10 lipca

#54 Jak poznać, że kobieta jest zakochana?

Miłość to uczucie, które dosięgnie kiedyś każdego, nie ważne jak bardzo by tego unikał. Jednak większość kobiet nie lubi pokazywać tego, że jako pierwsza poczuła to cudowne/przeklęte uczucie, więc nie mówi o tym wprost. Przecież to mężczyzna powinien pierwszy wyznać miłość- tak niestety twierdzi większość. Raczej bojąc się odrzucenia niż uważając, że to chłopak powinien zrobić pierwszy krok. Coś co najbardziej da się u nas zauważyć to ta przeklęta zazdrość. Takie zachowanie jest naukowo udowodnione! Gdy widzimy kogoś na kim nam zależy i rozmawia on z jakąś swoją "koleżaneczką" całkowicie zmienia nam się nastawienie. Stajemy się bardziej rozdrażnione i przede wszystkim wredniejsze w stosunku do chłopaka, nie wspominając, że tą dziewczynę udusiłybyśmy wręcz gołymi rękami. Faktem jest to, że same wzbudzamy zazdrość, aby sprawdzić czy obiektowymi naszego zainteresowania również zależy i ujrzeć jego reakcję na "wyjście z kumplem". Nie może przecież też czuć się zbyt pewnie i mniej się starać! Jeśli "nie mogłyśmy spać całą noc" to z jednym powodów jest ta miłość. Przed uśnięciem tworzymy scenariusze przyszłego związku przez co zamiast wyspać się w nocy więcej poświęcamy na fantazje. Nie macie co liczyć, że nasza przyjaciółka się wygada mimo, że wie wszystko o waszej relacji, jej uczuciach. Jednak nawet do koleżanek mówimy o tym chłopaku jakbyśmy już byli parą. Dodawanie "mój" przed imieniem ukochanego czy coś podobnego do znajomych to całkowita norma. 
Kobiecy jednak są zbyt skomplikowane. Jakby miała powstać o tym książka to i tak ciężko byłoby to facetom pojąć. Jeśli pokazują się wyżej wymienione fakty to faceci- uważajcie. Nie próbujcie przede wszystkim sami wzbudzać zazdrości bo skończy się to dla was źle! Nie muszą zaś one od razu oznaczać miłości, ale mogę też zauroczenie.













bluzka- bershka
spodenki- pull&bear
buty- converse



28 komentarzy:

  1. Każda z nas jest inna, ale ja też należę do tego typu "zazdrośniczek". Cóż poradzę? Nie ma miłości bez zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. We mnie wchodzi jakiś diabeł gdy widzę, że chłopak który strasznie mi się podoba gada z inną, a ona robi do niego maślane oczka, lub wszędzie za nim łazi. Niestety on tego nie widzi i uważa, że to nie prawda. Mam tylko nadzieję, że żadnej nie zabije, haha
    bardzo fajnie to opisałaś, świetne zdjęcia :)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieje, że tego nie zrobisz! haha ♥

      Usuń
  3. Zazdrość jest oznaka ze nam zależy,przynajmniej ja tak sądzę ;3
    Jak najbardziej jestem zazdrosniczka
    A co do postu to bardzo dobrze napisany i genialne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam :3
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju u mnie to jest zazdrość jak nie wiem haha, ale co poradzić. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst jak dla mnie pozytywny i dodałabym to co jedna z blogerek, kiedyś powiedziała u siebie ,,kiedy chłopak zrobi jeden krok, dziewczyna zrobi 8" też można się do tego odnieść, niestety chłopak często tych naszych kroków nie widzi, co często też nas irytuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam coś podobnego we wcześniejszym poście haha :)

      Usuń
  6. W sumie ostatnio myślałam nad tym :D Ciekawy post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy temat :D Zawsze jak byłam zakochana i spotykałam tego kogoś gdzieś to mi się robiło baaardzo gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i każda dziewczyna jest inna, ale pewnie znajdą się takie jak dziewczyna opisana w poście :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post!
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym co napisałaś zgodzę sie w 100%
    Chociaz ja jestem na tyle nowoczesna, ze bez problemu zrobiłabym ten pierwszy krok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreatywny wpis! Zgadzam się, a co więcej - podpisuję pod tym - co powiedziałaś. Rzeczywiście wszystko to, co opisałaś oznacza "zainteresowanie" kobiety drugą osobą. I ta wspaniała zazdrość... ach! Jakże dobrze znane nam wszystkim uczucie. Chciałabym, żeby każdy chłopak/mężczyzna przeczytał ten post, a może świat byłby łatwiejszy, hah ;)
    Naprawdę udana notka, z niecierpliwością czekam na kolejne, świetne w Twoim wykonaniu!
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/07/36-tonight-we-are-young-so-lets-set_6.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, szczególnie podoba mi się stwierdzenie na samym początku postu, że miłość dosięgnie każdego z nasz choćbyśmy nie wiadomo jak od niej stronili :) Bardzo ładne słowa :)
    I rzeczywiście, choćby została wydana książka, faceci nigdy by jej nie zrozumieli :D

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis. Zdjęcia prze cudne! Zostaje tu na dłużej na 100%!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy temat ;)
    zapraszam http://emptyy-promises.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to opisałaś i całkowicie się zgadzam z tym . Ja też jestem z tego typu zazdrośniczek :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm tak już jest ... Bardzo często zazdrość jest głupia, ja gdy już nie wytrzymałam powiedziałam chłopakowi dosłownie, że jestem o niego zazdrosna :D hehe Nie obraził się tylko zaczął się śmiać :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha wszystko jest tu prawdą :D Ostatnio byłam w podobnej sytuacji. Chłopak, który mi się podobał zaczął gadać z inną dziewczyną. Tak się we mnie gotowało haha :D Myślałam, że wyjdę z równowagi...no cóż, kobieca natura :D
    Fajny post! :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wpis. :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świtny wpis :) Bardzo przydatny, dla chłopaków i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Post świetny, bardzo ciekawy.
    Prawie każda kobieta jest zazdrośnicą ! ;)
    Właśnie już tak niestety mamy !
    Śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot,.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis, bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ohhh, napisałaś samą prawdę. Zdecydowanie należę do typu zazdrośniczek.
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger