03 stycznia

#37 so as 2016 was even better!


Święta, święta i po świętach. Nie wiem jak wam, ale mi ten rok naprawdę dość szybko zleciał. Tym bardziej calutki grudzień. Co roku pamiętam jak cały czas przygotowywałam się do świąt, postanowień noworocznych, nowego roku- wszystkiego, a w tym nic naprawdę nie zrobiłam. Ze szpitala wróciłam dzień przed świętami, a potem to wszystko tak leciało. Zero magii świąt jak dla mnie w tym roku. W nowy rok wkroczyłam w cudownym towarzystwie, mam nadzieje, że i wam sylwester cudownie minął! 
Tak szczerze to od dawna coś planowałam. Zmiany. Gruntowne zmiany w 2016 roku. Niestety w tym roku nie udało mi się stworzyć listy postanowień i planów, więc nie stworzę jak 80% dla was takiego posta. Ale to nie znaczy, że tych planów nie mam. Jasne, jak każda kobieta co roku mam w planach schudnąć (ale czy to wyjdzie, ehh moja determinacja jest dość słaba). Jednym z moich głównych celów jest "szlifowanie" mojego charakteru. Ja bardzo szybko się denerwuję i wybucham, nie umiem panować nad nerwami i jeśli coś nie idzie po mojej myśli to dochodzi do awantury. To chcę zmienić najbardziej, bardzo tego w sobie nie lubię. Uważam to za swoją największą wadę. Szczerze to trochę przez ten ostatni miesiąc się poprawiłam, ale jestem zbyt nerwowa, wiem. To musi się zmienić. 
Blog, blog... Moja największa pasja- tu też trzeba zmian, czas wprowadzić coś nowego. Kocham to co robię, wiem, że tworzę to dla ludzi. Lubię temu poświęcać czas, dlatego możecie obserwować mnie na instagramie, snapie oraz zadawać pytania na asku. Bo jak już kiedyś pisałam, blogowanie to nie tylko to co dzieje się na tym blogu. Już od dawna planowałam to zrobić- wprowadzić na bloga ulubieńców miesiąca. Pojawią się one na początku lutego i będę podsumowywać styczeń. Jasne, że będą takie podstawy jak film, muzyka miesiąca czy coś takiego, ale będą dwie kategorie, którą WY, czytelnicy, tworzycie. Będzie to komentarz/komentarze miesiąca i pytania od czytelników. Co do tej pierwszej to przez cały styczeń możecie starać się pisać ładne komentarze i ten, który najbardziej mi się spodoba pojawi się w poście. Pytania związane z blogiem możecie zadawać pod każdym postem, na asku, na facebooku. Wystarczy przed pytaniem napisać #U np #U Czy na blogu będzie pojawiać się więcej konkursów?
Oprócz tego mam dla stałych czytelników wyczekujących postów ważną informację. Zmieniam dzień dodawania postów na NIEDZIELE. Dlaczego? Głównym powodem jest brak czasu na tygodniu, a jak wiecie muszę wybrać stylizację, udać się na sesję, fotograf musi przerobić zdjęcia, muszę stworzyć posta, trudno mi się wyrobić w jeden dzień, dlatego najlepiej będzie jeśli posty będą pojawiać się co tydzień w niedziele. Mam nadzieje, że nic do tego nie macie :)
Dawno nie było u mnie postu takiego bardziej organizacyjnego. Mam nadzieje, że miło mimo wszystko się go czytało, a sesja się spodoba! :) + tak, było mi bardzo zimno, ale czego się nie robi dla bloga! 














bluza- KLIK
spodenki- new look
podkolanówki- KLIK
buty- nike roshe run

zdjęcia : Karolina Nowicka
aparat: Nikon D3100




46 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!Tez chciałabym popracować nad swoim charakterem...nigdy nie umiem się do niczego zmotywować.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. łaał :) robi wrażanie :)
    fajna stylówka :*

    zapraszam do mnie:
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Supperrrrrrr piszesz bardzo mi sie podoba :)
    http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też roczek niestety zleciał bardzo szybko ale mam z nim bardzo dużo miłych wspomnień! ;*
    Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swierne zdjecia cudowny post
    piszesz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. oj rzeczywiście rok szybko zleciał. My też nie mamy jeszcze postanowień, ale jeśli chodzi o schudnięcie to zapraszamy do poczytania paru wpisów u nas :) Może pomożemy w motywacji :)

    Pozdrawiamy cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rok zlecial bardzo szybko ;) fajny post :P

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w szlifowaniu charakteru i z ulubieńcami miesiąca. Będzie na pewno fajnie. Wszytskiego dobrego

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wprowadzasz w życiu i na blogu gruntowne zmiany :) Czekam już na ulubieńców! Mi także rok zlciał mega szybko, i tak w sumie jest zawsze co roku. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w niedziele tez spoko, wiadomo. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas leci błyskawicznie szybko.. Pamiętam każde wydarzenie ze stycznia 2015.. Równeiż siebie ostatnio nie poznaję.. Zazwyczaj na początku grudnia szalałam o świętach i postanowienia i te sprawy. A teraz? Nic. U mnie jest -15*C, to podejrzewam że u Ciebie też nie jest najcieplej. Wytrzymałas w spodenkach? :O

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wykonywałam zdjęcia było -11*C.... Widać nawet jakie czerwone nogi mam. Skakałam, biegałam i próbowałam się na każdy możliwy sposób rozgrzać. Każda sekunda była jak minuta- najdłuższa sesja w moim życiu chyba. No, ale z góry zaplanowałam taką stylizację, do rurek byłoby zbyt nudno dlatego trochę pocierpiałam!

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz! Bluza bardzo mi się podoba. :) Mnie również rok zleciał bardzo szybko.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna bluza :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zleciał nawet nie wiadomo kiedy!
    Miejmy nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy!
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi w 2015 udało się zrobić krok w przód, mam nadzieję że w 2016 zrobię dwa! :D
    Powodzenia i wytrwałości w Twoich postanowieniach! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też te święta szybko zleciały ale cudna ta bluza :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne zdjęcia, a blog śliczny!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam na Twojego bloga przez przypadek. Widać w Twoim pisaniu potencjał, ale musisz dużo pracować. Sama nie jestem Miss Polonia Pisarstwa, ale musimy wyciskać z siebie jak najwięcej ;) Myślę, że jest to też dobre postanowienie noworoczne.
    Popracuj nad wyglądem bloga, spróbuj wyróżnić go od innych blogów i nie bój się eksperymentować. Mam nadzieję, że ten komentarz Cię w jakiś sposób zmotywuje. Trzymaj tak dalej, będę tu zaglądać.

    Miss Grayhall http://grayhalls-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tekstow to oczywiscie ucze sie z czasem, staram sie pisac coraz lepiej :)
      a co do wygladu bloga to ja stawiam na prostote i nie mam na razie go zmianiac
      Ale dziekuje bardzo za taki komentarz :) zmotywuje nad dalsza praca, pozytywne oceny jak i negatywne mnie motywuja :)

      Usuń
  19. Ja też powinnam popracować nad swoim charakterem...
    Życzę powodzenia w wypełnianiu postanowień! :D
    Świetne zdjęcia :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. BANG BANG BANG BANG BANG BANG DLA MNIE MASZ STAJLAAAAAAAAAAAAA W OGÓLE JESTEŚ FAJNAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  21. Też muszę popracować nad swoim charakterem, bo tak jak i Ty, jestem nerwowa i dosyć szybko wubucham, bardzo łatwo wyprowadzić mnie z równowagi.... :/ także życzę i sobie i Tobie duuuuużo cierpliwości ! :) hehe

    Mi też ten rok baaardzo szybko zleciał, ani się obejrzymy, a już pewniekolejne święta będą :O

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. zimorodku tylko nam tu nie zmarźnij hehe
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany zawsze są dobre, życzę wytrwałości :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że nie tylko mi rok tak szybko zleciał. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny outfit!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też muszę popracować nad sowim charakterem :(
    Powodzenia !! :*

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie ten rok także mega szybko minął. Bardzo sympatycznie wychodzisz na zdjęciach, powinnaś częściej pozować do takich a la artystycznych zdjęć

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim razie będę czekała na wpis w każdą niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie ten rok też szybko zlecial :(
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie wyglądasz! Świetna jest ta bluza :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz :)

    http://blacklate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dobrze, że się udoskonalasz :) ja też się o to staram :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. swietna stylizacja szczegolnie podoba mi sie bluza ^^ ogolnie zdjecia perf :)
    http://modolivem.blogspot.com/2016/01/winter-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że jednak w następne święta nie będzie Ci brakowało tej magii. Mi także rok zleciał naprawdę szybko. :/ Nie dziwię się, że przekładasz to na niedzielę, bo sama wiem jak dużo czasu pochłania sama szkoła. Świetne zdjęcia!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz super świetnego bloga :*
    Zakochałam się w nim *,*
    Twoje posty są robione tak od serca i wiać że to kochasz <3
    A zdjęcia są piękne *,*
    Życzę wytrwałości i będę z niecierpliwością czekać na kolejne posty
    XOXO
    Tamara

    OdpowiedzUsuń
  36. W tym roku ja również nie odczułam tej 'magii świąt', ale oczywiście bez postanowień by się nie obeszło haha :D

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluza wymiata :D
    U mnie z czasem na blogowanie i przygotowywanie postów też słabo :( może to dobry pomysł wyznaczyć 1 czy dwa stałe dni na publikacje ?

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger