25 grudnia

#36 ...my little princess + wyniki konkursu

Każda dziewczyna jest księżniczką- to brzmi trochę jak z rozsyłanego masowo tekstu chłopaków, którzy myślą, że zrobią na tym fejm askowy, instagramowy czy coś w ten deseń. Każda dziewczyna jest księżniczką dla chłopaka który ją kocha, a w szczególności dla tego jednego.
Ale przecież księżniczki były takie idealne. Wszystkie miały lśniąca koronę, bogatych rodziców, były takie urodziwe, zgrabne, z długimi pięknymi włosami. A któraś z was ma koronę? Nie no kochane, plastikowa się nie liczy. Ale wyobraźcie sobie, że bez tej całej "perfekcji" to już jesteś tą wymarzoną księżniczką. Większości z was pewnie tata mówił, że jest waszym królewiczem, a wy ich królewną. Zawsze byłam córeczką tatusia, więc dobrze to pamiętam. Jak słodził mi i wmawiał, że spotkam królewicza na białym rumaku, który będzie tak dobry, że on sam nie będzie bał się oddać mu mej dłoni. Ale prawda jest taka, że bardzo się boi. Że nie ma osoby której nie bałby się oddać ciebie. Widzę jak mój prześwietla każdego chłopaka jako potencjalnego rywala albo osobę, która może zranić jego księżniczkę. Prawda jest taka, że dobrze robi. Stara się bardziej niż superman. Bo widzicie, urodziłam się dziewczyną. To znaczy, że jak już zacznę dorastać to chłopcy zaczną mi dokuczać, ale chłopcy tak robią, więc tato, martwić cię to tak nie będzie, przynajmniej będziesz takiego udawał. A nadejdzie czas kiedy zacznie to boleć i nie będzie żartem i to ty będziesz pokazywał, że jesteś tym idealnym księciem, który obroni mnie w każdej sytuacji. Zanim skończę 18 lat na pewno, zakocham się. Na pewno też przeżyje zawód miłosny i będę niemiłosiernie zalewać się łzami. Osobą do której się wtedy wtulę będziesz ty. Przytulając mnie będziesz miał ochotę płakać ze mną, ale ta chęć pokazania, że jesteś silny.. Serce ci się kraja bo twoja księżniczka płacze, co nie tato? Będziesz chciał zabić każdego przez którego właśnie twoja perełka płacze. Bo tak robią dla księżniczki rycerze. Czy ty nie szukasz sobie za męża takiego faceta? Czy twój tata nie jest idealny? Nie znajdziesz drugiego takiego, on nigdy nie przestanie cię kochać










kombinezon- KLIK
leginsy- reserved
botki- cropp








_______________________
Nie było mnie w tamtym tygodniu! A szkoda! Miałam dla was gotowy DIY z ozdobami świątecznymi. Niestety trafiłam do szpitala na tydzień i to w Kielcach (mieszkam w Ostrowcu, więc jakąś godzinkę/półtorej mam do Kielc). Z tego powodu nie byłam w stanie nic zrobić, dodać ani ogłosić wyników konkursu. Dostałam też różne paczki od firm, które już niedługo zacznę wam prezentować! Jednak dobrze wiem, że większość na początku chciałaby się dowiedzieć- kto wygrał szal? Do wybrania zwycięzcy posłużyła mi stronka komputerowa która miała wylosować jeden numerek od 1 do 44.
Numer który się wylosował to: 11 - ALEKSANDRA CHELEWSKA


Skontaktowałam się z dziewczyną i paczuszka z nowym szalem od ROMWE została już zapakowana i zostanie wysłana w poniedziałek rano! :)



31 komentarzy:

  1. ja w tym roku spelnilam tacie marzenie;')

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu *.* Jaka piekna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne zdjęcia <3
    Wesołych świąt!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa, piękna stylizacja. Wzruszyłam się :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka! :)
    www.tojaerni.pl Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zawsze byłam córeczką tatusia :D On był Romeo, a ja Julia; miło to się wspomina. Ten kombinezon jest cudny! I oczywiście świetnie w nim wyglądasz :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze byłam dla taty księżniczka i zawsze pozostane.. przepięknie to napisałaś i śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam,
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wychowuje sie całe życie tylko z mamą ale nie dała mi ona tego odczuć :* śliczna stylizacja i urocze zdjęcia! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Post świetne napisany, bardzo mi sie podoba, aż sie wzruszyłam! :) Ja tez zawsze byłam córeczką tatusia. :) To były czasy...
    Piękne zdjecia. :*

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta bluzka bardzo mi sie podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzice to takie osoby dla których zawsze będziemy ważni i zawsze będą nas kochać. Bardzo fajna notka :)
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeta racja. Dla prawie kazdego ojca córka jest jego perełką. Niczym porcelana. Nie da nikomu jej zniszczyć. Kocha córkę, w ten sposób pkazuje, że uchroni ją nawet przed najwięskzym złem. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądrze napisane . Mnie wychowywała mama, bo ojciec mnie porzucił, a do ojczyma jakoś nie potrafię się przywiązać . Natomiast dla mnie takim księciem jest wujek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to prawdziwe! *.* Nawet nie umiem tego skomentować ;p

    Zapraszam do mnie! ;3 - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Klikniete,super kombinezon klikniete!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz! *.*
    Gratuluję :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudownie wyglądasz ;)

    jeszcze raz zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, szkoda jednak, że nie udało Ci się wyprasowac dołu, bo efekt byłby na pewno lepszy, ale i tak jest super!

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, niestety fotograf zadzwonił do mnie i poinformował mnie, że mam 10 minut na wyszykowanie się, więc naprawdę to wszystko było na bieg! hahaha :)

      Usuń
  20. Dawno nie czytałam tak dobrego tekstu o miłości.. rodzinnej, można by powiedzieć ;)
    Wydaje mi się jednak, że wiele osób doceni swojego tatę, dopiero kiedy coś się stanie, zamiast na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post!

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka super !
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobry zaczątek felietonu, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to połączyłaś. Idealne zgranie koloru i całość się świetnie prezentuję. Masz piękną figurę :)

    ULUBIEŃCY MIESIĄCA, ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  26. ♥♥ wiesz..Twoje słowa mają moc. Świetnie to ujęłaś i muszę bardziej zacząć doceniać mojego tatę :3
    Ach, wspaniale po prostu, aż mi słów zbrakło...
    w każdym bądź razie kliknięte :) 17,99$
    czekam na następny wpis z tak wspaniałymi przemyśleniami :D a! i oczywiście ślicznie wyglądasz :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. stylizacja jest świetna, wyglądasz przepięknie. ;) obserwuje i pozdrawiam - wessper ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger