzać moim zdaniem.

Szablon
Rzeczą która sprawi, że albo ludzie wyjdą z niego natychmiast albo zostaną na dłużej jest właśnie szablon. Jaki on powinien być? Przede wszystkim jasny i przejrzysty gdzie wszystko z łatwością znaleźć. Tym bardziej jeśli leci muzyka w tle. Blogerki/blogerzy błagam, zapamiętajcie jedną ważną rzecz. Kiedy ktoś idzie przeglądać sobie blogi w 95% ma włączoną własną muzykę albo jakiś film. Odtworzy sobie pare kart. Jeśli w jakieś włączy się automatyczne odtwarzanie- zamknie swoją muzykę czy waszego bloga? No właśnie.

Treść
Moim zdaniem treść posta to powinno być coś zdecydowanie więcej niż opis stylizacji który możemy sami wywnioskować ze zdjęć. Blogów jest tyle, że trzeba wykazać się kreatywnością i pomysłem na siebie. Posty tematyczne to coś co naprawdę przyciągnie ludzi.

Czytaj komentarze
No i ucz się na błędach. Jeśli komuś coś się nie spodoba się na twoim blogu to może ci o tym napisać. Mi nie raz zdarzyło się w komentarzu napisać dziewczynie, że przeszkadza muzyka która sama się włącza, szablon jest nieprzejrzysty albo zdjęcia bardzo złej jakości. Takiego czegoś nie powinniśmy uważać za hejt ale za dobrą radę. Skoro ktoś zwrócił na to uwagę to może mieć w tym racje.

Czytaj to i będziesz czytany
Najważniejsza zasada wsród blogerów. Jeśli chcesz aby ktoś czytał twojego bloga to i ty musisz czytać czyjeś. Jeśli ty będziesz komentował czyjeś blogi to przynajmniej połowa sama wejdzie na twojego i "zostawi ślad po sobie".



bluza - KLIK narzuta - KLIK spodnie - bershka plecak - KLIK buty - cropp

49 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i świetne zdjęcia podoba mi się ta stylizacja ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zgadzamy się z Tobą w 100%! Każdy punkt jest bardzo pomocny, a ostatni już z w ogóle ;* Masz rację. Jeśli chcemy by nasze wpisy były czytane, a komentarze były prawdziwe to i my musimy kogoś wpisy czytać. Kom/Kom nie pomoże nam dostatecznie! Musimy pokazać coś innego :) Bardzo fajny wpis w postaci poradnika ;) Buzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że stylizacja jest cudowna, wszystko pasuję do siebie idealnie.
    Rady są naprawdę przydatne, myślę, że każdy bloger/blogerka powinna je przeczytać.

    Pozdrawiam MARTHA-ZAPRASZAM💋

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, wszystko o czym wspomniałaś jest bardzo istotne :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wpis. Myślę, że mi takie rady na początek się zdecydowanie przydadzą :)
    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rady jak najbardziej trafne i uważam że przydadzą się każdemu blogerowi ;)
    Zdjęcia są cudne a ty mega śliczna ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenne rady. Bardzo podoba mi sie Twoja narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rady, na pewno z nich skorzystam. Bardzo ładna narzuta i buty :) Pozdrawiam http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgodzę się - często najpierw patrzę na zdjęcia, a potem czytam post, ale jeśli zostanę przytłoczona różnymi kolorami i innymi "upiększaczami", to wieję ze strony jak najszybciej :) Co do Twoich zdjęć to są ekstra, ale... są okropnie małe. Aby przyjrzeć się szczegółom to trzeba klikać w pojedyncze zdjęcia, a to raz - denerwuje, a dwa - usuwa komentarz, jeśli jest w połowie napisany (o czym właśnie się przekonałam). Moim zdaniem duże zdjęcia to jest to! :) To chyba wszystko ode mnie, pozdrawiam i powodzenia! <3
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę! Jednak to wina szablonu. Próbowałam już coś wcześniej z tym zrobić jednak niewiele mogłam zaradzić. Postaram się jeszcze to jakoś ogarnąć :)

      Usuń
  10. Rady bardzo przydatne, z którymi się zgadzam. :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomocny post :) U mnie w komentarzach nie ma raczej krytyki, a z konstruktynej bardzo bym się ucieszyła :c

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jesteś :)
    Masz całkowitą rację, niektórzy oczekują, że inni będą wchodzić na ich bloga, mimo że sami nie odwiedzają pozostałych twórców... Smutne.

    Pozdrawiam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre rady. Ja staram się robic, żeby czytelnik został ze mną.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacznę od tego ze moja przygoda z blogiem sie dopiero zaczyna, każda Twoja rada jest dla mnie cenna . Bardzo fajne połączenie , stylizacja bardzo przyjemna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się! Czasami wydaje mi się że ludzie chcąc inspirować się już sławnymi blogerami, strasznie się w tym gubią. Dodają dużą ilość zdjeć słabej jakości, ale co 2 dni żeby dużo postów robić :/ Denerwuje mnie to też jak ja napiszę coś, co jest istotą posta, a ktoś pisze "fajny post!", pewnie wgl nie przeczytała ta osoba ani słowa, ale liczy na komentarz zwrotny..
    Dobre zdjęcia, zazdroszczę koloru włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady, dobre zdjęcia, post czyta się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja jak i zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobre rady kochana, szczególnie z jakością zdjęć i muzyką :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne porady. Wiele w nich prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne porady,jestem początkującą blogerką, więc na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z każdym podpunktem się zgadzam, a szczególnie z jakością zdjęć i szablonem.
    Ślicznie wyglądasz, też mam taki plecak tyle, że czarny :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rady, warto je poczytać, bo niektórzy blogują tylko dla współprac, a szkoda, bo aż się wtedy przykro robi :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, ważne sa tez rady Twoich znajomych, ja robie ankiety, co by chcieli czytac i wstawiam cos co jest najbardziej zblizone do tego plus trzeba być regularnym i po prostu być autentycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to tak - Zgadzam się z tobą w 100%
    Mnie też bardzo denerwuje to, jak wchodzę na jakiegoś bloga i widzę, że nie jest przejrzysty.
    W takich sytuacjach zazwyczaj wychodzę. O poziomie bloggera świadczą również zdjęcia - Jeśli niefartownie zepsuł
    nam się sprzęt to piszemy post z inspiracjami miesiąca, które możemy wziąć ładne z internetu, a nie robimy na siłę zdjęcia tosterem ...
    Co do twojego bloga to jest świetny :* Robisz bardzo ładne zdjęcia ;))) Niestety nie wiem gdzie mogę Cię zaobserwować :( Jak coś to mi odpowiedz w komentarzu :*
    Pozdrawia, https://dorota-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner obserwacji znajduje sie po prawej stronie na pasku bocznym pod opisem o mnie. Jeśli nie chce sie załadować przez przeglądarkę można zaobserwować przez blogger > lista czytelnicza > kliknąć na ołówek > dodaj i tam wkleić link do mojego bloga :)

      Usuń
  25. witaj, ciekawe podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. P.S już obserwuję XD byłam na wersji na telefon i musiałam ją zmienić na komputer xD buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomocne rady :) Ładnie wyglądasz
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo w tym racji i zdecydowanie się zgadzam,to oczywiste,ze jeśli ktoś zwróci mi na coś uwagę,to staram się,to poprawić,a nie obrażać.Fajną masz tą kamizelkę

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne rady, warto je zastosować

    dodałabym jeszcze, że warto pisać swoim stylem niż kopiować od kogoś innego, wtedy mamy większe szanse na oryginalność i autentyczność, a wy co o tym myślicie?

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluza mnie zauroczyla, wygląda na bardzo ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rady :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamówiłam taki plecak, ale czarny. Super jest!! Nie ma gotowego przepisu na to, jak się wybić. Wszystko przychodzi samo z siebie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rady. Teraz jest dużo nowych blogów, więc trudno się wybić. Ślicznie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy i pomocny wpis. Zapraszam do mnie http://elllafashion.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydatny post :) płaszczyk to masz świetny ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciężko jest się wybić, ale... dla chętnego nic trudnego, prawda? :) Za kilka lat będziemy sławne :D

    OdpowiedzUsuń
  37. przydatne rady :) też sądzę że estetyka bloga przyciąga, ale to treść decyduje o tym, czy czytelnik zostanie, czy nie :)
    śliczne zdjęcia!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dokładnie tak samo uważam, dobre rady dla początkujących.
    Świetny masz ten płaszczyk, podoba mi się całość.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. We wszystkich punktach masz rację, bardzo przydatne rady :*
    I mega podoba mi się ta narzutka i plecak :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z Tobą. Jesteśmy wzrokowcami i lubimy wszystko, co jest przyjemne dla oka. Też jestem blogerka prawie od 2 lat ale na początku nie dbałam o to wszystko. Dopiero od niedawna przełożyłam się do tego i nauczyłam na błędach. W sumie to uczymy się całe życie.
    Bardzo fajny i przydatny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz rację. To są takie podstawowe rady. Ważne jest też, aby być oryginalnym i pisać coś nowego, innego niż wszyscy. Super zdjęcia.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Przydatny post, na pewno niejednej osobie ułatwiłaś życie w tym momencie. :D + masz bardzo ładne włosy!

    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta narzutka robi furorę :) Świetna stylówka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Wartościowy tekst, przydatny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger