20 listopada

31. FUNNY CASE - SZCZERA RECENZJA


Funny case jest to firma dzięki, której możecie mieć jaką sobie tylko wymarzycie obudowę. Widziałam parę razy osoby z kolażami zdjęć na obudowach, jakimiś wymyślnymi wzorami, ale to były iphone więc się nie dziwiłam, że można coś takiego tworzyć. Mój telefon jest w miarę nowy na rynku (Alcatel One Touch C9) więc jedyne obudowy jakie można było kupić to zwykłe, czarne obudowy. Jednak dowiedziałam się o istnieniu takiej firmy jak Funny Case. Dzięki tej firmie możecie zaprojektować sobie na swój telefon jaką tylko sobie wymarzycie obudowę w bardzo wygodnej cenie

Obudowy zostały wysłane 17.11, a dziś po szkole odebrałam kopertę, więc szły 3 dni. Czytając na innych blogach to mniej więcej tyle idzie ta darmowa wysyłka. Na stronie pisało 3-7 dni, ale na szczęście doszły szybko. Zapakowane kopertę z logo firmy.
Po odpakowaniu znalazłam dwie obudowy, które sobie zaprojektowałam, zapakowane właśnie w taką folie. Na pierwszy rzut oka szczerze obudowy wydają się cudownie zrobione, ale powiedziałam, że nigdy w życiu nie będę pisać sztucznych recenzji i tylko dla rzeczy kłamać, że coś jest cudowne.
 Na tym zdjęciu obudowy wydają się dobrze wykonane no i, że po prostu są "idealne". Ale przejdźmy do opisu każdej obudowy z osobna:
Pierwsza obudowa jaką zamówiłam zawiodła mnie. Nie spodziewałam się, że będzie ona wykonana z tektury? Kiedy ją odpakowałam już miała odklejony tył. Z przodu bardzo ładnie wygląda, a z tyłu widać, że tą tekturkę niedokładnie naklejona na bezbarwną obudowę. Co najgorsze- czuć ciągle ten klej. Szczerze, jak ta tekturka mi odpadnie (co się stanie szybko bo jak bez noszenia jest w takim stanie...) to będę miała zwykłą bezbarwną obudowę.

Po odpakowaniu tej obudowy byłam bardzo szczęśliwa. Wykonana z gumy, śliczny nadruk. Myślałam, że będę ją bardzo chwalić, ale się pomyliłam.
Założyłam ją na swój telefon około 16 i wyszłam. Z tego powodu post jest o tej godzinie. Byłam w kinie na Listy do M 2 (szczerze polecam wam!). Wracając do tematu. Mój telefon był cały czas w kieszeni kurtki tylko czasem wyjmowałam go, aby dodać snapy. To jest efekt niecałego dnia w tej obudowie:


Więc jak widać jest już bardzo porysowana. Tak jakbym drapała ją pilniczkiem, nożyczkami czy tam inaczej testowałam, a pisałam- prawie w ogóle jej nie wyjmowałam z kieszeni...
Z tego co czytałam to było mnóstwo pozytywnych opinii, więc dlatego bardzo się zawiodłam, że te obudowy są tak słabe... Może ja trafiłam na jaką słabszą wersję ze względu na mój telefon, ale nie wiem... Nie chcę was okłamywać i wciskać kitu po prostu. Wiem, że wyjdę na tą złą, bo dostałam za darmo te obudowy i pewnie firma liczy na pozytywną opinię, ale nie mogę wam tego zrobić. Dla mnie liczy się szczerość i mówię prosto z mostu o jakości, wykonaniu i trwałości....


 bluzka- KLIK



43 komentarze:

  1. Super te 2 casy :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam od nich case i nie zauważyłam, żeby coś się ścierało... rzeczywiście, ta różowa farba nie wygląda dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
      Z góry bardzo dziękuję :*

      Usuń
  3. ja mam alcatela pop c7 i szczerze go nienawidze, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się też sciera nadruk na case'ach od nich- średnia jakość! Pewnie poproszą Cię, żebys zaprojetowała sobie nowe, a tą recenzje usunęla :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli by to zaproponowali to stworzyłabym nową recenzję jeśli ta jakoś naprawdę by się zmieniła. Ale według mnie jest to wstyd wysłać obudowę która po jednym założeniu jest tak zdarta, a druga niedokładnie naklejona, klej czuć i tekturka już jest pęknięta? Brak słów

      Usuń
  5. Dobrze, że niektórzy potrafią zrobić szczerą recenzję! Brawo ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. casy są śliczne, ale szkoda ze zrobione na "odwal się"..
    myślałam nad zamówieniem w tej firmie na swoj telefon ale teraz coraz bardziej się wacham.
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiam nad kupnem obudowy z tej strony, między innymi ze względu na transparentną obudowę za 8zł, ale mają strasznie słaby kontakt, zadałam kilka pytań dotyczących tej obudowy, ale nikt mi nie odpisuje.. :/

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że odważyłaś się wystawić szczerą recenzję!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele o tej firmie, niektórzy bardzo chwalą a niektórzy nie. Sama chciałam sobie zamówić obudowę na mój telefon jednak właśnie się boję, że szybko mi się zniszczy :/ Ale druga obudowa na pierwszy rzut oka jest cudowna!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałem od nich case i ani razu go nie zalozylem bo po pierwsze jest z takiej samej tekturki a po drugie nie pasuje na moj telefon mimo, ze niby jest na niego :/
    pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne obudowy ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo wyglądają ładnie tylko szkoda że tak źle wykonane ;/


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam od nich dwie obudowy. Obie wykonane z gumy. Mam je już ponad 3 miesiące i nic a nic się z nimi nie stało. Nadal są w bardzo dobrym stanie, a noszę je ciągle na zmianę. Nie wiem czemu Tobie trafiły się takie buble :O
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak widac mialam jakiegos mega pecha czy cos... :c

      Usuń
  14. No, to słabo bardzo! Wszędzie słyszałam, ze są one takie świetne!A szkoda, bo case wyglądają (na początku) na wytrzymałe.
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam zamówić u nich obudowę na sony xperia sp i ciągle wyskakuje wiadomość, że "chwilowo niedostępna". po Twojej recenzji chyba zrezygnuję :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że nie wcisnęłaś czytelnikom kitu, bo ktoś by kupił i być może zmarnował pieniądze. Przykro, bo obudowa z Stichem genialna. :c
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam telefon i zastanawiałam się nad tą firmą, dzięki za post. Nie skorzystam z ich usług.

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej :o czytałam wiele dobrych recenzji a tu taki bubel , nie spodziewała bym się

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne obudowy. Chyba zajrzę na tą stronę.


    Mogę Cię prosić o pomoc? Możesz poklikać w linki pod ubraniami? Z góry dziękuję.
    http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zamówiłam etui z tej firmy, mam już jakiś miesiąc i nadal jest jak nowe :oo

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehu, to ja nie wiem czemu akurat tak mam :c wielka szkoda :c

      Usuń
  21. Dziękujemy za szczerość, akurat miałam tam zamówić case... :)

    Pozdrawiam, Lilka :)
    ♥świat uczennicy♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakbys zamowila, przeczytala jaki cudowny to potem pretensje do mnie, ze klamie haha :)

      Usuń
  22. Bardzo ładne casy.najbardziej podoba mi się w stich i to serce. Pozdrawiam.http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna bluzka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie na tym polega blogowanie, pozdrawiam

      Usuń
  24. Ten drugi case jest śliczny! Szkoda, że tak szybko się zdarł :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te obudowy szkoda, że tak słabo wykonane :/
    Obserwuję i zapraszam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. wiesz co dużo słyszałam o tych case'ach. :/ I dużo opinii są negatywnych.


    http://little-jay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Już dawno chciałam kupić case z tej strony jednak nie moge się jakoś zmotywować

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje case'y z tej firmy akurat dobrze się trzymają :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiscie nie lubie np. fałszywych opini na temat rzeczy z współpracy. To jest takie sztuczne. Szkoda ze Ci kiepskiej jakości trafiły obudowy milo ze sa naprawde ładne

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Całe szczęście, że nie boisz się pisać prawdziwych recenzji :) bo mnie aż razi jak zawsze wszystko jest "pięknie i cacy!".
    Byłam na "Listach do M2" i według mnie były o wiele gorsze niż pierwsza część :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy kto na co liczył na tym filmie, ja uwielbiam momenty smutne, na których mogę popłakać a pomieszanie komedii właśnie z takim "dramatem" było dla mnie idealne!

      Usuń
  31. widzę, że nie za bardzo Twoje etui, lecz ja dostałam inne, zobaczę co się z nimi będzie działo :)
    zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Funnycase mistrzami nie są. Sama zamówiłam kiedyś od nich gumowego case'a z czarnym nadrukiem z tyłu i wygrali - pomimo czarnych "pleców" boki były białe. Nie dość, że wygląda to tragicznie nieestetycznie i nieminimalistycznie, to jeszcze jest wiecznie brudne. Nie polecam tego allegrowicza.

    OdpowiedzUsuń
  33. ta druga którą zamówiłąś na prawdę mi się podoba, szkoda, że jest tak nietrwała. a o pierwszej to się nawet nie wypowiem, skoro to tektura... dobrze, że opisałaś wszystko szczerze ♥ fajnie, że można samemu zaprojektować obudowę, ale skoro jakość nie powala to nie zaryzykuję i nie zamówię nic :P
    bluza świetna ♥ 16,99$
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Musiałaś mieć niefart. Sam wziąłem od nich 2 obudowy na próbę i jeśli chodzi o trwałość druku wszystko jest ok. Mam za to inne zastrzeżenia. To co najbardziej rzuca się w oczy a w zasadzie w nos to smród. Niestety druk wali przez dobrych kilka dni, potem jest lepiej. Co do jakości samych obudów no to niestety co oczekiwać za nie duże w sumie pieniądze. Jest to najtańsze chińskie badziewie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamówiony case był w czwartek i wczoraj doszedl. Na początku oo jaki ladny case i wgl. Po dotknięciu go strasznie się kleił i smierdzial... Szczerze nie wiem czy to plastik czy klej.. Zobaczymy jak będzie porm , na razie case nie Nakładam bo.. Sorry.. Nie chcę żeby śmierdział może przestanie al też tak czuję że napis się zedrze. Sądziłam, że bedzie fajny case. Nie nadruk tylko zwykła guma ale cóż.. Zawiodłem się.. I w sumie jak tak patrzę na niego.. To rewelacyjny aż taki nie jest.. Wygląd 7/10

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger