06 listopada

#64 Drugi wymiar


Każdy człowiek żyje w dwóch wymiarach. Jeśli to czytacie to aktualnie jesteście w pierwszym. Podstawowym wymiarze gdzie w sumie prawie nic nie idzie po naszej myśli i jest jedną wielką niespodzianką. Tak, to naprawdę życie. Mozolne ściąganie się z łóżka o świcie, ubranie do szkoły, przemęczanie się tam, nauce. Na weekendach spontaniczne wyjazdy, imprezy aby chodź trochę odetchnąć od tego wymiaru. Bo mimo nawet jak nie chcemy to musimy do niego wrócić. A coż to ten drugi wymiar? Gdzie wszystko układa się po naszej myśli jak w jakimś komiksie napisanym przez nas samych. To jest sen. Sen który zawsze to my sami sobie układamy. Kładziemy głowę na poduszce, zamykamy oczy i wyobrażamy sobie jak to aktualnie jesteśmy w ramionach kogoś kogo chcemy, jak to odpoczywamy na drugim krańcu świata, jak jesteśmy z przyjaciółmi na imprezie w drugiej połowie Polski. Nie raz wyobrażamy sobie historie którą kontynuujemy w kolejnym śnie. W sumie jak komiks gdzie po prostu dźwięk budzika daje napis "Ciąg dalszy nastąpi". Ale tutaj to my jesteśmy tak zwanym Bogiem i kontrolujemy zachowanie innych. Ale jest jedno ale. Nie zawsze ten drugi wymiar utrwala się w naszej pamięci i jak tylko podnosimy głowę to ten czar nagle pryska. Mimo, że chcemy tam wrócić i to sprawdzić to ten pierwszy wymiar- budzi nas szarą rzeczywistością....










bluzka- New Yorker
kurtka- Stradivarius
spodnie- Bershka
buty- nike roshe run

27 komentarzy:

  1. Kreatywnie przerobione zdjęcia :)
    Ja ostatnio częściej żyję w 1 wymiarze :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę świetne zdjęcia! Super Ci wyszły kochana ;* Boberka mega! <3 Masz śliczne włosy :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostujesz włosy ? Mega zdjęcia ! :*



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo rzadko a na tą sesje nie prostowałam :)

      Usuń
  4. Fajny post, super pomysł na zdjęcia :-)

    Pozdrawiamy
    elsslyne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ciągle 1 wymiar :(
    Ratunku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie i ładnie napisane. Nie wiem jak to skomentować więc mówię tylko tyle. Brawo.

    Zapraszam do mnie na nowy post. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników. Będę wdzięczna z obserwację i odwdzięczę się jeżeli o to poprosisz.
    aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się zamarzyło, żeby iść już spać :) Ogólnie szkoda, że nie zawsze pamiętamy swoje sny. Ja ostatnio, sypiając dość mało, nie pamiętam ich zupełnie nawet po przebudzeniu :/
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Zakochałam się w twoich włosach, są boskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis.
    Fajny pomysł na zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna.
    PS. Twoje włosy są cudowne! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc, bardzo kreatywny pomysł jesli chodzi o sposob przedstawienia zdjęć. Świetny post jak i stylizacja. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na bloga :)
    www.monshevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie przerobione zdjęcia. Prześwietny post. Każdy powinien się z tobą zgodzić, że żyje na granicy tych dwóch światów. Trzeba jedynie umieć je odróżnić.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie i ciekawie to napisałaś :D Ja lubie mój drugi wymiar życia,gdzie wszystko jest tak jak chce. Jednak trzeba sie zmierzyć z rzeczywistościa i sprawić , żeby ten sen okazał się prawdą ;D

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie :) Dodaje do obserwowanych, fajny blog :)
    Zapraszam też do siebie, może Ci się spodoba ;)
    To jest mój blog -> magiclovv.com Jak coś dodaje się go ręcznie do obserwowanych :)
    Czekam na nowy post, Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, można powiedzieć, że u mnie nie ma drugiego wymiaru bo nic mi się nie śni. Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje sny zawsze są tak pokręcone, że ostatnio przypominają bajkę. ;) ale zawsze mnie zaskakuje, jak bardzo dobrze je pamiętam i jak często występują w nich osoby, które znam, praktycznie nigdy nie ma tam nikogo obcego. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie pomyślałam o śnie jako o innym wymiarze. Ale masz racje, że jest to odskocznia od rzeczywistości, lecz też odbicie naszych uczyć, marzeń myśli oraz lęków.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/keep-calm-and-smiley-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ty pięknie piszesz! Jestem zachwycona, chyba zostanę na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post. Fajnie napisane. Zgadzam się, że żyjemy w dwóch wymiarach! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Znakomity post i sesja. Lubię zdjęcie w takim właśnie klimacie.
    krzysiektom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcai, genialnie obrobione i ukazane! Brawo, jestem pod wrażeniem! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/11/Heaven.html

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim życiu coraz częściej jest tylko 1 wymiar. Chociaż miło jest się czasem od niego odciąć i pożyć w swoim pięknym wymyślonym świecie. Post świetny a co do zdjęć to są prześliczne:)
    Pozdrawiam http://welcomein-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwa wymiary- świetnie to napisałaś, ale pewnie każdy z nas chciałby mieć tylko ten drugi. Look świetny, a Ty jesteś bardzo ładną dziewczyną. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger