31 stycznia

#41 Ulubieńcy stycznia

Każdy ma jakieś postanowienia noworoczne. Jednym z moich było zrobić coś nowego na blogu! I właśnie takim sposobem wpadłam, aby na początku każdego miesiąca dodawać ulubieńców z wcześniejszego! Wspomniałam o tym w pierwszym poście 2016 (kto nie widział to zapraszam KLIK)

. . . . . . . . . . . .
ulubiona P I O S E N K A stycznia

Piosenka która zdecydowanie jest faworytką w styczniu 2015 jest to Hands to Myself- Seleny Gomez. Słucham jej wręcz na okrągło i oczywiście jest aktualnie moim dzwonkiem. O dziwo nie znudziła mi się co jest naprawdę rzadkie bo po słuchaniu tygodniowym w kółko tego samego to mam dość, ale co do tej piosenki się ta rutyna nie odniosła.

. . . . . . . . . . . .
ulubiony F I L M stycznia
Jedyny film na który udało mi się udać w styczniu był film The Boy
Podstawową rzeczą jaką powinniście o mnie wiedzieć jest to, że jestem fanką horrorów. Kiedy dowiedziałam się, że wychodzi do kin fajnie zapowiadający się horror to bez wahania z przyjaciółką poszłam kupić bilet na premierowy seans. Jednak jeśli macie zamiast wybrać się na ten "horror" licząc na dużą dawkę strachu- to nie polecam. Film był straszny tylko w jednym momencie. Ale to jak tylko dla mnie, bo parę moich koleżanek piszczały co chwilę. To co mi się w filmie podobała to fabuła i całkowite zaskoczenia na końcu. Oto opis filmu z ulotki: "Greta dostaje wymarzoną prace niani w angielskiej posiadłości. Na miejscu okazuje się, że syn państwa Heelshire- Brahms, który ma być jej podopiecznym, to lalka ludzkich rozmiarów. Greta podchodzi do zlecenia z przymrużeniem oka, traktując Brahmsa jako przejaw dziwactwa zmanierowanych bogaczy. Jednak kiedy złamie zasady kodeksu opieki nad "synkiem", do którego przestrzegania zobowiązali ją pracodawcy, dochodzi do serii przerażających zdarzeń."

. . . . . . . . . . . .
ulubiona K S I Ą Ż K A stycznia
Mało czasu mam na czytanie (jest to głównie wina szkoły). Ale miałam ferie jako pierwsza więc postanowiłam to wykorzystać. Jeszcze w wakacje zakupiłam tą książkę, a ona leżała i się kurzyła. Bardzo żałuje, że zabrałam się za nią tak późno. Książka bardzo mnie zaciekawiła i nie odstraszyło mnie to, że jest w miarę gruba. Przyjemnie się ją czytało, a fabuła też jest bardzo interesująca. Książka fantasy opowiadająca o dziewczynie- czarownicy, która wraz z czwórką innych uczniów trafia do specjalnej szkoły, aby rozwijać swoje zdolności. A aby przekonać się co się działo dalej to zapraszam do zakupu lub wypożyczenia książki!

. . . . . . . . . . . .
ulubione D O D A T K I stycznia
Całkowicie zakochałam się w tych skarpetkach. Ja noszę tylko stopki, więc cała moja szafka była zapełniona najzwyklejszymi białymi krótkimi skarpetkami z nike, pumy itp. Ale kiedy w ostatnim zamówieniu zostało mi z 4 dolary postanowiłam sobie czegoś drobnego poszukać. Nie licząc, że są fajnie wykonane, ładne to do tego bardzo tanie.
kupicie je --> TUTAJ

Z faktu, że obudowy od FunnyCase bardzo mnie zawiodły, więc musiałam zainwestować w jakąś dobrą obudowę na telefon. Szczerze- kocham Sticha więc bez wahania zamówiłam sobie tą gumową obudowę. Jest ich pełno na każdy telefon i szczerze mogę je polecić bo są cudowne!
kupicie je ---> ALLEGRO

Urocza opaska prawda? Zakochałam się w niej jak tylko odpakowałam paczkę. 
kupicie ją ----> TUTAJ

Pewnie te okulary widzieliście u mnie w przedostatnim poście. Według mnie są świetne i na zdjęciach nie wyglądam w nich za korzystnie, ale na żywo bardzo mi się podobają. Do tego o dziwo są bardzo dobrze wykonane.
kupicie je ----> TUTAJ

. . . . . . . . . . . .
ulubione U B R A N I A stycznia
Oprócz tych które prezentowałam w wcześniejszych postach to mam jeszcze dwie bluzy w których uwielbiam chodzić w styczniu. Obie są bardzo dobrze wykonane i bardzo ładnie się prezentują! 

. . . . . . . . . . . .
ulubione K O S M E T Y K I stycznia
Uwielbiam zamawiać kosmetyki z Avonu. Jest to według mnie jedna z najlepszych firm. Jakoś w środku stycznia moja mama złożyła nowe zamówienie, więc postanowiłam wziąć na przetestowanie krem do ciała. Przede wszystkim przecudownie pachnie, ma cudowną konsystencję jak dla mnie.
Kupicie go ---> AVON

Rzadko kiedy korzystam ze szminek, ale co do pomadek jestem uzależniona. W swojej kolekcji mam z 20 jakiś pomadek. Aktualnie moją ulubioną jest ta z Avonu. Również na próbę zamówiłam ją sobie, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Pomadka po nałożeniu a usta sprawia, że wargi nabierają pięknego, różowe kolorku. Ogromnie mi się podoba i aktualnie nie jestem w stanie wyjść z domu bez niej!
Kupicie ją ---> AVON
. . . . . . . . . . . .
ulubione J E D Z E N I E stycznia
Co do stycznia to głównie skupia się na zdrowym jedzeniu no ale jak wiadomo każdy skusi się czasem na coś słodkiego. Moje serce skradły aktualnie donuty,które jakoś raz na tydzień zawsze podskubie. 

. . . . . . . . . . . .
ulubione W Y D A R Z E N I A stycznia
 Bez problemu do tej kategorii mogłabym zaliczyć całe ferie jednak tego nie zrobię. Nie mam za wiele zdjęć z tego okresu bo spędziłam je w swoim mieście z przyjaciółmi ( takie rzeczy możecie śledzić na moim snapie - SWITCHEROO1) Jednak ważnym dla mnie wydarzeniem w styczniu był WOŚP.

. . . . . . . . . . . .
ulubiony K O M E N T A R Z stycznia
Widziałam, że niektórzy bardzo się przyłożyli i chcieli pojawić się w tej rubryce w poście. Miałam dość ciężki wybór bo parę komentarzy bardzo mi się spodobało, ale jeden przebił się nad wszystkimi jedną rzeczą- długością. Komentarz był prawie długości mojego postu co pozytywnie mnie zaskoczyło! I tu nie chodzi o to kto w lutym napiszę najdłuższy komentarz. Po prostu musicie pokazać mi woje zainteresowaniem postem, swoją własną opinię, coś własnego od siebie, a nie potwierdzenie tylko moich własnych słów :)
komentarz pojawił się pod postem #39 Stereotypy o blogerkach- co prawdą, co fałszem?

Mam nadzieje, że nowa kategoria na blogu przypadnie wam do gustu. Jeśli tak się stanie to kolejny taki post pojawi się 28 lutego! Liczę na szczere komentarze i opinie co do tej kategorii. Jak wiecie jest to pierwszy takiego typu post na moim blogu, więc wygląda tak sobie. Z czasem to wszystko będzie unowocześniane. A co do kategorii z pytaniami od was postanowiłam jednak ją odrzucić. Oczekujecie by pytania które zadajecie mi na asku i facebooku miały natychmiastową odpowiedź, więc ta kategoria nie będzie miała sensu. Właśnie dlatego jeśli macie jakiekolwiek pytania co piszcie śmiało na facebooku (odpowiadam tego samego dnia) albo na asku (tutaj możecie poczekać ok 2 dni bo nie mam ostatnio zbytnio czasu)


KLIK | KLIK | KLIK | KLIK

30 komentarzy:

  1. lubię tę piosenkę ♥ i teledysk:D
    a horrory to nie moja bajka :P co prawda książki w tym klimacie poczytam, ale filmy..jakoś mnie odstraszają :P
    czytadłem mnie zainteresowałaś, I LOVE FANTASY <3
    ojjeje jakie skarpetki *.* obudowa też zachwycająca ♥♥
    achh te słodkości ;)
    poklikane: 9,90$; 17,99$; 17,99$; 19,90$
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post! Fajny pomysł z ulubieńcami 😀 Też mam go masło do ciała, ale czekoladowe. Dzięki za smaka na donuta... Super blog. Powodzenia w dalszym szukaniu ulubieńców.
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam te donuty! To jest moja miłość do której mam słabość, ale teraz niestety trzeba trochę ograniczyć niezdrowej żywności i zabrać się za warzywka. Mam nadzieję, że nie podkusi mnie ta słodycz :)
    Chciałam pojechać na ten film "The boy" ale nie miałam z kim, podobno bardzo ciekawy a gdy zobaczyłam reklamę w środku nocy gdy akurat byłam sama w domu to od razu poczułam dreszc
    zyk emocji :D
    Nie czytałam nigdy tej książki, ale widzę ze jest w moich klimatach i muszę zobaczyć w bibliotece czy nie ma jej do wypożyczenia! :) Niestety mi aktualnie sie skończyły ferie i od jutra czas zacząć chodzić do szkoły. Teraz w czwartek mam imprezę w szkole, dlatego trochę się pośmieje i pobawię, ponieważ przez połowę ferii złapałam takiego lenia że nie wychodziłam z domu na krok.
    Mam ta samą bluzę z nadrukiem co ty tylko że czarną! :D Tej pomadki z avonu nie widziałam w katalogu, muszę go jeszcze raz dobrze przejrzeć bo wygląda fajnie i ciekawi mnie to jak wygląda na ustach :) Widzę, że byłaś wolontariuszką na wośp! To bardzo miłe i uczynne z Twojej strony ze pomimo śniegu i zimna pomagałaś i byłaś wolontariuszką! <3 Właśnie takich ludzi powinno byc więcej na tym świecie :) Ulubieńcy bardzo mi sie podobają i post bardzo mnie zaciekawił! Czekam na kolejne posty :*
    Pozdrawiam! <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja stopki noszę tylko latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetni ulubieńcy. Opaska i skarpetki przesłodkie tak jak jedzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post i super nowość na blogu !
    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy, skarpetki sa cudowne :) Fajnie, ze bierzesz udzial w takich akcjach jak WOŚP :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Z Twoich ulubieńców do gustu przypadła mi tylko opaska z uszami, poluję na podobną od jakiegoś czasu, jednak na taką, która zamiast perełek, będzie miała szklane kamyczki w stylu cyrkonii. Bardziej w moim stylu, perły są zbyt oklepane.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przyznam, że wolę poczytać książki z romantycznymi historia mi niż i czarownicach itp.
    Uwielbiam produkty z Avonu a tam mam swój ulubiony zapach perfumu. Tej pomadki jeszcze nie miałam, ale nie wykluczone, że w przyszłości u mnie zawita ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post. Na początku myślałam, że nie będzie ciekawy, bo na większości blogów był on niezbyt fajny, ale zaskoczyłaś mnie pozytywnie.
    Również uwielbiam produkty Avonu, mam od nich odżywkę i ją uwielbiam.
    Słyszałam o tym filmie, ale jeszcze nie widziałam. Też jestem fanką horrorów!
    Co do WOŚP-u, w tym roku nie zdążyłam się zgłosić, ale brałam udział 2 razy i było świetnie :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/
    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze zamowic pare rzeczy z Avonu. Ta szminka wyglada cudownie, ta ksiazka wydaje sie fajna. Kocham takie czytac. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne ulubione :)
    Ja sama czytałam ta ksiażke bardzo mi sie podobała :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i świetni ulubieńcy !!!
    Skarpetki i opaska są przesłodkie !! ;)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne etui na telefon ! Muszę sobie jakieś sprawić, zaglądne na allegro. Skarpetki mega urocze <3 Fajny post.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa!
    Skarpetki są super! Okularki tez świetne!
    A a propos tej pomadki, to też ja mam i jest wyśmienita! Cudowna, kupuje ją non stop, a później świece ustami :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Fajny pomysł na takie wpisy. Ja też chcę takie rozbić ale z piosenką tygodnia. :) Powodzenia na blogu i zapraszam do mnie bo bardzo przyda się twoja pomoc. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. wszyscy ulubiency wygladaja super :)
    Pozdrawiam , Klaudia z bloga ----> ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo bardzo fajne podsumowanie miesiąca! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten krem do ciała, wygląda ciekawie i ten kolor :) Skarpetki uroczę, ale przyznam że opaska mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetni ulubieńcy ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka powinna być fajna :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Także kocham tą piosenkę! :)
    Co do tego horroru, to własnie nie słyszałam nic żeby nowy horror wychodził a takze jestem ich miłośniczką mimo właśnie ciągłego bania się ich haha. W każdym bądź razie mam nadzieję, że i u mnie się on pojawi, ponieważ fabuła mnie bardzo tak samo zaskoczyła i nie mogę się doczekać, aż obejrzę film! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie świetne rzeczy, zainteresowałaś mnie książką :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wpis :)
    Piosenka rzeczywiście jest fajna, tak jak cała płyta. :D Książki L.J. Smitch bardzo lubię, co prawda czytałam tylko pamiętniki wampirów, ale w najbliższym czasie zerknę i na Wizje w mroku ;) I dokładnie taką samą obudowę na telefon ma moja przyjaciółka, zauroczyła mnie od razu (obudowa, nie przyjaciółka) ;)
    http://suz-anne-q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajni ulubieńcy, w sumie nie potrafię wybrać jednej rzeczy, która podoba mi się najbardziej. Jednakże opaska urzekła mnie chyba najbardziej :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajni ulubieńcy! :) a najbardziej spodobał mi się Plants Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post! Mam identycznego sticha♥ Zapraszam do mnie weerciapl.blogspot.com. Obserwuję i liczę na rewanż♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger