28 lutego

#45 Ulubieńcy lutego


No to nadszedł czas aby podsumować ten bardzo krótki miesiąc. Ostatnio pisałam, że będę prowadzić tą serię jeśli wam się spodoba i będziecie tego chcieli. Poprzedni ulubieńcy cieszyły się dużym zainteresowaniem (jak się nie mylę miał największą ilość wyświetleń z wszystkich dotychczasowych postów), więc postanowiłam kontynuować tą serie. Mam nadzieje, że się cieszycie i nowy post przypadnie wam do gustu!

 ~ ulubiona P I O S E N K A lutego~
Szczerzę powiem, że nigdy nie zaliczałam się do osób, które były wielkimi fanami czyjeś twórczości. Oczywiście są gwiazdy, które darzę sympatią i bardzo podoba mi się ich twórczość. Pewnie większość od dłuższego czasu zna dobrze Shawna Mendesa. Znałam jego osobne piosenki, ale w tym miesiącu pokochałam go. Zaczęłam przesłuchiwać każdy album i uzależniłam się od tego. Mam takie coś pierwszy raz, że jakiś artysta tak mnie pochłonął i cała jego twórczość do mnie przemawia. Wstawiam dla was moją aktualnie ulubioną piosenkę, bardzo popularną, ale zdecydowanie ona wygrywa w tym miesiącu!

~ ulubiona K S I Ą Ż K A lutego~
Stawiam na to, że nikt nie zna tej książki. Wygrzebałam ją kiedyś z pudeł mojej babci i opis mnie zaciekawił. Leżała sobie na mojej półce, a w tym miesiącu dałam radę ją przeczytać. Przyjemnie się ją czyta, a jeśli ktoś lubi taki typ książek co ja to polecam.
"Wrzesień 1919 roku, Breslau. Na wyspie w rozlewiskach Odry nastoletni uczniowie dokonują makabrycznego odkrycia... Policja rozpoczyna rutynowe działania, ofiarami zbrodni są czterej młodzieńcy w marynarskich czapkach. Przy jednym z nich zostaje znaleziony kartonik z biblijnym cytatem i groźbą, której adresatem jest asystent kryminalny".

 ~ulubione D O D A T K I lutego~
Nie wiem czy mogę wstawić to do tej kategorii, ale zbytnio nie miałam jakiś większych zakupów, czegoś czym mogłabym się pochwalić. Pod koniec miesiąca postanowiłam zamówić sobie #INSTABOOK. Jest to taka książka w której możecie umieścić zdjęcia ze swojego instagrama, nawet komputera właśnie w wymiarach zdjęć z instagrami. Mam sama 20 stron tej książeczki i bardzo jestem zadowolona. Wygląda to ślicznie i jest niedrogie! Myślę, że jakoś po wakacjach zdecyduję zakupić sobie kolejny, aby uwiecznić te chwile lata. Instabook ma wiele stron, jest super stworzony i do tego naprawdę tani. Przerzucę się na niego podsumowując jakiś okres czasu. Ja jestem osobą, która mimo wszystko woli mieć coś na papierze, jest bardziej sentymentalne! Dlatego to skradło moje serce i szczerzę mogę wam polecić!
kupicie go na ---> INSTABOOK.PL
wchodząc na link http://printu.pl/lp/queenxfangle/  zdobywacie kod -15%
więc jeśli spodoba się wam instabook to możecie go taniej kupić dzięki temu kodu! 

~ ulubione K  O S M E T Y K I lutego~
Nie robiłam w tym miesiącu dużych zamówień. Miałam wiele spraw na głowie i nie było mi to jakoś na rękę. Dlatego w tym miesiącu postanowiłam pokazać coś, bez czego nie wyjdę z domu. Jest to mój fluid. Mam jasną cerę do której naprawdę trudno dobrać mi podkład. Zazwyczaj się źle w jakimś czuję lub jest jakiś żółtawy. Jednak ten z Misssporty spełnia wszystkie moje wymagania. Jest tani, dopasowuję się do cery, nie jest mi z nim ciężko, dlatego z czystym sumieniem mogę wam go polecić.

Najlepsze pomadki na świecie- Baby Lips. Moja kolacja składa się chyba z siedmiu, a moją ulubioną jest właśnie ta pokazana wyżej. Moje usta szybko zasychają, więc nie jestem w stanie wyjść z domu bez pomadki. Pomadka nadaje wargą ciemno-różowy odcień, przy okazji nawilża je, więc ma dwie cechy, które mnie zadowalają.

  ~ulubione U B R A N I A lutego~







Ostatnio lubię postawić na klasykę. Bluzka/bluza z wygodnego materiału, prostego wzoru + czarne rurki + jakieś sportowe buty= mój codzienny ubiór do szkoły. Wzór bluzy od razu mnie zauroczył. Kiedy odpakowałam przesyłkę to po samym dotknięciu materiału wiedziałam, że będę się w niej dobrze czuć. Ładnie układa się na ciele, daję komfort i dobry wygląd. Zdecydowanie był to najlepszy mój zakup w tym miesiącu.
BLUZKE KUPICIE TUTAJ --> BONPRIX
















Zwykła czarna bluzka, z wygodnego materiału i z koronką u dołu- wygląda świetnie do wszystkiego. Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka. Z wiekiem przechodzi mi upodobania na te #swag rzeczy. O wiele lepiej czuję się w czymś prostym.

BLUZKE KUPICIE TUTAJ --> SHEIN


~ ulubione B U T Y lutego~
W tym miesiącu kategoria ulubione jedzenie się nie pojawi. Postanowiłam ją zastąpić jednak kategorią o butach- która kobieta ich nie uwielbia? W lutym udało mi się kupić new balance. Jeśli mam być szczera całe życie uważałam, że każde nb są po prostu brzydkie i nigdy, ale to nigdy ich nie kupię. Jednak model 574 bardzo przypadł mi do gustu, więc postanowiłam rozszerzyć swoją kolekcję.

~ ulubione W Y D A R Z E N I E lutego~
Chyba jak każdej kobiety w związku ulubionym lutowym wydarzeniem są walentynki! Mimo, że byłam chora spędziłam je bardzo przyjemnie z moim chłopakiem! Do tego dostałam przeeecudownego misia, którego na 29812973% widzieliście na moim instagramie! Mogłabym umieścić go w której kategorii wyżej bo zdecydowanie wygrał ten miesiąc! Ale jedyne zdjęcia związane z moimi walentynkami to są z tym miśkiem :(


~ ulubiony K O M E N T A R Z lutego~
W tamtym miesiącu w tej kategorii znalazł się najdłuższym komentarz. Jednak w tym o wiele, wiele krótszy zasługuje na wstawienie tutaj. Osoba zamiast tylko podsumować mój post, odważyła się i opowiedziała trochę o swoich przeżyciach. Bardzo sobie cenię jak człowiek jest szczery i otwarty dlatego ten komentarz zostaje ulubieńcem!


28 komentarzy:

  1. Ta koszulka z koronką jest świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy! Marzę o takim wielkim misiu <3
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy ;) Baby lips to jeden z moich ulubionych balsamów ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsza strona w instabooku jest ze mną <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia i post ogólnie podoba mi się twój blog *-*
    ZAPRASZAM lidkakurek.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ta bluzka z bonprix :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te książeczki z ig są świetne :))
    Ubrania też bardzo mi się podobają, a komentarz jest szczery, co najważniejsze :)
    Życzę Ci samych takich komentarzy, bo co do reszty rzeczy niestety nie mogę się wypowiedzieć, bo ich wcześniej nie znałam :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega miś ! Bluzka też świetna. Bardzo fajni ulubieńcy :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam ciuchy z Bonprixa i tą pomadkę BabyLips :)
    InstaBook bardzo mnie zainteresował, może zainwestuję? ;)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka genialna, uwielbiam ten wzór ;)

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rowniez uzywam tej samej pomadki co ty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawi ulubieńcy, no pomadki Baby lips oczywiście muszą być! Bluzka bardzo mi się spodobała oraz zaciekawiła mnie książka ;)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu posty! A ten miś jest na prawdę cudowny! :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł z tym InstaBook, w sumie nie pierwszy jaki widzę ale zawsze mi się to podobało. MOże kiedyś też coś takiego zrobię ze swoimi zdjęciami? :D
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    Swoją drogą, może zainteresuje Cie konkurs, który organizuje na swoim blogu (trzeba kliknąć w banner)? Zapraszam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na posta! Ciekawie się czyta i ogląda zdjęcia :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku misiek taki słodki :D Fajny kolor NB.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka zapowiada się ciekawie. :) Ten sweter i koszulka są bardzo ładne. Za New Balance nie przepadam, jak dla mnie to zwykłe adidasy, a poza tym... Tak samo jak superstary i roshe runy noszą je już wszyscy.
    U mnie na blogu też właśnie pojawił się post z ulubieńcami, także zapraszam!

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta książka ze wspomnieniami zdj jest swietna! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawi ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. NB są świetne! Tak jak Ty nie byłam do nich wcześniej przekonana ale moim
    faworytem w na początek tego sezonu jest model 996 w pastelowym kolorze:
    https://www.mivo.pl/product-pol-20452-Lifestyle-996-Fioletowe-Zamszowe-Sportowe-Damskie-WR996GG.html

    Co o nich sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo jaki super ten misiu! *o* Też chcę takiego. Do gustu przypadła mi czarna bluzka z koronką na dole :) Fajny post :)

    Zapraszam do mnie: http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. NewBalance są super ! Od dawna chce je kupić

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobry pomysł z tymi Ulubieńcami miesiąca :)Czytam systematycznie Twojego bloga i jestem pozytywnie zaskoczona.
    Dopiero zaczynam, no ale zapraszam do mnie: http://blogolittlegirl.blogspot.com/2016/03/krwawa-merry-czesc-1.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy. Ja właśnie zastanawiam się nad kupnem Instabook. Myślę, że to jest na prawdę super rzecz, która może nam pomóc w wspominaniu fajnych chwil. ;)

    Zapraszam Cię do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger