21 sierpnia

#56 BUŁGARIA 2k16


Najlepsze dwa tygodnie jakie mogłam przeżyć. W ostatniej chwili z przyjaciółką zdecydowałam się jechać do Bułgarii. Znajomi którzy byli we wcześniejszym terminie nie polecali mi tego wyjazdu jednak się zdecydowałam. Z mojego miasta jechały jeszcze 3 osoby, a reszta całkowicie mi obca. Podróż była masakryczna. 30 godzin w autokarze. Na jednym z postojów poznałam swoją przyszłą ekipę z wyjazdu. W Lublinie zdecydowanie najlepsi ludzie! Przesiadłyśmy się do tyłu i śpiewaliśmy połowę drogi disco polo z nimi. Pięciu cudownych chłopaków i dwie urocze dziewczyny z którymi byłyśmy w pokoju. 408 najlepsze laski w kolonii! Co tam, że przesiadywałyśmy i w sumie spałyśmy w 422 (gdzie mieli pokój chłopcy z Lublina) lub 420 (z Radomia). W sumie to dzięki tym osobą ten wyjazd stał się niezapomniany. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak płakałam gdy się z nimi rozstawałam. Jeszcze dziś rano wstając chciałam pytać czy idziemy na plaże czy basen. 


Hotel jak hotel. Pokoje moim zdaniem były ładne, ale jedzenie mi strasznie nie smakowało. Najgorsze były te kilometrowe schody do niego. Uwierzcie, że po szalonej nocy naprawdę wchodziło się po nich na czworakach.
W Bułgarii bardzo tani jest alkohol i papierosy za co na przykład słodycze są w miarę drogie. 
Lepiej dogadacie się po polsku niż po angielsku! Tam prawie każdy zna polski bo w sumie połowa turystów to właśnie Polacy. W klubie ktokolwiek do mnie podszedł to polski student albo licealista. 














Dopiero co wróciłam z tej kolonii. Wczoraj w nocy. Podróż jednak minęła masakrycznie szybko. Wszystko minęło tak szybko. Nadal mam łzy w oczach. Kolonia była tak cudowna, co tam, że wróciłam chora. Poznałam tak niesamowitych ludzi, że jutro jadę do jednej ekipy z Kielc a w piątek do tej z Lublina. Przywiązałam się strasznie. Nie żałuję ani jednej chwili tam. Jeśli będziecie mieli okazje za rok jechać to - ZŁOTE PIASKI BUŁGARIA! Za rok jadę znów, mam nadzieje, że chociaż połowa tej ekipy z tego turnusu się zbierze!
Najbardziej boli przestać widywać się z kimś z kim wcześniej widywało się i spędzało czas codziennie. Mam nadzieje, że relacje nam się nie zepsują bo pokochałam tych ludzi. 


 A wy jak tam? Gdzie byliście w te wakacje? Są chwilę których na pewno nigdy nie zapomnicie? Podzielcie się tym w komentarzu a już za tydzień postaram się dodać normalny post!

I tak z faktu tego, że nie ma zdjęć ze stylizacjami to stworzyłam dla was wishliste z ubraniami od ZAFUL 


klik | klik | klik | klik


klik | klik | klik | klik

klik | klik | klik | klik 

33 komentarze:

  1. Kocham kolonie za to, że nie ważne jak są głupie, nie ważne jak dużo trzeba zwiedzać, a nasze kostki już nie wytrzymują, a;e za to, że to wszystko umila najlepszą ekipa. Rok temu poznałam na jednej z kolonii moją najlepszą przyjaciółkę, i wiele innych super osób.
    Świetne zdjęcia.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super relacja i świetne zdjęcia :) w Bułgarii byłam rok temu na podobnym wyjeździe. Było cuuudownie :D W tym roku wakacje spędziłam w Polsce :)
    Zapraszam Cię do siebie :D
    niezapominajka.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Widać, że Bułgaria to cudowne miejsce :) Szkoda, że jedzenie Ci nie smakowało :) A ta historia z tymi schodami to tragiczna ;p Nie chciałybyśmy takich u siebie :D A tym bardziej na wakacjach :D Hehe ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie,że wyjazd się udał! Kolonie to naprawdę fajna sprawa :)
    Zapraszam do siebie ;) https://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super tam musiało być! ♥

    http://voguerois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jak ślicznie! Mega zazdroszczę Ci wyjazdu do Bułgarii, bo teraz jestem w niej zakochana <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, Bułgaria jest piekna. Byłam dwa razy i za każdym razem byłam tak samo zachwycona :) Fajnie, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bułgaria to piękny kraj, chciałabym kiedyś tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna Bułgaria! Zdjęcia świetne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bylam w Amsterdamie z chlopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boze uwielbiam Bułgarie, bylam i dwa lata temu, i rok temu, a w tym juz niestety nie moglam jechac:( zazdroszcze tego wyjazdu:((((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa takie kolonie :D !! Super zdjęcia :))
    Pozdrawiam :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi naprawdę super! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. również byłam w bułgarii 3 lata temu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie masz! Zazdro :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile godzin by się nie jechało - takie wyjazdy zapadają najdłużej w pamięci :)
    http://dziewczyna-intelektu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również byłam na kolonii ale nie wspominam jej tak miło jak Ty ;) Super, że Ci się podobało!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku tak bardzo Ci zazdroszcze!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Znają polski, bo tam rozmawia się po rosyjsku, a rosyjski jest podobny do polskiego ;) Też byłam w tym roku w Bułgarii i był to mój drugi raz(pierwszy na kolonii) i powiem ci, że w Bułgarii nie spotkasz się z dobrym jedzeniem.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Bułgaria to bardzo piękny kraj. Cudowne zdjecia.
    Ja niestety wakacje spędziłam w pracy. Srednio udane :(
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wakacje! Pozazdrościć tylko wspomnień.

    Ja na samym początku byłam w Grecji, później w Zakopanem i teraz znowu jestem.
    Wakacji na Rodos chyba nigdy nie zapomnę, ze względu na opóźniony wylot.
    Polecam siedzenie przed lotniskiem o 2 w nocy :D

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś byłam w Bułgarii i zdecydowanie pojechałabym tam jeszcze raz :)
    Świetne zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam w Bułgarii już 4 razy, ale nadal mi mało haha. Cudowne miejsce!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszcze ci tej wycieczki! super ze poznałaś cudownych ludzi! Cudne zdjęcia :*
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam w tym roku jechać do Bułgarii, ale niestety pokryła się z innymi obozami. Bardzo żałuję, ale w przyszłym roku chyba się tam wybiorę. O fatalnym jedzeniu w Bułgarii już dużo słyszałam. Fsjnie ,że poznałaś tylu fajnych i tak super spędziłaś czas.

    http://onehundred-and-one.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę wyjazdu, ja w tym roku spędziłam wakacje w Lloret de Mar, trochę również w stolicy i z moją ibf, te wakacje na pewno były niezapomniane!

    http://julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja koleżanka niedawno tam pojechała, widać, że wyjazd był udany. Kombinezony, które wybrałaś są śliczne i oczywiście poklikane :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i śliczne rzeczy wybrałaś
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia miazga! Zazdroszczę wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger