01 grudnia

#33 To już rok... ♥ KONKURS

1 grudnia 2014- to data dodania mojego pierwsza posta.
Ja szczerze, myślałam, że znudzi mi się ta "zabawa"po miesiącu.
Miałam chwilę odstępów, przerw, chwile zwątpienia, ale ten blog... jest po prostu teraz częścią mnie. Jest moją pasją. Jest tym co kocham.
To już się stało uzależnieniem. Kiedy rano wstaję, to pierwsze co robię to wchodzę na bloggera sprawdzając czy liczba czytelników nie przybyła, czy nie ma nowych komentarzy do zaakceptowania, czy nie mam żadnych e-mail na poczcie związanych z blogiem, żadnych pytań na asku. To się stało manią, to wszystko związane z tym światem. 
Nie umiałabym teraz tego porzucić. Sama nie wiem jakich słów użyć po pisząc teraz tego posta- płacze. Wiem jakie to musi być śmieszne! Płacze pisząc posta? Tak, nie wiem czemu tak mam. Ciesze się co mam, co osiągnęłam. Czy to jest takie łatwe jak się wydaje? Wiele osób, które dopiero zaczyna blogowanie albo nie prowadzi bloga myśli, że to bułka z masłem. Zrobieniu paru zdjęć, dodaniu ich i już. Ale to nie takie proste. Czemu? Blog potrzebuję miłość i pasji. Dobraniu stylizacji, wykonaniu i przeróbce zdjęć. Pomysłu na post i napisaniu go w taki sposób, aby moim czytelnikom przyjemnie się go czytało. Ale blogowanie to nie tylko ten post. To jesteście głównie wy. Bo wy go kształtujecie i to dzięki wam to wszystko sie udało.  Podsumowując ten rok w liczbie

ilość komentarzy- 1611
ilość obserwatorów- 647
ilość wyświetleń- prawie 40 000



Dziękuję. Dziękuję każdej osobie, dzięki temu wszystkiemu jestem tu i mam nadzieję, że za kolejny rok też się tu spotkamy!


KONKURS
I z okazji tego, że mój blog obchodzi dzisiaj rocznicę to mam dla was konkurs! Z faktu iż już długi czas współpracuje z ROMWE to bardzo byli zadowoleni z pomysłu pomocy mi przy tym konkursie! Z faktu iż, jest zima to z firmą postanowiliśmy dać do wygrania hit wśród blogerek i nie tylko- cudny szalik! Sama go posiadam więc z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest idealny i ciepły!




Aby wziąć udział w konkursie należy :
1) zaobserwować mojego bloga
2) zarejestrować się na ROMWE ( KLIK! )
3) polubić Facebook page ROMWE (KLIK KLIK)
Następnie napisać komentarz w takiej formie:

imię i nazwisko:
e-mail:
obserwuję bloga pod nazwą:
zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem:
polubiłam facebook page pod nazwą:

Z wygraną osobą skontaktuje się przez e-maila. Jeśli nie uzyskam danych do wysyłki w ciągu 3 dni nagroda przepadanie i losuje kolejną osobe!


KONKURS TRWA OD 1.12.15- 18.12.15 


102 komentarze:

  1. wszystko spelnione:) Karolina Słomka, kikaa.s.99@gmail.com
    Gratuluje rocznicy, hhaa :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! I powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny ten szalik ale udziału nie biore
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O masakro brakuje mi cieplusiego szaliczka na zimę... Gratuluję, że odkryłaś swoja prawdziwa pasję. Miło, że Rowe zgodził się na wsparcie konkursu :3. Życzę jak największej liczby statystyk i obserwujących. Bloga prowadzisz bardzo ciekawie ^^

    Imię i Nazwisko : Sara Gołaś
    E mail : sharpeeeofc@gmail.com
    Bloga obserwuję jako : Sara Gołaś
    Na ROMWE zarejestrowałam się pod adresem : sarcia2302@gmail.com
    Lubię jako Sara Gołaś :)


    Pozdrawiam SharpeeE ♥ i zapraszam na konkurs ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      zgloszenie przyjete, 002 ✨

      Usuń
  5. Gratuluję roku bloga i wytrwałości, oby tak dalej ;)

    imię i nazwisko: Joanna Trudzik
    e-mail: asiatt6@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Asiulczi
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: lubiefrytki.a@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Asia Trudzik

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, życzę kolejnych sukcesów!
    imię i nazwisko: Kinga Wajman
    e-mail: kingawaj@o2.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Kinga, lub sweet strawberry (nie wiem jak to się sprawdza)
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: kingawaj@o2.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Kinga Wajman
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. stooo lat, sto lat dla bloga! :)

    mam identyczny szaliczek i jest świetny , więc życzę powodzenia! :)

    pozdrawiam,
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I oby jeszcze dłużej! :D
    Ja już mam ten szalik także udziału nie biorę ale życzę powodzenia innym! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby tak dalej nie warto się poddawać. Ale piękny jest ten szalik teraz będzie mi się śnił po nocach :D
    Jeśli ty go wybrałaś to załóż swoją marke ubrań :)
    Imię i nazwisko: Patrycja Nowak
    e-mail:patrycja587.2002@o2.pl
    obserwuję bloga pod nazwą:Patuu 12
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem:patrycja587.2002@o2.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą:Patrycja Nowak

    OdpowiedzUsuń
  10. Imię Ala Hawrylczyk
    Emejl w sklepie i na fb
    aallcciiaa@vp.pl
    I nazwa obserwatora Boróweczka BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takich sukcesów. Trzymaj tak dalej! :D

    Konkurs:
    imię i nazwisko: Julia Korcz
    e-mail: julka2015@spoko.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: JaNe ;D
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: marcelinka.7@wp.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Julia Korcz

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje !
    Wszędzie Iza Bubniak
    adres: iza.bubniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na konkurs! :D Obserwuję blog jako Julka Skorupka. Fanpage także lubię jako Julka Skorupka. E-mail :) julka199966@wp.pl
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Imię i nazwisko : Aleksandra Chelewska
    E-mail: achelewska@gmail.com
    Obserwuję bloga pod nazwą Aleksandra Chelewska
    Zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem:aleksandrina@libero.it
    Polubiłam Facebook page pod nazwą:Ola Chelewska

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo gratuluję roku bloga! Mi prawdę powiedziawszy też niedługo wybije roczek!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę jeszcze wielu lat na tym blogu! :)
    imię i nazwisko: Kamila Piestrzyńska
    e-mail: imdollka@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: dollka
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: ladykala888@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Kamila Piestrzyńska

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję tylu osiągnięć :) i życzę dalszych sukcesów !

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Klaudia Dudek
    : didi43521@gmail.com
    Didi
    : didi43521@gmail.com
    Klaudia Dudek
    Gratuluję roku i oby tak dalej <3 :)
    Wszystkie warunki zostały spełnione :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję roku na blogu! ♥

    imię i nazwisko: Amelia Kraśnicka
    e-mail: amelka222@poczta.onet.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Amelia
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: amelka222@poczta.onet.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Amelia Kraśnicka

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje tak dużego osiągnięcia w blogowaniu!
    Kontynuuj swoją pasję!


    Zapraszam: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/we-make-our-history.html

    OdpowiedzUsuń
  22. imię i nazwisko: Agata Pisklak
    e-mail: pisklak21@o2.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Agata Pisklak
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: pisklak21@o2.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Agata Pisklak

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! *.* Bardzo dużo osiągnęłaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. o jejku ale cudny *.* marzy mi się taki kraciasty od zawsze a do tego w takich kolorkach jest rewelacyjny :)!
    gratulacje kochana z okazji roku blogowania i życzę Ci wielu wielu kolejnych takich lat :*
    a do konkursu się oczywiście zgłaszam:
    imię i nazwisko: Justyna Laskowska
    e-mail: shaezaelka@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Justyna Laskowska
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: shaezaelka@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Justyna Laskowska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Julia Kowalska
    julkakowalska2000@gmail.com
    Obserwuje bloga już od dawna
    zarejestrowałam się na stronie pod e-mailem: julkakowalska2000@gmail.com
    polubiłam facebook page ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Jesteś taka młoda a już osiągnęłaś taki sukces :D Oby tak dalej!

    Imię i nazwisko: Izabela Czapla
    e-mail: izulek11@op.pl
    Obserwuję bloga pod nazwą: Iza Czapla
    Zarejestrowałam się na stronie pod e-mailem: izulek_11@op.pl
    Lubię jako Iza Czapla
    Wszystko spełnione :)
    Jeszcze raz powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog jest super ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję bloga pod nazwą: kejcia (profilowe z tygrysem)
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: kkaminska02082001@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Kasia Kamińska https://www.facebook.com/kasia.kam123?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  29. imię i nazwisko: Marcelina Mokrzycka
    e-mail: marcelinamokrzycka@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: MY PODRÓŻNICZKI
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: marcelinamokrzycka@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Marcelina Mokrzycka

    POWODZENIA W DALSZYM BLOGOWANIU :* TA CIĘŻKA PRACA ŚWIETNIE CI WYCHODZI :* POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  30. imię i nazwisko: Sabina Matusik
    e-mail: sabinkaemm@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Sabina eM
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: sabinkaemm@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Sabina Matusik

    OdpowiedzUsuń
  31. imię i nazwisko: Jowita Puzio
    e-mail: jowitap99@amorki.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Jowita Puzio
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: jowitap99@amorki.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Jowita Puzio

    Dzięki za odwiedziny :) Fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję 🎊 😚
    Imię i nazwisko: Weronika Borsow
    E-mail: wera19.2002@o2.pl
    Obserwuję bloga pod nazwą: Weronika Weronika
    Zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: wera19.2002@o2.pl
    Polubiłam FB pod nazwą: Weronika Borsow

    OdpowiedzUsuń
  34. imię i nazwisko: Sara Szadkowska
    e-mail: recenzjatorka@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: recenzjatorka
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: recenzjatoka@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Sara Szadkowska

    OdpowiedzUsuń
  35. Imię i nazwisko : Karolina Rogacka
    E-mail : karolinarogacka0@gmail.com
    Obserwuję bloga pod nazwą : Karolina Rogacka
    Polubiłam Facebook page pod nazwą : Karolina Rogacka
    Zarejestrowałam się pod e-mailem : karolinarogacka3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. imię i nazwisko:Joanna Wilk
    e-mail:naughtygirl0106@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Naughty Girl
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem:naughtygirl0106@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję!A tak w ogóle to bardzo ci dziękuję że dałaś mi znać o tym konkursie przez e-maila bo inaczej bym nie wiedziała;)
    imię i nazwisko:Ania Smutek
    e-mail:gabsyrenka@interia.pl
    obserwuję bloga pod nazwą:ZUBRZYCANKA
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem:gabsyrenka@interia.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą:Ania Smutek

    OdpowiedzUsuń
  38. imię i nazwisko: Elżbieta Świtulska
    e-mail: lizzie@wp.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: lizzie
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: lizzie@wp.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Elżbieta Świtulska
    polubiłam facebook page pod nazwą:

    OdpowiedzUsuń
  39. już :) Imię nazwisko ; Dagmara Fatyga
    e-mail dagmaraala@gmail.com
    zarejestrowalam sie pod nazwa dagmaraala@gmail.com
    Polubiłam fanpage pod nazwa Dagmara Fatyga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. imię i nazwisko: Dagmara Fatyga
    obserwuję bloga pod nazwą: dagmaraala@gmail.com
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: dagmaraala@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Dagmara Fatyga

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzięki za e-maila z powiadomieniem o konkursie :)
    Gratuluję rocznicy. Sama za nie długo będę ją obchodzić :)
    imię i nazwisko: Aleksandra Pazurkiewicz
    e-mail: olapazurkiewicz24@wp.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Aleksandra
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: olapazurkiewicz24@wp.pl
    polubiłam fanpage pod nazwą: Aleksandra Pazurkiewicz

    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Głupio mi, bo jestem tu po raz pierwszy i już się wcinam do konkursu.
    Nie mniej jednak usprawiedliwię się zaproszeniem od Ciebie, obiecuję zaglądać i na bon depart składam najcieplejsze życzenia pomyślności i owocnego rozwoju bloga z satysfakcją dla Ciebie.


    imię i nazwisko: Klaudia Cebula
    e-mail: klaudiaannacebula@wp.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Klaudia Cebula
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: klaudiaannacebula@wp.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Klaudia Ceebula

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy!
    Życzę Ci aby Twój blog dalej się rozwijał, więcej stałych widzów, oni są najważniejsi :)
    Nie wiem, czy wypada abym wzięła udział w konkursie, gdyż jestem pierwszy raz, ale skoro dostałam zaproszenie, to chyba mogę ;)

    Nikola Puczydłowska
    npuczydlowska@gmail.com
    Nikola Domi
    npuczydlowska@gmail.com
    Nikola Puczydłowska

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze tak! Kazda nawy czytelnik jest wazny ❤
      032

      Usuń
  44. imię i nazwisko: Aleksandra Włoch
    e-mail: a.wloch94@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Aleksandra Włoch
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: a.wloch94@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Aleksandra Włoch

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. imię i nazwisko: Sylwia Jamrozik
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: xtina120
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: sylwia.jamrozik@wp.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Sylwia Jamrozik


    Świetny blog i super konkurs. Taki szalik już od dawna mi sie podoba, ale jest trochę drogi więc na razie nie kupowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  46. imię i nazwisko: Alicja Szkaradek
    e-mail: alice94@op.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: stylishalice
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: alice94@op.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Alicja Szkaradek
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. imię i nazwisko: Milena Bogusz
    e-mail: milenka3257@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: milencza
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: milenka3257@wp.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Milena Bogusz

    pozdrawiam i dziękuję za zaproszeni ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. imię i nazwisko: Marta Nowakowska
    e-mail: mara180893@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: ma ra
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: mara180893@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Marta Nowakowska

    OdpowiedzUsuń
  49. Imię i nazwisko : Karolina Rybka
    E-mail : karola.koteczka@interia.pl
    Obserwuje bloga pod nazwą : Karolina.
    Zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem : karola.koteczka@interia.pl
    Polubiłam Facebook page pod nazwą : Karolina Rybka
    Gotowe <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję takiego sukcesu w blogosferze :)
    Śliczne zdjęcia!
    Życzę powodzenia, świetny konkurs.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. imię i nazwisko: Karolina Polak
    e-mail: caroline33@interia.eu
    obserwuję bloga pod nazwą: Kara
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: caroline33@interia.eu
    polubiłam facebook page pod nazwą: Karolina Polak

    OdpowiedzUsuń
  52. imię i nazwisko: Andżelika Szeliga
    e-mail: adibloguje@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Kuferek z Pięknem
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: adibloguje@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Kuferek z Pięknem

    OdpowiedzUsuń
  53. imię i nazwisko: Agnieszka Winciorek
    e-mail: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    obserwuję bloga pod nazwą: Agnieszka Winciorek
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    polubiłam facebook page pod nazwą: Agnieszka Winciorek

    OdpowiedzUsuń
  54. imię i nazwisko: Rozalia Drożdżyńska
    e-mail: rozalia59@onet.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Rozalia59
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: rozalia59@onet.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Rozalia Drożdżyńska

    OdpowiedzUsuń
  55. imie i nazwisko- Adriana Schenk, e-mail - adriana.schenk@onet.pl, obserwuje bloga pod nazwą - Adriana Schenk, zarejestrowałam sie na stronce pod e-mailem - adriana.schenk@onet.pl, polubiłam facebook page pod nazwą -Adriana Schenk

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego i kolejnych rocznic bloga :)
    imię i nazwisko:Honorata Nowak
    e-mail: czytelniczka27@o2.pl
    obserwuję bloga pod nazwą: Honsia Honsia
    zarejestrowałam się na stronce pod e-mailem: czytelniczka27@o2.pl
    polubiłam facebook page pod nazwą: Honorata Nowak

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger