17 kwietnia

#49 A ty i tak potrafisz tylko krytykować...


Powiedz mi co w życiu osiągnąłeś? Z jakich swoich osiągnięć jesteś dumny? Jest coś takiego w twoim życiu co wyszło ci naprawdę dobrze i jesteś z tego zadowolony? Nie? To może pośmiejmy się z ludzi którzy mają takie rzeczy?
Jestem blogerką już półtora roku. Jestem z tego bardzo dumna. Nie, jestem dumna z siebie, tego co osiągnęłam. Mój blog naprawdę się rozwinął. Widzę ile osób go czyta. Przyjemne komentarze naprawdę dodają wsparcia. Jednak w otoczeniu pojawią się i też te negatywne. Wypominanie tego co napiszę, wyśmiewanie się z tego myśląc, że tego nie widzę. Rozśmieszę was teraz. Te dwie osoby (które były, aż tak kochane i natchnęły mnie do posta) chwaliły do mnie moją pracę, że same chcą założyć bloga lub go posiadają już i chciałyby tyle osiągnąć. Lecz kiedy się "odwróciłam" można było napotkać na drwiny. Żałosne, prawda? Jeśli ty nie potrafisz osiągnąć tyle to potrafisz TYLKO KRYTYKOWAĆ.  W dzisiejszych czasach zazdrość jest całkowicie normalna. Wymienić komu zazdroszczę z blogerek? Agacie Wojtowiak, Julii Janulewicz, Alicji Wiśnickiej. Jest tego więcej. Jest to jednak inna zazdrość. Przez to motywuję siebie aby osiągnąć tyle co one, staram się dorównać im bo osiągnęły więcej, są bardziej doświadczone. Nigdy złego słowa nie wypowiedziałam na nie.
I śmieszy mnie to, że ludzie potrafią tylko siedzieć na dupie i śmiać się jeśli ktoś zrobił coś naprawdę dobrze, ma z tego jakieś korzyści. Wiem, że te właśnie osoby to czytają. Nic nie mam, cieplutko pozdrawiam, bo jeśli "obrabia się komuś tyłek" to znaczy, że jest się daleko za nim. Dalej nic nie róbcie. Dalej mnie krytykujcie. Będę wiedziała co mam poprawić. Mi się podoba co tworzę. Setką ludzi się to podoba. Jeśli będziesz umiał przyznać się do błędu to już jakiś krok.
Wiem, że ten post jest jakby tą wiadomością dla tych osób, ale jestem pewna, że jeśli sama/sam blogujesz to masz takie osoby w swoim towarzystwie. Nie przejmuj się tym, nie bierz tego do serca. Głowa do góry, tworzysz pewnie świetne rzeczy. Aż muszą o tym rozmawiać.












Przy okazji to mój nowy snap! 
Dzięki niemu możecie obserwować "backstage" powstawania zdjęć!

28 komentarzy:

  1. Mega motywujacy post
    Ja też nie lubię ludzi ktorzy krytykują innych choć są daleko za nimi
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą... Niestety z takimi osobami nic nie zrobisz, byli, są i będą...
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Krytyka niekiedy pomaga, ale tylko obiektywna krytyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrość i obgadywanie-skąd ja to znam. Juz nie jeden raz coś takiego podcieło mi skrzydła. Fałszywość boli, irytuje, zawodzi. Jednak widzę, że Ty w swoim blogowaniu nie masz nic za uszami, świetnie prowadzisz bloga💞 Pozdrawiam wszystkich tych, którzy niszczą😘

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd to znam...Ja często odczuwam zazdrość - ale tą pozytywną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywujacy post. Ludzie w wiekszosci sa zazdrosni i na kazdym kroku kogos obgaduja. Nic nie da sie z tym zrobic. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą! Jeśli nic nie robisz to krytykują, że nic nie osiągnęłaś w swoim życiu, a jeśli już coś osiągniesz to mówią, że to fart. Jak widzę takich hejterów to aż mi się nóż z kieszeni wyciąga. Strasznie przykre, że w ludziach jest tyle negatywnej zazdrości.
    Fajny post i cudne zdjęcie pod ,,About me'' *o*

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Głupio ludzie czesto postepuja, niektorzy nie widza swoich wad ale kochaja wytykac je innym i jeszcze wiele, wiele wiecej okropnych zachowan.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba coś robić ze swoim życiem, a nie patrzyć na innych, bo hejterzy będą zawsze!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się tego nie wstydzę. Blogowanie przynosi mi radość, więc nie rozumiem co osoby trzecie mają do tego ;) Ładne zdjęcia!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, w gruncie rzeczy się z Tobą zgodzę. Nie do końca, ale jak tak pomyśleć, to blogger staje się jakby nowym zawodem, więc zazdrość musi być, skoro jest opłacalny, jednak do tej pory była to pasja, a tylko nieliczni czerpali z tego korzyści. Wiedz, że niektóre blogi, mają ogromną ilość widzów, ale na serio są nie najlepsze. Najważniejsze to czerpać z tego pasję, a jakość tak na prawdę liczy się w ludziach z poza blogsfery, którzy czytają. Musi być pasja, a wtedy wyjdzie się spoza bloga do ludzi i zacznie tworzyć na serio. Wtedy będzie wspaniale i życzę wszystkim, żeby się tak stało. W każdej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krytyka w obecnych czasach jest obecna wszędzie. Uważam, że jeśli ktoś potrafi wyrazić swoje krytyczne zdanie kulturalnie i z uzasadnieniem jest to dla mnie okej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację! Nie ma się co przejmować takimi osobami. Trzeba dalej robić swoje :) Faktycznie ludzie robią takie rzeczy z zazdrości, bo sami nic nie potrafią osiągnąć. Być może te dwie osoby myślały, że je wypromujesz i od razu będą sławne, no ale niestety na sukces trzeba sobie zapracować samemu :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz całkowitą rację! :D
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawda! Nie znoszę osób, które są milutkie wprost, a za plecami fałszywe. Ale nie warto się tym przejmować, lepiej nadal robić swoje. :D
    Pozdrawiam ciepło!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie, zazdrość jest normalna już.. Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia! Są naprawdę świetne! Poza tym super post, widać, że robisz to z pasją!

    http://strawandberry-domola.blogspot.com/2016/04/1-whislist.html


    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i motywujący post :) Trzeba robić swoje i się nie przejmować !


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mądrze to napisałaś! niektórzy tylko potrafią krytykować, nic więcej..

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 17 lat blogują blisko 3 lata. Od ok roku jestem dumna z tego co piszę, mi samej się topodoba. W gimnazjum było najgorzej, najćzęściej spotykałam się z hejtem czy drwiną. Od pól roku jestem w liceum i ludzie doceniają to co robię i jak piszę.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Motywujący post :) Takie osoby często pojawiają się w naszym zyciu.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mądrze napisane. Masz super styl wypowiadania się.
    Będę zaglądać częściej :)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem takich osób, o których wspomniałaś.


    Zapraszam na nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tacy już są ludzie. Najłatwiej przychodzi nam ocenianie innych, niż ocenienie samego siebie. Nasze słowa często kierujemy w stylu: oby nikomu nie było lepiej niż mi. Dlatego nie powinniśmy się przejmować takimi rzeczami. Zazdrość jest wpisana w nasze życie. Nie martw się! Jest tak jak napisałaś: jeśli "obrabia się komuś tyłek" to znaczy, że jest się daleko za nim.
    Świetny post! Życzę udanego dnia i serdecznie zapraszam do siebie: http://bogwilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znoszę ludzi, którzy potrafią tylko krytykować innych nie myśląc o tym, że mogą sprawić tej osobie na prawdę ogromną przykrość. Niestety na swojej drodze spotykam coraz więcej takich właśnie osób..
    Julixx-blog (Kliknij) ♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie. U mnie w szkole zbytnio mi nikt nie rzuca kłód pod nogi, jeśli chodzi o mojego bloga, przynajmniej ja tego nie odczuwam. Może dlatego, że jestem w najstarszej klasie, może dlatego, że nieraz sobie nie dałam w kasze dmuchać, może dlatego, że mam jakąś taką "sukowatą" twarz. Nie wiem, haha. Teraz idę do liceum i szczerze, nie wiem jak ludzie zareagują, jednak mam to głęboko i szeroko. Świetny post i na pewno pewnego dnia osiągniesz tyle co one! Pamiętam, jak oglądałam Agatę gdy nosiła jeszcze okulary, miała grzywkę i nagrywała na YT, a dzisiaj jest na szczycie ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  27. Mądre słowa. Mam dokładnie takie osoby jakie tu opisałaś w swoim otoczeniu i niejednokrotnie byłam wyśmiewana i obgadywana ale nie przejmuje się tym :D
    Świetny post! Pozdrawiam! ;*

    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger