24 stycznia

#40 Brak weny- czy napisanie posta naprawdę jest takie łatwe?

Często zdarza mi się słyszeć, że napisanie posta jest przecież łatwe. Jest tysiące pomysłów i blogerka w każdej chwili może wziąć kartkę i długopis oraz napisać coś nowego. Oj, nic bardziej mylnego. Tak jak w związkach w pewnym momencie pojawia się kryzys, w przedsiębiorstwach tak jest też z weną. Moja wena przez ten tydzień stała się chyba zbuntowaną nastolatką. Nie mogłam nic kompletnie wymyślić. Przesłuchałam tysiące piosenek szukając w nich natchnienia, obejrzałam parę filmów, przejrzałam jakieś blogi- pustka. A jeszcze niedawno byłam w stanie napisać parę postów pod rząd. Zapewne każda blogerka zna to uczucie. Kiedy przez strasznie długi okres stara się napisać coś dobrego i tak naprawdę pod koniec, w środek nocy piszę coś- coś co zaciekawia. Kiedyś (na początku mojej przygody z blogiem) posty pojawiały się raz na miesiąc bo tak tragicznie to mi szło. Z czasem wzięłam się za siebie i starałam pisać coś dobrego raz na tydzień i chodzić na te sesje. Możecie pomyśleć, że próbuję odejść od tematu (tego, że nie mam pomysłu o czym napisać czy coś), ale tak nie jest. Chciałam uświadomić, że to, że czasem naprawdę nie macie weny to nie jest nic złego. Ja potrafiłam siąść sobie w celach edukacyjnych do komputera, włączyć jaką piosenkę i nagle BUM, świetny pomysł na nowy post. Nie łatwo jest znaleźć inspirację. Trzeba jej szukać w codziennych sytuacjach, nawet problemach. Nie wywierać na sobie tego na siłę, bo z doświadczenia wiem, że przynosi to odwrotny efekty. Męczyłam się piątek i sobotę wieczór- pustka. Teraz (1:38 niedziela) piszę post. Co jest natchnieniem? Codzienny problem- brak weny. Przestrzec chcę was przed jednym, nawet jeśli nie macie weny to lepiej napisać jest ten post później niż kopiować od innych. To naprawdę dobrze o was nie zaświadczy. Uwierzcie w siebie i swoje możliwości. Czasem posłuchanie jakiegoś utworu, obejrzenie filmu, życie codziennie, tumblowe zdjęcia- to wszystko może dać wam natchnienie. Jeśli go nie ma to nie załamujcie się- z czasem samo przyjdzie.


















bluzka- reserved
koszula- KLIK
spodnie- bershka
kapelusz- KLIK
naszyjnik- KLIK
bransoletka- KLIK
buty- CCC

klik | klik | klik | klik


Przy okazji załatwiłam dla was kod na BORNPRETTYSTORE
-10%  RGNT10

43 komentarze:

  1. Ja ostatnio mam taki brak weny :(
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, nie można mieć weny na zawołanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz mam głowę pełną pomysłów i aż nie wiem o czym napisać a raz pustka w głowie. Staram się szukać inspiracji a jak już ją znajdę to nie wiem jak zacząć, jak to rozwinąć. Ludzie, którzy nie mają styczności z blogsferą nie mają zielonego pojęcia jakie to jest trudne. Świetna stylizacja i post, pozdrawiam :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tym wpisem pokazałaś, że i brak weny może być pomysłem na post ;)
    chwilowy brak natchnienia zdarza się chyba każdemu, a nawet na pewno każdemu. Nie jest to jednak sytuacja bez wyjścia-wystarczy trochę czasu, a w głowie się przejaśni i zaświta ciekawy pomysł :)
    a pisanie na blogu..to bardzo czasochłonne zadanie. ja na przykład na każdy swój wpis poświęcam po kilka godzin, a i tak nie wszystko zrobię tak, jak sobie zamarzę.
    powodzenia w szukaniu weny...jednak lepiej, żeby to ona znalazła Ciebie ;)
    poklikane ^^ koszula i bransoletka są wspaniałe <3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdzie się sama, poszła sobie chwilę odpocząć! dziękuję bardzo ♥

      Usuń
  5. nooooooooo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to z własnego doświadczenia, że czasem jest ciężko z napisaniem posta :) Uwielbiam oglądać sesje zdjęciowe w twoim wykonaniu, bo wychodzisz na nich cudownie *.*
    poklikałam w linki i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś w wolnej chwili poklikała u mnie w przedostatnim poście ;) Z góry dziękuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeeju, to kochane! ♥ dziękuję! oczywiście, że poklikam! :)

      Usuń
  7. Napisanie postu to jest czesto.bardzo ciezka.i.pracochlonna sprawa. Szkoda ze.niektorzy mysla ze.to.tak hopsiup. A sami.nic dobrego.nie potrafiliby napisac.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie nie jest proste. Teraz też mam chwilowy brak weny :(. Czasami trzeba odczekać kilka miesięcy zanim nadejdzie wena :)
    Sharpeee.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ale super koszula *.*

    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tematów do postów warto szukać w najbliższym otoczeniu :) To zazwyczaj działa. A od czasu do czasu po prostu się powstrzymać. Lepiej milczeć niż publikować coś co się nie trzyma kupy :)

    http://vojcikowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzenie bloga to trudna sprawa, a napisanie posta jest strasznie pracochłonne, taka prawda :/
    Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz ^^

    Zapraszam! KLIK~martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz lepsze zdjęcia! :) (w końcu), bo brakowało tej estetyki i lepszej jakości zdjęć temu blogowi, a fajnie piszesz więc szkoda by było gdyby zostało tak jak wcześniej.
    paralume-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w końcu, jak się kocha swoją pasje to stara się ją udoskonalać ;)

      Usuń
  13. Prowadze bloga juz ponad rok i jeszcze ani razy braku weny nie doznałam. Odstukac w niemalowane! :) Pisanie posta jest sztuką, trudną rzecza. Przerobienie i zobienie zdjeć, tekst. To wszystko nie takie proste. Świetny post :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki aby cię nigdy to nie dopadło! dziękuję :)

      Usuń
  14. Zdjęcia są fantastyczne, a Ty wyglądasz świetnie, poklikane.
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia !! :)
    Ja dostałam ostatnio jakąś dawkę energii i inspiracji i postanowiłam z tego skorzystać ! :)
    Zapraszam do mnie ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie z kolei męczy mnogość pomysłów i brak czasu!
    Ale masz rację - trudno napisać coś dobrego od tak, musi byc wena :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stereotypy ze pisanie wgl bloga jest łatwe są totalna glupota
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna Koszula! co do pisania postów, myślę,że nie jest to łatwe, zwłaszcza by napisać coś konstruktywnego :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najgorze jest to jak ma się zdjęcia a weny brak, haha fajny post, taki prawdziwy
    Loveitmartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak właśnie czasami się zdarza, ale inspiracji można szukać dosłownie wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  21. Często mam wyrzuty sumienia, że jakiś czas nie dodaję wpisu, ale najzwyczajniej w świecie nie mam weny i nie chcę pisać czegoś na siłę, byle było. Czekam na przypływ energii, inspiracji.
    Co do stylówki - świetna, nic dodać nic ująć :)
    http://milionymysli.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, klik - 16,48$, 13,05$, 3,12$ i 3,34$ :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami zdarza mi się brak weny, ale z biegiem czasu mam coraz więcej pomysłów na posty. :)
    Śliczne zdjęcia! :*
    Pozdrawiam
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko da sie ulepszyc, wystarczy czas i checi :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. 1000% racji!
    Lepiej poczekać, zebrać jakieś materiały czy zwyczajnie mieć w jakieś chwili wenę nagłą czy to po paru dniach, miesiącach czy roku, niż pisać coś na siłę lub skopiowanego z innych blogów.
    Właśnie mam to samo - mi wena przychodzi niespodziewanie i często zapisuję z nią pomocne słowa, żeby nie zapomnieć, o czym w tamtej chwili myślałam kiedy przemknęła mi ta myśl. Piosenki też bardzo pomagają czy nawet przeglądnięcie bezużytecznej z nudów :D Natchnienie jest praktycznie wszędzie, wystarczy je wykorzystać :)
    Bardzo dobrze napisany post, a na zdjęciach wyszłaś ślicznie :*

    MÓJ NOWY POST - KLIK!♡

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak masz rację. Napisanie posta wcale nie jest łatwe, a potem jeszcze powysyłaj powklejaj żeby byli czytelnicy. Po prostu masakra. Jednak jak ktoś to kocha to to jest piękne itd. :)
    Obserwuję
    http://tornadomysli.blogspot.com/2016/01/odpoczynek-od-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Doskonale rozumiem, często mam podobnie.
    Bardzo dobrze wyglądasz w tych kolorach. Definitywnie pasuje do Ciebie ten styl ;)
    Do twarzy Ci w tym kapeluszu ;)

    Trzymam kciuki !
    życzę aby było jak najlepiej ;)
    Pozdrawiam


    http://poznan-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prawdę cudne zdjęcia *-*
    Też czasem nie mam weny ale nie da się jej mieć na zawołanie
    Zapraszam do mnie
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisanie postów jest pracochłonne i trudne :) a i tak nikt nie docenia naszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie zgodzę się z tym, że nikt tego nie docenia :) jest naprawdę wiele czytelników którzy to wszystko doceniają

      Usuń
  30. Jejku, czasem to tak mam, że wiem jaką notkę chcę dodać, nawet wiem jak to napisać, a jak usiądę przed komputerem, sama nie wiem co napisać. Wcale to nie jest takie łatwe!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bloga prowadzę dopiero 3 tygodnie I jeszcze nie miałam tak nigdy że nie miałam weny haha częściej właśnie miałam wene jednak zdjęć brakowało bo nie było kiedy robić :)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula -wspaniała :D bardzo fajnie piszesz ;)
    pozdrawiam... zapraszam http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnego masz tego bloga Wiktoria! 😊💚
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Aby był dobry post, trzeba naprawdę wkładu dać z siebie :) Zdjęcia i treść same się nie zrobią, a inni myślą że to takie 'hop-siup' ;)

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia! I ogólnie świetny blog! .<3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger