17 stycznia

#39 Stereotypy o blogerkach- co prawdą co fałszem?

Witam was serdecznie kochani w nowym poście. Na pomysł wpadłam dość spontanicznie, gdzie na jednym z forów jakieś osoby wyrażały się negatywnie o blogerach. Przedstawiały dość sporo stereotypów z których większość jest dość śmieszna.

1. Blogerki zarabiają tak dużą ilość pieniędzy, że mogłyby się z tego spokojnie utrzymać a wydają wszystko na ciuchy i kosmetyki
Ludzie, którzy nie mają kontaktu z blogosferą myślą, że wszystko to jest takie łatwe. Zarabianie na blogu? Zostanę sobie blogerem i nie będę musiała pracować. Nie, nie i jeszcze raz nie. Blogerki zazwyczaj nie zarabiają pieniędzy. Oczywiście nie biorą pod uwagi np. takiej Maffashion czy Jessiki Mercedes. Mówią tu o blogerkach które są po prostu przeciętne. Taka jak na przykład ja, nie wyróżniająca się z tłumu gdzie zna mnie niewielka garstka osób. Mogę zarobić? Szczerze, mogę zamienić moje współprace i zarabiać z tego 200, 300 złoty miesięcznie? To ma wystarczyć na utrzymanie? Raczej nie. A skąd taka duża ilość ubrań? Duża ich część pochodzi od firm, które za szczerą opinię i zaprezentowanie ciuszków wysyłają je do blogerek.

2. Szafiarki to pustaki! Można pogadać z nimi tylko o ciuszkach 
A zdziwilibyście się. Rzecz jasna są zawsze wyjątki od reguły. Szczerze znam tak wiele blogerek, które swoich postów nie opierają jedynie na " Dzisiaj byłam w kinie, a potem poszłam na zdjęcia", tylko starają się stworzyć dla was ciekawy post. Sama wiele starań wkładam w stylizację i zdjęcia, ale w szczególności dla mnie liczy się treść. Szukam tematów na który mogę coś ciekawego powiedzieć i zaciekawić czytelników. Czytam osobiście z jakieś 50 blogów i blogerzy są naprawdę inteligentni.

3. Blogerem przecież jest być tak łatwo- wystarczy aparat
Prawda jest taka, że każdy mogę założyć bloga, ale czy osoba, która posiada bloga może nazwać się blogerem? Każdy ma inne podejście do tego, ale blogowanie to pasja. Czas który poświęca się na dopracowanie, rozsławienie bloga. To wcale nie jest takie proste, uwierzcie...

4. Nie muszą pracować, siedzą i nic nie robią i mają 
Blogowanie jak pisałam wyżej nie jest prostą sprawą. To nie jest tak, że siedzisz na dupie i wszystko przychodzi samo. Czytelnicy, pomysły, zdjęcia, "sława". Na to potrzeba wiele czasu i wysiłku.

5. Blogerki modowe są bardzo bogate 
Wiele razy zdarzyło mi się słyszeć, że muszę być strasznie bogata skoro ja mam tyle ubrań, lustrzankę i inne duperele. Że aby założyć bloga trzeba mieć po prostu tysiące. Ja sama zaliczam się do osób przeciętnych majątkowo mi się wydaje, na pewno nie jestem jakoś strasznie bogata tak jak 80/90% blogerów.











okulary - KLIK
narzuta- KLIK
spodnie- reserved
buty- Deezee


Zdjęcia: Karolina Nowicka 
Mam nadzieje, że post wam spodobał. Jeśli tak to zostawcie komentarz!
 Uważam, że wiele dziewczyn właśnie odrzuca ta opinia. Znam sporo dziewczyn, które same chciałyby blogować no, ale ta nadchodząca opinia je wystrasza. Właśnie moja przyjaciółka, która przy okazji jest fotografem, nie chcę blogować chociaż bardzo chcę głównie z tego powodu. Uważacie, że to słuszne? Albo, że te stereotypy są prawdziwe? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu! 


47 komentarzy:

  1. Masz całkowitą rację. Wielu ludzi patrząc na posty blogerek myśli sobie, że blogowanie musi być takie łatwe. A prawda jest taka jak ty to napisałaś że to ciężka praca :) gdyby to było takie łatwe byśmy mieli samych popularnych blogerów a wiele blogów prawie w ogóle się nie rozwija. Z powodu braku czasu.
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, osoby, które nigdy nie miały styczności z blogosferą nie mają pojęcia ile trzeba w to włożyć ciężkiej pracy.
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz 100% racje . Łatwo i fajnie jest sobie wymyślać nie wiadomo co wogule nie działają w tej sferze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś nie ma do czynienia na co dzień z blogosferą, to może nic nie wiedzieć i tylko słucha wypowiedzi innych.
    Niby pisanie postów jest łatwe, ale tak naprawdę my też musimy znaleźć na to czas i pomysł, bo my również mamy zwykłe obowiązki domowe. Dobrze poruszany temat i tego posta powinien przeczytać KAŻDY, kto twierdzi zupełnie inaczej niż jest tu napisane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz raje, osoby nie mające doświadczenia w blogosferze nie wiedzą jak to jest, ile trzeba pracować by 'zapiąć to na ostatni guzik'
    obserwuje i pozdrawiam! :)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje �� Ludzie nie wiedzą o czym mówią, a już komentują i nas oczerniają. Bardzo fajny post i genialne zdjęcia! Pizdrawiam. bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście ze wszystkim się zgodzę. Najśmieszniejsze jest to, ze te wszystkie rzeczy mówią osoby, które nie mają pojęcia o blogowaniu
    http://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety stereotypy sa w każdej dziedzinie nawet w blogosferze. Rowniez znam kilka blogerek "modowych" bardzo rezolutnych lecz... No wlasnie! Ogolnie pojecie "blogerka" wielu ludziom kojarzy sie tylko z dziewczyna pisząca o ciuszkach. Rowniez znam i dziewczyny wlasnie takie ktore niestety za duzo oleju w główce nie maja a i do powiedzenia tez za wiele nie moga.
    Moze i stereotypy sa zle jednak sa i takie osoby ktore jednak "są wg tych stereotypów".
    To przykre

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludziom zawsze wydaje się, że to dostawanie pieniędzy za nic. Dostawać pieniądze za pisanie jakiś bzdetów i dorzucanie do tego zdjęć? Przecież każdy głupi to potrafi. No jak widać nie każdy.

    www.madziklarowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą w 100% Genialne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądry wpis! Szczególnie zgadzam się z punktem 3, ponieważ niedawno założyłam bloga i wiem jak trudno jest go jakoś rozsławić, zyskać czytelników..
    Obserwuję i zapraszam do siebie xx
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świeta prawda. Mam nadzieje że ten post uświadomi niektórym jak to jest

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz całkowitą rację. Przykre jest to, że ludzie nie mający bladego pojęcia o blogowaniu wypowiadają się na ten temat...
    A tak przy okazji muszę Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się Twój styl pisania, ogólnie świetny blog :)
    Z przyjemnością zostawiam obserwację :)
    Pozdrawiam :*
    http://natiaandherlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że poruszyłaś ten temat, bo większość osób tak na prawdę nie ma o tym absolutnie pojęcia :/
    też kiedyś pisałam o tym u siebie....
    blogerki zarabiają duuużo pieniędzy ?? co za bzdura- owszem te meeega slawne, może i tak, ale nie takie jak my... no sorrry, ale taka prawda, ewentualnie mamy podpisane umowy z jakimiś sklepami internetowymi, ale za to otrzymujemy tylko ciuchy i to tez nie zawsze dobrej jakości, często bardzo różnią się od tych widzianych na zdjęciach :/ kiedys bylam przeciwna takim współpracom, bo bardzo wiele blogerek niestety sprzedało się za byle co, ale bloga prowadzę już prawie 3 lata i uważam, że wspolpraca jest to takie uwienczenie, nagroda za czas poświecony w bloga... bo przecież tez musimy nad nim siedzieć, robić zdjęcia, poświęcać czas, energię, często wkladamy w to serce- ale jeśli ktoś bloga zaklada, tylko i wyłącznie dla darmowych ciuchów, to współczuję, bo to mija się z celem :/ a wiele takich blogerek niestety jest- gonią je terminy, nie mają nic sensownego do powiedzenia, oprócz "mam ubraną na sobie bluzkę i czerwone spodnie"- jakby conajmniej ze zdjęć tego nie bylo widać hahahaha :P
    Ja traktuje bloga jako odskocznię od szarej rzeczywistości, ale oprocz tego pracuję również zawodoweo- więc to nie jest tak, że jesteśmy pustaczkami, siedzimy na dupie i nic nie robimy, bo oprocz tego prowadzimy domy, studiujemy, pierzemy, sprzątamy, gotujemy, mamy narzeczonych/ mężów i dzieci- więc tym bardziej strasznie irytuje mnie takie gadanie ludzi, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia :/
    Bardzo zżyłam się z niektorymi osobami z blogosfery, cenię gdy ktoś slucha to co mam do poiwedzenia, czym chcę podzielić się z czytelnikami i aktywnie włącza się w rozmowę, bo sama to robię, należę do osób, które nie tylko lubię pooglądać zdjęcia, ale i poczytać co dana osoba ma do powiedzenia :)

    Ależ się rozpisałam :P hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo matko, strasznie! ale dziękuję bardzo! uwielbiam czytać takie komentarze dziękuję ♥

      Usuń
    2. wiem, trochę mnie ponioslo, ale gdy ktoś pisze na ciekawy temat, to czasem tak lubię się rozpisać :P hehehe

      Usuń
  15. Czasami gdy słyszę takie opinie to mam ochotę wykrzyczec całemu światu jak ciężko jest do czegoś dojść i nie przychodzi to z dnia na dzień ;/
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze napisane. Niektórzy z mojego otoczenia uważają, że to strata czasu, bezsens i nic. Nie zgadzam się z nimi. Fajny post.
    Z racji tego, że spodobał mi się twój blog to obserwuję :) Zapraszam do mnie: http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam nie iwem jak mozna tak osadzac blogerki. Szczerze? Prawie nikt nie zarabia na blogu. Barter duzo czesciej, ale reklama za pieniadze? rzadko, bo na to trzeba sobie zasluzyc.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecież to oczywiste, że nie każdy taki jest. Nie lubię jak ludzie oceniają w taki sposób innych :/ a jeszcze gorzej, gdy takie wnioski wyciągają osoby, które w ogóle o blogowaniu nie mają pojęcia.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia! ;)

    Ach, te stereotypy... W pewnym stopniu jest w nich trochę prawdy, bo zdarzają się takie blogerki, które prowadzą blogi tylko dla darmowych ciuchów czy korzyści finansowych. Jest jednak pewna cześć, która to po prostu lubi blogować ;)

    Jeśli ktoś zostawi u mnie komentarz typu :
    - 'poklikasz w linki w ostatnim poście?"
    lub
    - 'obserwujemy?'

    Taka osoba jest u mnie skreślona. Zaobserwuję, jeśli będę chciała i mi się spodoba. Nic na siłę. Nie lubię nabijania obserwatorów, czy proszenia o klikanie. Po co w takim razie blogujesz?

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nienawidzę tych stereotypów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety kwestia "bycia blogerem" ostatnio wiąże się z wieloma komentarzami na ten temat, które mają wydźwięk raczej negatywny... Nie mam pojęcia, dlaczego większość zaczęła oceniać blogerki i dlaczego akurat źle. Ale cóż... ludzie przeważnie po prostu MUSZĄ się do czegoś przyczepić. Taki ten XXIwiek. :c
    Powodzenia w blogowaniu! :)
    www.justlyjass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mysle ze teraz sie tez zle mowi o blogerach bo to troche wpadlo w mode, teraz wiekszosc dziewczyn zaklada blogi z mysla ze zaraz beda miec 10000 obserwatorow, darmowe ciuchy i pieniadze. Ale tak jak napisalas sama, sa blogerzy ktorzy na prawde sa inteligenti i pisza bloga dla tego ze to lubia robic a nie ze chca zarabiac na nim :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat. Najmniej mają do powiedzenia Ci, co nigdy nie próbowali swoich sił w blogosferze. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wkurzaja mnie takie denne stereotypy o blogerkach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że ktoś o tym napisał! :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama nie jestem bogata i bez problemu prowadzę bloga bo to moja pasja i uwielbiam to co robię ! I wcale nie jest powiedziane że blogerki zarabiają... Wszystko co tu napisałaś jest szczerą prawda :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. W 100% zgadzam się z tobą! Mimo że dopiero niedawno zaczęłam blogowanie. Jestem np. świadoma tego, że nie mogę sobie kupić dobrego aparatu od tak i pieniądze na jego zakup będę zbierać dość długo. Jak widać - prowadzenie bloga nie jest prostą sprawą, wymaga dużo czasu, pieniędzy i poświęcenia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co racja to racja :) jak dla mnie blogowanie powinno być czymś co się lubi robić, takim oderwaniem od rzeczywistości :) http://maarcixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. masz 100% rację, a zły PR innym blogerom robią właśnie taka Maffashion czy Jessica Mercedes :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgadzam się, Ci co nie mieli doczynienia z blogosferą nie wiedzą jak to jest ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja dopiero zaczynam swoje blogowanie i już mogę powiedzieć że to nie jest łatwa rzecz.
    wszystko musi być dopracowane, bez błędów i jakichkolwiek ich wpadek :)
    Rzadko zdarzają się takie posty, super wpis !! :))

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym stać się blogerką, mając tylko aparat! Nie musiałabym pisać postów, starać się itp!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że ktoś poruszył ten temat. Bardzo podoba mi się przedstawienie tej treści. Mam nadzieję, że do osób, które myślą, że blogerki to ''puste lale'', to dotrze i coś zrozumieją.

    OdpowiedzUsuń
  34. To prawda, blog potrzebuje dużo czasu!
    Świetne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog potrzebuje dużo czasu i pomysłów! Świetny mądry post!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie rozumiem, jak opinia "nic nie robią i zarabiają miliony" może odstraszać :D Przecież to brzmi jak praca idealna. Dziwne, że tyle osób nie zabiera się za blogowanie, skoro to takie proste i dochodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że wiele z tych rzeczy to nieprawda. Ludzie potrafią naprawdę wygadywać bzdury nie wiedząc czegoś na dany temat. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  38. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety wszędzie można się spotkać z takimi opiniami na temat blogerek :) czasami jest jakaś odrobina prawdy, ale blogowanie pochłania dużo czasu więc jak można mówić o tym, że blogerki nic nie robią i wszystko mają...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha a ja głupia myślałam czym zapłacę za wesele... powiem, żem blogerka ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger