01 maja

#50 Ulubieńcy kwietnia

ulubione KOSMETYKI kwietnia
 Pierwszą rzeczą jest korektor i podkład od Bella. Od dobrego roku używałam podkładu od MissSporty i byłam jego zawziętą fanką. Dobrze pasował do mojej karnacji a i cena była bardzo niska. Jednak kiedy były przeceny w Rossmanie powiedziałam, że spróbuję czegoś nowego. Okazało się, że podkład mi bardzo przypadł do gustu i będę w niego inwestować!

Od kiedy podczas zajęć zdarzały mi się próby taneczne to mój podkład nie wytrzymywał. Dlatego zainwestowałam też w jakiś puder który oprócz utrzymania mojego makijażu, świetnie go matowi!


Kocham wręcz matowe pomadki, błyszczyki, szminki. Wcześniejszym moim ulubieńcem była krwista pomadka (też matowa) od miss sporty, ale, że wszyscy mi ją wykupili. Czerwień jednak nie pasuję do wszystkiego, więc wybrałam ciemny róż. Została polecona mi przez ekspedientkę, więc spróbowałam. Przyznam jednak, że ta z miss sporty jest trwalsza.


Do szkoły też nie wypada malować się tak mocną szminką. Z tego powodu zdecydowałam kupić sobie jakąś delikatną i matową pomadkę. Ta świetnie się sprawdza.


ulubione AKCESORIA kwietnia
Ostatnio mam manie na obudowy do telefonu. Mogłabym wszystkie oszczędności wydać na nie. Aktualnie jedną z moich ulubionych jest właśnie ta z brokatem i konikami moli_case!
___
INSTAGRAM MOLI_CASE

Całe życie prostowałam tylko włosy, ale ostatnio zaczęłam też je karbować, ale że moja karbownica była za czasów wojny chyba (haha) postanowiłam zainwestować w nową. Oprócz tego, że świetnie karbuję to jest bardzo malutka, dzięki czemu można włożyć ją w torebkę i zabrać ze sobą bez problemu!
___

Jak każda kobieta mam manie co do butów. W mojej kolekcji już znajdują się jedne roshe runy, ale dość długo je mam i nie są już w stanie idealnym a do tego w nich biegam no więc już są troszkę zniszczone. Dlatego postanowiłam kupić nowe ale Roshe Run One. Całe czarne świetnie wyglądają i do wszystkiego pasują.


ulubione JEDZENIE kwietnia
Zazwyczaj rano nie mam jak zjeść spokojnie, a w szkole to całkowicie brak czasu i siły na wszystko. Jogurt kawowy jest dla mnie idealnym rozwiązaniem i w mojej lodówkę jest ich pełno. Jeden dziennie u mnie to obowiązkowo!

ulubiony FILM miesiąca
Może i na filmie byłam pod koniec marca, lecz w tamtym miesiącu nie było ulubieńców. Jestem fanką filmów historycznych. Historia Roja powstał w hołdzie żołnierzom wyklętym. Zazwyczaj filmy na które wybieramy się z klasą są nudne (Makbet- spałam szczerze na nim, nie widziałam nudniejszego filmu) jednak ten bardzo mnie zaciekawił i mi się spodobał.
ulubiona PIOSENKA miesiąca
Piosenka której nie daję spokoju  cały kwiecień jest DNCE- Cake by the Ocean. Piosenka jeszcze z tamtego roku, ale jakoś wcześniej nie przepadałam za nią. Kupiłam ją sobie jadąc do Warszawy i od tamtego momentu ciągle jej słucham. 
ulubiona GRA miesiąca
Jeśli ktoś szuka uzależniającej gry to z całego serca mogę polecić Piano Tiles 2. Usłyszałam o niej pierwszy raz od Blowka. Jakoś inne gry mnie za bardzo nie wciągały a w tą mogę grać do kiedy życia mi się nie skończą.

~
Ostatnio mam bardzo mało czasu. Z tego powodu posty niestety pojawiają się co dwa tygodnie. Zaniedbałam trochę bloga, współpracę, w sumie sporo rzeczy. Posty przez jakiś czas będą pojawiać się co te dwa tygodnie, ale mam nadzieję, że z czasem się to zmieni! Możliwe że dopiero w czerwcu posty będą co tydzień :/


instagram: queenxfangle
snapchat: queenxfangle
ask.fm: queenxfangle

20 komentarzy:

  1. Ciekawy jestem podkładów Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szminki z essence są świetne, sama posiadam 3 :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam tą grę Piano Tiles 2 :D Nawet ten sam utwór, który pokazałaś na zdjęciu. Co do podkładu, sama zamierzam się go kupić jak skończę swój aktualny :)

    lifewithcrookedspine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy :)
    ja również kupiłam ten podkład z Bell, ale jeszcze go nie używałam :D mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego z tych kosmetyków, ale chętnie w przyszłości je przetestuję :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuje kupić matową szminkę, bo już dużo pozytywnych opinii ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne case na telefon. Haha ja też lubię tą grę. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie czerwone usta pasują nastolatce naszącej sportowe buty i legginsy. Przepraszam, ale dla mnie to wygląda jak parodia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam rozumieć, że twoim zdaniem jedynie eleganckie kobiety mogą malować się czerwonymi szminkami? Nie zgodę się z twoim zdaniem. Jeśli ubierzesz się cała na czarno (czarne sportowe buty, czarne leginsy, czarna koszula) to czerwona szminka będzie świetnie wyglądać w takim przypadku :)

      Usuń
  9. Milion dollar lips uwielbiam. Mam ten sam odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja musze kupic jakies buty, moze wlasnie Roshe Runy? :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś dowodem na to, że można kupić kosmetyki wcale nie takie drogie, a czasami są nawet lepsze od tych w droższej półki :) świetny post! :) www.mowmikasia.blogspot.com - zachęcam cię do zaobserwowania moich pierwszych kroków blogowania, o ile ci się tylko spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetni ulubieńcy, chyba także kupię sobie karbownicę :D

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej pomadki z Wibo. Fajni ulubieńcy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajni ulubieńcy :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad kupnem tego podkładu z Bell :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. case bardzo oryginalny :) a jutro koniecznie muszę się wybrać po pomadki z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne etui i roshe <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger