21 lutego

#44 Życie jest zbyt krótkie aby się ograniczać

Chcesz skoczyć na bungee? Wyznać miłość ukochanej osobie? Może nawet założyć bloga? Dlaczego tego nie zrobisz? Życie może skończyć się szybciej niż myślisz. 
Wiele rzeczy o których marzymy odsuwamy na dalszy plan. Mówimy sobie, że mamy jeszcze tak wiele czasu na to, że teraz na to za wcześnie, coś może nam się przez to stać. Tak naprawdę krzywda może nam stać się w każdym momencie. Jest tak wiele rzeczy, które chcesz, ale się boisz, prawda? Myślicie, że jak było z założeniem mojego bloga? Odwlekałam to bardzo długo, z dwa lata. Żałuje teraz bardzo, że nie zaczęłam wcześniej. Blog stał się dla mnie pasją, czymś ważnym. Przykład ze skokiem na bungee- kto o tym nie marzy? Sama bardzo tego pragnę, ale boje się. Boje się, że spadnę, że lina się urwie, boje się przede wszystkim wysokości. Mam lęk wysokości, nie ukrywam tego. Jedyne co może mnie tak zniszczyć jest to. Kiedy nawet jestem na szczycie wieżowca to trzymam się ścian bo czuję jakbym miała spaść. To mnie paraliżuje. Wiem, że to jest chore. Nie mogę pozwolić, aby ten strach zyskał oczy i zabijał mnie nim. Jednak są marzenia nie do spełnienia. Przyznam to. Mam wiele lęków. Kiedyś prawie się utopiłam na basenie. Od tamtego czasu szerokim łukiem unikałam zbiorników wodnych. Pewnego dnia powiedziałam sobie, że tak nie może być. Zdecydowałam z rodzicami wyjechać nad morze. Odważyłam się wejść do wody. Zrozumiałam, że tak naprawdę w każdej chwili może mi się coś stać. Wracając ze szkoły może potrącić mnie samochód, mogę dostać raka. Nie powinnam się ograniczać, powinnam korzystać z życia najbardziej jak się da i walczyć. Życie się ma się tylko jedno, więc żyj jakby dzisiejszy dzień miał być ostatnim!





koszula- KLIK
kurtka- KLIK
spodnie- bershka
buty- adidas flux









Przy okazji mam dla was bardzo ważną wiadomość! Postanowiłam spróbować swoich sił iw wziąć udział w BLOGU ROKU 2015
Startuję w konkurencji Styl Życia więc konkurencja jest naprawdę spora. Głosowanie odbywa się przez smsŚrodki uzyskane przez organizatora z głosowania SMS zostaną przekazane Fundacji Dziecięca Fantazja, której celem jest spełnianie marzeń dzieci zmagających się z chorobami zagrażającymi życiu i nieuleczalnymi. Koszt sms-a to TYLKO 1,23 zł brutto (z VAT). Więc byłabym strasznie wdzięczna jeśli chcielibyście mi pomóc i zagłosować! Głosowanie rozpocznie się 23 (wtorek)


34 komentarze:

  1. Cudowna kurtka! Świetnie na Tobie leży, ma ładny kolor i krój. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega motywujące! Super post,świetne zdjęcia :)
    Malgorzatapasekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba brać z życia najwięcej, jak się da :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Daje trochę do myślenia ;) Ładne zdjęcia ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądre słowa. :)
    Jak żyć to na 100%. :D

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tylko czułam się jakbym czytała to:http://tragicm4gic.blogspot.com/2016/01/35-zyj-nie-tylko-egzystuj.html?m=1 tylko w skróconej wersji ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie znam tego bloga haha :) pełno blogerek poruszało taki temat, nawet piosenek i wyrażało się w taki sposób (ludzie mają podobny tok myślenia i każdy jakby miał udowodnić tytuł posta jak tezę zrobiłby to w taki sposób lub bardzo podobny)

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz świetnie. Może i temat trochę oklepany, ale fajnie, że do niego podeszłaś :) mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji, śliczna koszula. Jeśli chodzi o to co napisałaś to daje do myślenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post!
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) paulinandmee.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kurtka. Jest bardzo uniwersalna i widać, że pasowałaby do przeróżnych zestawów. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega motywujący post :)!
    powodzenia w blogu roku :)!
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz całkowitą rację. Życie ma się tylko jedno i powinno brać się od niego jak najwięcej.
    Dziękuję za zastrzyk pozytywnej energii. Poklikałam ;)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wiele racji :)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio ciagle mysle o takich rzeczach i zaczynam zmieniac swoj swiatopoglad, czego skutkiem beda niedlugo pewne zmiany, tak mysle, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Starajmy się aby każdy dzień był wyjątkowy ;)
    Bardzo fajna kurtka, kliknęłam.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Trzeba z życia czerpać jak najwięcej!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokladnie- bardzo mądry post i slowa ! :)
    Z życia trzeba czerpać pelnymi garściami, wyciskać je jak cytrynę, by nie przeplywalo nam przez palce :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    63,45 zl, 25,93$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, jednak lepiej nie myśleć o takich tragediach, bo właśnie stąd biorą się lęki. Ja również kiedyś prawie się utopiłam, jednak udało się się rok później przezwyciężyć mój strach. Lęk wysokości również posiadam, ale jak tylko jest możliwość to próbuję z nim walczyć, co daje mi później dużą satysfakcję :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie! Korzystajmy ze wszystkiego, a nie ograniczajmy sie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi sie ta kurtka od dawna takiej szukam
    Swietne zdjecia
    Jestem tutaj pierwszy raz i zostaje na dlizej
    Obserwuje http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację! Powinniśmy korzystać z życia jak tylko najbardziej możemy, ograniczanie siebie tylko działa na niekorzyść. Sama bym chciała skoczyć na bungee jednak właśnie mam ten lęk, że lina się urwie bądź może nie wyląduje w materac a nawet mam lęk, że dostanę zawału serca z przerażenia haha :) Ale lęku wysokości chyba jakiego takiego nie mam bo mam dużo za sobą lotów samolotem, czy też to że 11 lat mieszkałam na 9 piętrze wieżowca zrobiło swoje ;)
    Wracając.. dobrze napisany post! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. linki kliknięte - :)

    Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety strach to coś, co zawsze będzie nam wszystkim towarzyszyć z życiu. Myślę, że ludzie których uważamy za odważnych, to po prostu osoby które go oswoiły i nauczyły z nim współpracować:) Nie pozostaje nam nic innego, jak zrobić to samo i smiało kroczyć do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musimy przezwyciężać swoje największe lęki ;)
    Powodzenia!

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia i blog. Obserwuje! :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku świetnie to opisałaś. Szkoda że czasem trudno jednak jest żyć tą pełnią życia i czerpać z niego jak najwięcej. Strach nieraz nas paraliżuje i trzeba z tym walczyć. Przynajmniej próbować.
    Masz cudowne włosy i oczy *o*
    Obserwuję od dawna :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie piszesz :) obserwuje

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, szkoda że tak mało treści ;)
    słowa prawdziwe, standardowe

    gorszysort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Tobą! Kiedyś ograniczałam się, ale moim przyjaciele wyjaśnili mi, że nie warto, powiedzieli mi podobne rzeczy, które ty tu napisałaś i dzięki nim staram się korzystać z życia jak najlepiej. Bardzo fajny post, pozdrawiam :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post i ładne zdjęcia!
    lifedreamsandfashions.blogspot.com ---> mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger