13 marca

#46 Kobiece problemy

 Każda kobieta ma ten sam problem. Codziennie rano, codziennie przed jakimkolwiek wyjściem wstawia sobie to samo pytanie i zapląta swoją głowę. W co ja mam się dziś ubrać? Chociaż z szafy wręcz wysypują się ubrania to powtarza sobie "nie mam w co się ubrać". Mogę powiedzieć to po własnym doświadczeniu. Chociaż mam pełno ubrań nigdy nie wiem co założyć. Rano nawet nie miałabym na to czasu, więc godzinę przed snem siedzę przed tą szafą i próbuję dobrać ubrania, aby razem tworzyły świetnie wyglądającą całość.

Faceci zawsze myślą sobie co nam tak długo zajmuje. Przecież wystarczy byle jaka czysta koszulka z szafy i dżinsy. Kobiety mają całkowity inny tok myślenia. Zazwyczaj u mnie wygląda to tak, że upatrzę sobie jedną rzecz z szafy i jest pewne, że na 100% jutro ją założę. Jednak co do reszty outfitu jest pusta. Ale trzeba jakoś to dobrać! 
W tym przypadku załóżmy, że pewne jest, że założę ramoneskę od Bonprix
Sweterek ( H&M ) bardzo fajnie wygląda, ale zdecydowanie ciężka skórzana kurtka przyćmiewa go. Niestety nie pasuję, więc trzeba poszukać czegoś najlepiej w ciemniejszej kolorystyce i prostego.
Idealnie pasuję do tego bluzka również zakupiona na BonprixNo to dalej, spodnie. Może spróbujmy coś w jasnej kolorystyce i luźniejszego.
No niestety ciężka kurtka do luźnych spodni źle wygląda. Cała stylizacja by za bardzo powiększała.
Czarne rurki z wysokim stanem (Bershka) pasują idealnie. Dzięki nim delikatniej stylizacja wygląda i podkreślają figurę. No i teraz jakieś ładne buty:
No może trochę za ciemno będzie jak wezmę takie buty (New Balance 574), trzeba jakoś rozświetlić to trochę!
O tym myślałam! Białe buty idealnie rozświetlą trochę stylizację i nie będzie taka ponura (Nike air force low). 






kurtka- BONPRIX
bluzka- BONRPIX
spodnie- Bershka
buty- Air force low 1

 Nawiązałam ostatnio współprace z firma CNDIRECT.  Postanowiłam spróbować pierwszy raz zamówić chińskie kosmetyki. Trochę się bałam czy nie uczulą mnie czy coś, a tym bardziej czy dojdą całe przez taką podróż.

Pierwszą rzeczą jest tusz do rzęs.Od kiedy przestałam malować kreski to rzęsy są najważniejszą częścią makijażu oczu. Kupując tusz pragnę aby wydłużył moje rzęsy- ten naprawdę fajnie się spisał i jestem zadowolona. 
KLIK

 Drugą rzeczą jest kredka do brwi. Najważniejszą częścią w całym moim makijażu są brwi. Jednak kredka jest trochę za jasna jak dla mnie, ale jest tania i dobrze wykonana. Jeśli byłaby trochę ciemniejsza to bym z niej na pewno skorzystała, ale z pędzelka po drugiej stronie często korzystam sobie :)


 Kolejna rzecz to podróbka znanych cieni do brwi. Jednak mimo tego jest świetnie wykonana, kolory się trzymają, super wyglądają na powiekach i z tej paletki cieni jestem strasznie zadowolona.

I ostatnią rzeczą z kosmetyków są mokre podkłady ( w zestawie jest jeszcze gąbeczka i pędzelek). Wiele osób z mojego towarzystwa konturuje sobie twarz, ale ja jakoś nie mogłam się do tego przekonać. Zamówiłam sobie dla próby. Szczerze to używam tylko ciemnych podkładów na policzki, no ale szczególik





31 komentarzy:

  1. świetny post :) podoba mi się :P będę tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja decyzję "co ja ubiorę do szkoły?" podejmuję w 5 minut. Gorzej, gdy jestem umówiona z chłopakiem albo idę na jakieś przyjęcie. :P Świetne rzeczy zamówiłaś. :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo , masa ciuchów w szafie, a ja codziennie mówię, że nie mam w co się ubrać i, że mam mało ciuchów haha :D #kobiety haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o, swietny post!:D chyba kazda z nas tak ma.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie wiem w co się ubrać i rano na szybko biorę byle co haha:) chyba powinnam zacząć komponować strój dzień wcześniej xD.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całą szafa ciuchów !! I jeszcze mało :D Mega post ! Wyróżnia się na tle innych :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo tak! Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog misia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj taki przesiew zrobiłam w ciuchach, że od razu się przejrzyście zrobiło :P Kredkę do brwi mnie zainteresowała -ostatnio mam świra na punkcie brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. początek dokładnie mnie opisuje! :D

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio właśnie się zastanawiałam nad tą podrabianą paletką Naked :)
    Czytałam dużo pozytywnych opinii i chyba również ją zamówię.
    Świetne rzeczy, pozdrawiam!

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki świetny post bardzo fajnie napisany !
    Oj tak odwieczny problem nie mam w co się ubrać, a teraz od miesiąca mówię że potrzebuję większej szafy haha
    Na szczęście częściej mam tak, że wiem co chce ubrać niż zastanawiam się co ubrać. Też kiedyś wieczorem planowałam co ubiorę, dziś robię tak tylko w tedy gdy muszę bardzo wcześnie wstać bądź coś będzie wymagało wyprasowania :)
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Też często mam problem z dobraniem czego kolwiek do siebie z mojej szafy haha super post! :)
    A ta chińska firma mnie bardzo zachęca, może też do nich napiszę albo wgl. coś zamówie z ich strony, ja kocham chińskie podróbki bo czasem malują lepiej ich kosmetyki niż oryginały ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym o sobie czytała! Jednak pod niektórymi względami wszystkie jesteśmy takie same :P
    Co do zamówienia z CND, bardzo fajne rzeczy, poklikałam :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah ! Świetny post !!! Baardzo fajne rzeczy :)
    angelll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda ❤ Bardzo ładne zdjęcia ✌

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, oryginalny pomysł na post!<3 A co do kosmetyków z cn direct- ja zazwyczaj zamawiam akcesoria kosmetyczne na tego typu stronkach, ubrania są średnie.

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, w bardzo podobny sposób wygląda moje wybieranie ubrań i tworzenie zestawów :)
    gdybym miała podejmować decyzje rano to zapewne bym się nie wyrobiła :P
    super outfit stworzyłaś ;)
    a kosmetyki mnie zaciekawiły, nawet zaskoczyło mnie, że z chińskich stron mogą trafić się kosmetyki tak dobrej jakości :D
    pozdrawiam :**
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że faceci też mają ten problem, na przykład ja nigdy nie wiem, w co się ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny i ciekawy post, przepiękna bluzeczka i ładne zdjęcia :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. ta paletka ma ciekawe kolorki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również cały swój codzienny outfit próbuje wszystkim dopasować, dlatego wybór trwa trochę dużej. Mam tez takie swoje ulubione rzeczy ze czasami wydaje mi się ze ludzie myślą ze nie mam innych ubrań jak właśnie te 😂😂

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te krótki air forsy sa piękne <3
    I ta paletka *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy zamówiłaś , linki poklikane :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo nie lubię uogólniania, osobiście nigdy nie miałam problemu z ubiorem, biorę pierwszą lepszą bluzkę i spodnie i to mi wystarczy.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdy mówie ,że "nie mam sie w co ubrać" inni się ze mnie smieja,a ja mam problem życia ://////////////

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka mala metafora, na codzien nigdy nie mamy w co się ubrać, a gdy wyjeżdzamy na wczasy, to walizka pęka w szwach od nadmiaru ubrań :P hehehehe

    zestaw z czarną ramonką jest świetny- rockowy i z charakterem, jak nbajbardziej moje klimaty :D
    super wyglądasz ! :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Kobiety muszą wyrażać swoje wewnętrzne piękno, poprzez zewnętrzne dodatki czyli na przykład ubrania- więc moim zdaniem nasze długie rozmyślenia nad tym 'co ubrać?' są w pełni uzasadnione ;D bardzo fajny post, podoba mi się sposób pisania, to dobieranie ubrań - fajna sprawa ;)
    zapraszam też do siebie ;) typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha świetny wpis! Z przymrużeniem oka i w rewelacyjny sposób pokazałaś nasze "problemy" :D
    Na pewno zostanę tutaj na dłużej :*
    Zapraszam też do mnie. Co prawda dopiero zaczynam, ale jeżeli tylko ci się spodoba, to mnie zaobserwuj, przyda mi się wsparcie :*
    www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger