23 października

#62 Halloween inspiration | dresslily, banggood




Halloween to jedne ze świąt które bardzo podobają się młodzieży jednak nie są tak bardzo praktykowane w Polsce. Któż nie lubi przebrać się za krwawą pielęgniarkę i zrobić sobie sztuczne rany. W szkole podstawowej mojego brata nadal organizowane są zabawy halloweenowe, jednak jest to coraz rzadsze. Jak pewnie wiecie Halloween to "święto duchów". Księża są temu bardzo przeciwni, bo według nich to nie jest tylko niewinna zabawa. W Polsce mało która rodzina czeka z koszykiem słodyczy bo tylko najmłodsze, nieliczne grono próbuje zapukać do drzwi i powiedzieć "cukierek albo psikus" Jednak Polska to nie Stany Zjednoczone.
Ale kto nam zabroni na przykład domówki z przebraniami za ulubione postacie z horrorów? No nikt. Dlatego święto to zbliża się wielkimi krokami a ja przygotowałam dla was najlepsze inspiracje kosmetyczne z instagrama, świetne przeceny od Banggood i Dresslily ubiorowe i toturiale z youtuba.


dodatek- klik




strój- klik

stroje- klik |klik | klik 














K O L E J N Y   P O S T
❣ NIEDZIELA GODZINA 21:00 



24 komentarze:

  1. Ciekawe inspiracje, osobiście bardzo lubię oglądać tego typu tutoriale.
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam halloween i nie ma nic złego w tym że ktoś lubi się zabawić. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Straaaszne te inspiracje. Mam wrażenie, że trudno jest zrobić tak perfekcyjne makijaże. Ale warto spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię oglądać inspiracje, także halloween'owe :)
    Super wybór :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre makijaże są niesamowite!

    Pozdrawiam.
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Te makijaże są wręt przecudowne! <3 Takie przerażające :D Hehe ^^ Na pewno z nich skorzystamy :) Oczywiście poklikane: 6.84, 28.89, 29.89, 27.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te makijaże są cudowne <3 Wyglądają bardzo realistycznie! Pod tym względem cieszę się,że mieszkam w Holandii- tutaj obchodzi się Halloween bardzo hucznie, a ulice wypełnione są przebierańcami.
    ciszamysli.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. I don't celebrate Halloween, I AM Halloween :D moje ulubione święto, które obchodzę cały rok. zapraszam do siebie na dwa posty z przeglądem oferty halloweenowych dobroci w marketach, pod koniec tygodnia trzecia część :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne inspiracje, straaaaszne! :D Poklikane :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne inspiracje, poklikałam kochana :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  11. Halloween w Polsce chyba zawsze było przedstawiane jako coś złego bo nie jest zgodne ze...zdaniem kościoła? Moim zdaniem to gruba przesada. Co złego jest w tym, że raz do roku człowiek przebierze się i jakoś pomaluje twarz a potem pójdzie się pobawić? To nie znaczy, że jest się od razu jest się wysłannikiem diabła. :) Bardzo fajne inspiracje! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie halloween , mam traumę z dzieciństwa :(
    marrstyle.blogspot.com Mogłabyś u mnie poklikać ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni wygrywa !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo iż u nas nie świetuję się Halloween to i tak uwielbiam to święto i wydaje mi się ze to naprawdę fajan zabawa :)
    Super inspiracje :*
    pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurcze to z tym unzipped mnie przeraża! jakbym kogoś zobaczyła na ulicy tak umalowanego to bym padła xd obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super inspiracje, może w tym roku się zbirę do przebrania się :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspiracja mega, ogólnie lubię halloween i coś zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracja, podobają mi się :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super inspiracje na przebrania ,osobiście obchodzę halloween od paru lat i nie narzekam ale gdyby ludzie do tego podchodzili inaczej, bardziej pozytywniej sądzę że mogło by być jeszcze lepiej
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe inspiracje! Ja już mam posta z halloweenową charakteryzacją, ale może jeszcze coś wykombinuję. Zobaczymy czy wyrobię się czasowo, żeby zrobić coś jeszcze na tą okazję;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie inspiracje. Ja nie obchodzę Halloween, ponieważ nie jest to święto za bardzo popularne w mojej okolicy. A szkoda :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne inspiracje:) w anglii, gdzie mieszkam jest to bardzo popularne święto! <3

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię Halloween i nie widzę w nim nic złego. Dla mnie to zabawa. Trochę szkoda, że w Polsce go się bardziej nie obchodzi, ale mamy swoje tradycje. Niemniej jednak fajnie jest się przebrać za coś krwawego. Pierwsze dwie charakteryzacje z tutoriali są mega :D W linki oczywiście poklikane. Ceny: 27.48 120.07 122.80 112.44 116.05 12.03 33.48 15.30 10.61 18.20 10.39 13.18
    Pozdrawiam :)
    http://mysteryeternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger