04 września

#58 Back to school- przybory szkolne + Chloe's


Hejka! Pewnie każdego cieszy fakt, że wracamy do szkoły! Ja teraz już jestem w drugiej liceum, więc nawet nie było lekcji organizacyjnej tylko od razu przechodziliśmy do tematu. Mój plan lekcji mnie psychicznie rozwala. Codziennie od 7 do 14/15. Myślę, że umrę szybciej niż myślałam o tym. Każdego dnia podnosić się z łóżka o 5 i mieć możliwość położenia do niego dopiero około 24 jest okropne, tym bardziej jeśli ktoś kocha spać tak samo jak ja. W sumie co do tej śmierci to sama się na nią porwałam decydując się na rozszerzoną biologię, wiedzę o społeczeństwie, język angielski i francuski.
Rzeczy do szkoły kupiłam w ostatnim momencie, jakoś 30-31 sierpnia bo po Bułgarii jakoś bardzo mi się do tego nie śpieszyło. Nie robiłam jakiś gruntownych zakupów. Zamówiłam nowy plecak w którym jestem strasznie zakochana, a tak to zwykłe zeszyty, długopisy, zakreślacze i inne duperele. Mam zamiar stworzyć post z serii Back to school ale z pomysłami na śniadania, co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzach a teraz przedstawiam wam moje artykuły do szkoły:















W ostatnim czasie zamówiłam sobie również doczepiane włosy. Polubiłam taką formę od kiedy dostałam jedne od Banggood ( post KLIK ). Jednak to były włosy syntetyczne więc długo mi nie posłużyły. Właśnie z tego faktu postanowiłam zamówić włosy od Chloe's. Są to włosy naturalne. Zamówiłam je w odcieniu ciemnego brązu o długości 50 centymetrów. Na zdjęciu poniżej odróżniają się od moich ale kiedy pierwszy raz je umyłam i wysuszyłam to efekt jest niesamowity i na pewno będę długo mi użytkować!






29 komentarzy:

  1. Śmieszny efekt do zdjęć dodałaś, ale przez to wydają się ciekawsze :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardzo lubię efekt lens flare na zdjęciach :)

      Usuń
  2. Te zdjęcia świetnie wyglądają. Także zastanawiałam się nad doczepkami,bo mimo to, że mam nawet długie włosy to mam bardzo zniszczone. U Ciebie nawet dobrze one wyglądają!

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny,przydatny post :)
    Zawsze mam problem z kupieniem zeszytów....tyle ich jest ;_;
    Czekam na propozycje śniadań! :D
    https://yume-hime-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na poczatku bardzo ładne zdjęcia. Mega przydatne rzeczy do szkoły.
    Ja nie muszę doczepiać Sb włsów bo niestety mam ich nawet za dużo
    ale mega mi się podobają doczepiane włosy :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/straz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny plecak, sama zastanawiałam się nad jego kupnem. Zdjęcia ładne, estetyczne i miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia ładne, no ja osobiscie nie dałabym tylu filtrów z Pixlr'a ale to kwestia gustu. Co do doczepianych to latwo zauważyć co to za jakość. Jesli chodzi o wlosy syntetyczne to szybko tracą ma uroku. Po czym poznaje ze to syntetyki? Cóż nie określiłaś się czy to naturalne słowiańskie, europejskie czy indyjskie a i naturalnych takich dobrej jakości nie pakuje sie tak jak Ci przysłano.
    Pozdrawiam serdecznie

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oby te rzeczy ci dobrze sluzyly:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, bardzo podobaja mi się zeszyty.Ja nie miałam czasu za bardzo na wybieranie i skończyłam z zeszytami w gwiezdne wojny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy i zeszyty świetne !
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają Twoje zeszyty, a włosy są przepiękne.
    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem co czujesz, ja też jestem w drugiej liceum i zapowiada się pracowity rok ;) Fajny zestawik, przepiękne zeszyty :) Pozdrawiam i powodzenia w nowym roku ;)
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zeszyty! A włosy, super sprawa :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne rzeczy! powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne masz zeszyty :D
    Śliczne włoski <3 może i ja się w takie zaopatrze :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowne przybory szkolne! Uwielbiam kolorowe okładki zeszytów :) Piękne paznokcie!!!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolorowe przybory :) Wpadły mi w oko Twoje paznokcie, śliczne są :*
    Pozdrawiam :*

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zeszyty śliczne ! Bardzo podoba mi się plecak ! Masz piękne paznokcie ;)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zeszyty śliczne ! muszę skoczyć do biedry może się jeszcze załape : Choć nie ide do szkoły to są piękne i na pewno mi do czegoś posłużą ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te zeszyty... :) od razu jest więcej motywacji do sięgnięcia po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie gadżety potrafią umilić okres chodzenia do szkoły ;) Powiem ci tak szczerze, że doceniłam liceum dopiero wtedy, gdy poszłam na studia. Chętnie bym wróciła do 2 lo.

    Zapraszam do mnie http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spodobał mi się Twój plecak!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te włosy to coś fajnego :) a zeszyty bardzo łądne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny plecam zakochalamsie:O

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia z rozszerzeniami! Ja zaczynam liceum :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger