15 maja

#51 Idealny prezent na dzień mamy- chocolissimo -10%


Moi stali czytelnicy pewnie wiedzą, że jedną z moich ulubionych firm z czekoladkami jest CHOCOLISSIMO. Pisałam już o nich i kiedy już mogłam gryźć (aparat mi to uniemożliwiał) to zjadłam to co zostało (moja rodzina i przyjaciele upolowali większość). Miałam już gotowy inny post. Ci co śledzą mnie na instagramie pewnie już zauważyli zdjęcia z niego. Jednak dzień mamy zbliża się wielkimi krokami. Za tydzień go po prostu dodam! :)
 Co roku kupowałam bukiet róż, a teraz chciałam coś oryginalnego kupić. Chocolissimo stworzyło cudną ofertę z naprawdę wyjątkowymi słodyczami. Firma z okazji dnia matki dla moich czytelników załatwiła kod rabatowy -10%. Jeśli nie macie pomysłu na prezent dla swojej mamy czy prezent z okazji czyiś urodzin to na pewno znajdziecie coś na chocolissimo.

KOD: QUEEN16DM









instagramqueenxfangle
snapchat: queenxfangle
ask.fmqueenxfangle

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się dawanie takich prezentów. Według mnie lepszy od kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie spersonalizowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym prezentem :) Już tak długo szukam czegoś wyjątkowego, ale nie oklepanego i brak pomysłów. A spersonalizowane czekoladki chyba będą strzałem w dziesiątkę razem z kwiatami :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zamówię mamie takie czekoladki :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa pycha i sliczne!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł na prezent! Ja jeszcze nie pomyślałam co kupię mojej mamie. Może jakieś słodycze żeby przytyła bo jest za chuda :D Do tego może jeszcze jakiegoś kwiatka i myślę, że będzie ok.
    Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to cudownie wygląda! Na dzień mamy idealne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne czekoladki :D

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję spróbować czekolade od nich i jest przepyszna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna forma prezentu. Aż samemu ma się ochotę zamówić dla siebie. Cudeńka :)

    klajf.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś oryginalnego, aż szkoda jeść haha
    Zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny prezent ;) sama bym chciała dostać coś tak słodkiego ;) pozdrawiam

    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł ja też brałam prezent dla swojej mamy od tej firmy
    zapraszam
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kliku dni szukam czegoś oryginalnego i na razie na nic lepszego niż uniwersalny ogromny bukiet tulipanów (ulubione kwiaty mojej mamy ) nie wpadłam, może w tym roku czas na rozpustę w postaci czekolady :)

    http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/05/19/jak-tanio-i-skutecznie-wypromowac-bloga/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladki wyglądają niesamowicie uroczo. Chyba rozważę ich zakup.

    Zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, taki prezent chyba spodobałby się mojej mamie najbardziej i chyba taki nazwałaby idealnym, no i przepysznym! Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger