14 lutego

#43 Recenzja soczewek od KLENSPOP


Witam was cieplutko. Nie wiem jak tam u was, ale w moim otoczeniu ostatnio praktycznie każdy choruje, wiec nie mogło obejść się beze mnie. Na dzisiaj miałam zaplanowaną sesję, którą musiałam odwołać z winy mojego złego samopoczucia. Już wczoraj przygotowałam z góry post co do soczewek od Klenspop.
Nigdy w życiu nie miałam żadnej wady wzroku, więc zamówiłam sobie zerówki. Pomyślałam, co mi zaszkodzi. Azjatki w tym cudownie wyglądają to czemu by nie zobaczyć. Paczka z soczewkami przyszła zadziwiająca szybko. Zazwyczaj na paczki czekam 2-3 tygodnie, a na tą ledwo tydzień. Odebrałam ją w piątek, ale dopiero wczoraj miałam czas aby w końcu sobie je zobaczyć. Zapakowane są przeuroczo, od razu mi się to spodobało, no ale jak wyjęłam soczewki męczyłam się z pół godziny aby założyć soczewkę (wcale nie żartuje). Myślałam, że może jestem taką niezdarą co obejrzała z pięćdziesiąt filmików ja youtubie i nadal nie wie. Jednak gdy już jakimś cudem udało mi się ją włożyć- zaczęła się zabawa. Oko całe mi się zaczerwieniło, łzy się leją i ból nie do zniesienia kiedy mrugałam. Wyjęłam tą soczewkę i odłożyłam to. Powiedziałam sobie, że nie, moje oczy chyba są zbyt wrażliwe na takie coś. Po jakimś czasie siedziałam w łazience i powiedziałam sobie, że spróbuję jeszcze raz. Kolejne pół godziny na soczewkę, ale się udało. Soczewki bardzo łatwo przykleją się do palca, paznokcia, wszystkiego i nie da rady aby łatwo spadło. Jednak kuło mnie przez pięć minut, potem przywykłam. Kolejna tona czasu na drugie oko. Umalowałam się i wyszłam z przyjaciółką. Nie czułam zbytnio ich. Problem pojawił się dopiero kiedy chciałam je ściągnąć. Naprawdę miałam z tym duży problem. Postanowiłam, że więcej ich nie założę mimo, że efekt jest naprawdę świetny. Myślę, że jeśli ktoś nosi soczewki to zamówienie sobie takich ( są na każdą wadę) będzie fajnym rozwiązaniem. Ale jeśli ktoś nie ma problemu ze wzrokiem, ma wrażliwe oczy to czuję, że będzie miał takie problemy jak ja.











27 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję, ja własnie dlatego bałabym się założyć soczewki, ale może kiedyś się odważę, bo można uzyskać cudowne efekty :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda! <3
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje :/ ślicznie wyglądasz! :) Mam wadę więc może kiedyś spróbuję :D

    zapraszam: http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę okulary i zastanawiałam się nad soczewkami, bo np. na basenie nic nie widzę, ale nie wiem czy się na to zdecyduję. Przeraża mnie wkładanie sobie ich do oczu. Może nie tyle co wkładanie a ściąganie. A oczy mam wrażliwe, bo nieraz podkład powoduje, że mnie pieką, więc... Chyba sobie jedynie pomarzę :)
    Ale wyglądałaś ślicznie <3
    Zapraszam http://sheoviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego soczewek nie kupuje się w ciemno, tylko dobiera je lekarz; wygląda na to że miałaś na nie po prostu alergie, więc nie zniechęcaj się tylko udaj się do odpowiedniego lekarza

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Nominowałam Cię do LBA!
    http://sznaxi.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentują się genialnie ♥♥♥
    tylko szkoda, że nie za bardzo możesz je nosić:/
    ja mam wadę wzroku, jednak na co dzień noszę okulary, bo też mam wrażliwe oczy :P
    pozdrawiam :3
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój okulista probonował mi kiedys soczewki, ale ja się zawsze baąłm, ze nie będę umiała je załozyć/ściagnąć. Współczuję tyle trudu z tymi małymi soczekami, ja bym sie wkurzyła i to zostawiła. :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. juz samo opakowanie mega zacheca do kupna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygladasz w tych soczewkach. Moja znajoma miala kiedys cale czarne :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I wlasnie dlatego boje sie soczewek ale dobrze ze szybko przyszly i wygladaja bosko :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują Ci do oczu!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam zwykłe soczewki od okulisty :D Nie słyszałam o tych :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od 7 lat noszę soczewki i na początku tez męczyłam się z zakładaniem i ze ściąganiem ich, no bo jak ja mam nacisnąć sobie oko? Haha
    Teraz to chwila moment mi to zajmuje, a wydaje mi się że te soczewki wykonane były z czegoś na co być moze jesteś uczulona stad ta reakcja, bo przy normalnych soczewkach zakupionych w optyku watpię żeby było tak samo :)
    Zapraszam do mnie: www.lulanka.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma co ukrywać,wyglądasz nieziemsko z soczewkami. Zazwyczaj ludzie wygladaja z nimi dziwacznie, nienaturalnie. Pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądaja bosko..Ja noszę soczewki bez żadnego koloru i na początku równiez było mi strasznie nie wygodnie..łzy ciekły na potęgę :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś nosilam kolorowe soczewki i często miałam problem ze ściąganiem ich :) ładnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że lepiej doradzić się okulisty, by uniknąć takich sytuacji. :)
    Pozdrawiam
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Choroba w tym okresie dopada chyba każdego..Też jestem właśnie chora.Co do posta to naprawdę super te soczewki,zastanowię się czy ich nie zamówić-ja akurat mam wadę wiec chyba z tym problemu mieć nie będę :) Bardzo ładnie w nich wyglądasz! Pozdrawiam aleksandrakozak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny efekt uzyskałaś. Bardzo ładnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger