01 kwietnia

#48 Recenzja czekoladek Chocolissimo + TRENDMANIA


Wiem, żę post powinien pojawić się w niedzielę, jednak nie potrafiłam się do niego zabrać. Cały harmider spowodowany świętami, potem nauka. Jednak udało mi się w końcu do tego przysiąść. Przyszła do mnie na tygodniu paczka od chocolissimo (osoby, które obserwują mnie na instagramie na pewno widziały). chocolissimo jest to firma cukiernicza. Zaskoczył mnie ten wygląd czekoladek. Naprawdę są pomysłowe: w kształcie narzędzi, kosmetyków, samochodów itp.
Paczuszka przyszła do mnie bardzo szybko, aż się trochę zdziwiłam. Cenie sobie w firmach to, że dbają o każdy szczególik. Paczka ozdobiona logiem, przedmioty ładnie zapakowane, zabezpieczone. Moja mama przed moim przyjściem ze szkoły otworzyła ją, aż z ciekawości. Firma napisała do mnie, abym wybrała sobie trzy interesujące mnie rzeczy. Powiem wam, że to wielki ból bo jestem na diecie + założyłam aparat na zęby. Jednak musiałam się skusić. Wysłałam linki do trzech przedmiotów, dzięki czemu mogli wysłać coś z mojego upodobania.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tej firmy cukierniczej. Jeśli planujecie jakiś prezent dla swoich bliskich, albo sami chcecie zrobić dla siebie to chocolissimo będzie idealnym wyborem.




Pierwszą rzeczą za donutsy z czekolady. Ich wygląd po prostu zdobył moje serce, ale też mojej rodziny. Udało mi się skubnąć jednego i jestem zachwycona ich smakiem. Reszta trafiła do mojej mamy, która pewnie do kawki je tam wyjmie. Stawiam, że zyskają dużą sławę przez swój niepowtarzalny wygląd jak i smak.




Druga rzecz była zamówiona z myślą o mojej mamie, która miała niedawno urodziny. U nas kobiet mania na słodycze to coś normalnego, więc wiedziałam, że przypadnie jej do gustu. Nieziemski jest ich wygląd, nie mam racji? Czekoladki z kształcie perfum, okularów, szpilki, szminki i torebki. Na stronie znajdziemy podobny zestaw z narzędziami. Mój tatuś urodzinki ma również już niedługo, więc już chyba wiem co zamówię w prezencie dla niego!




Kolejną rzeczą jaką zamówiłam przez wygląd są te oto czekoladki.W kształcie tak jakby małych kawałków tortu. Są przeurocze. W między czasie zdążyłam podskubać tam jedną i jakby nie moja dieta to już dawno by ich już nie było.









bluzka ze zdjęć- KLIK
dresy ze zdjęć- KLIK


Postaram się wprowadzić coś nowego do postów, relacje ze snapa z sesji. Stworzyłam już jeden próbny post i według mnie lepiej wygląda niż te które są dotychczas. Nie wiem czy pojawi się on w niedzielę czy znów zmienię czas dodawania postów. Nie jestem tego pewna, ale podsumowując post, chcę wspomnieć, że w tym miesiącu nie będzie ulubieńców miesiąca. Przez to chcę teraz pokazać wam obudowę, która skradła moje serce. Dostałam ją od firmy TRENDMANIA. Zaskoczyło mnie tak solidne wykonanie. Case jest twardy, wytrzymały i przede wszystkim świetnie chroni telefon. Pływający brokat jest teraz modny w casach, więc i ja sama postanowiłam jeden mieć w swojej kolekcji. Zapewnię was. Case może kosztuję troszeczkę więcej niż taki np. z allegro, ale jeśli chcecie coś naprawdę porządnego to chyba lepiej dopłacić parę złoty i mieć takie cudeńko w swojej kolekcji.





Na instagramie i snapchacie przedpremierowo będziecie w stanie zobaczyć takie perełki, więc gorąca was zapraszam na moje social media!

KLIK \ KLIK \ KLIK \ KLIK



19 komentarzy:

  1. Czekoladki wyglądają bardzo smacznie! Myślę, że są bardzo fajnym pomysłem na prezent.

    zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko zjadłym je wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyglądają te czekoladki :3, zaobserwuję social media bo czekam na te relacje ze sesji! Nie mogę się doczekać! (świetna obudowa) Serdecznie pozdrawiam!
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie eleganckie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obudowa - świetna :). Dontusów nigdy nie jadłam ale na tych zdjęciach wyglądają smakowicie :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również dostałam od nich czekoladki i są naprawdę pyszne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow niesamowite te czekoladki, wyglądają świetnie, ja nie potrafiłabym ich zjeść. Żal by mi ich było :p Pączki są przecudowne <3
    Śliczna obudowa na telefon :3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam od nich czekoladki, rozpływają się w ustach *.*
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikałam we wszystko:D
    mega te czekoladki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ojaacie pycha <3


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pysznosci! Aż szkoda jeść, tak ślicznie i słodko wygląda <3
    Piękne etui :3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mniaaam! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie testy to ja mogłabym robić :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dosłownie i pewnie w smaku przesłodkie są te czekoladki :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te czekoladki po prostu urocze!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger