06 listopada

29. Krytyka?

Krytyka powinna tylko popychać cię do przodu

Niestety. Dzieje się całkowicie na odwrót. Nie wmówimy nawet najbardziej bezuczuciowej osobie jakiej znacie, że nigdy nie dotknęła jej krytyka. Ile razy słyszałeś o sobie złe rzeczy? Że coś źle robisz, źle się ubierasz, coś jest w tobie nie tak? Przejąłeś się?
Jeśli tak- dlaczego? Prosty przykład. Jakaś osoba stwierdziła, że źle się ubierasz. Czy tobie to wcześniej przeszkadzało? Też tak uważałeś? Szczerze parę razy spotkałam się z podobną krytyką. Ta akurat mnie nie ruszyła. Czemu? Bo kocham swój styl. Ubieram się w to w czym czuję się wygodnie i wiem, że dobrze wyglądam. Najważniejsze jest to, że to TY powinnaś/eś się sobie podobać! Cały czas tukę na tym blogu, że nie warto robić czegoś przeciw sobie, zakładać maskę. 
Usłyszałam też kiedyś, że moje rysunki komuś się nie podobają... Ta właśnie krytyka trafiła do mnie. A dlaczego? Bo sama wiedziałam, że to nie jest wystarczająco dobre, że stać mnie na coś lepszego. Czy w tej chwili przestałam rysować? Coś wy. Rysowałam więcej i więcej. Starałam się być coraz lepsza, doskonalić to. Z czasem usłyszałam od tej osoby, że moje rysunki są piękne. A te rysunki są piękne dzięki niej bo właśnie ta krytyka dała mi tego kopniaka w dupę.
Dostaję też krytykę o blog. Zawsze ktoś musi się o coś przyczepić. Ale co do bloga- to jestem z jego dumna. Widzę, że coś osiągam, ktoś go czyta. Czuję się z tym dobrze, ale mimo wszystko nie przestaję dalej go rozwijać. Staram się pisać coraz lepiej, ciekawiej, poprawiać jakoś zdjęć, robię wszystko, aby było idealnie. Za rok czy tam dwa spojrzę na swoje stare posty i na pewno będę się śmiać jakie to było banalne. Śmiać się ze swoich starych notek. Tak jak patrzę na swoje posty z grudnia i widzę jak wyglądałam. Naprawdę moje włosy, brwi- to było coś okropnego. Patrząc na to z czasem widzę postępy.
Zapamiętajcie, krytyka nie powinna wam podcinać skrzydeł. Ona powinna wam ich dodawać i powinniście walczyć dalej!










bluzka- h&m
spodnie- KLIK
buty- converse





19 komentarzy:

  1. Sekundę temu napisałam post o identycznej tematyce :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz genialnie! przepięknie. kliknięte. zapraszam do mnie na konkurs.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Krytyka nie powinna nam podcinać skrzydeł.


    http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodnie. Naprawdę fajnie i ciekawie piszesz. :)
    Zgaszam się z tobą. Myślę , że krytyka mocno na nas wpływa ale może też ogromnie zmotywować do działania. Zapraszam. :** nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie! I ciekawy post. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. krytyka powinna dodawać nam jeszcze więcej zapału :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życie w zgodzie z samym sobą a także ze swoim stylem jest bardzo istotne , krytyka może nas spotkać wszędzie najważniejsze to robić to co daje nam szczęscie i się nią nie przejmować - chociaż czasami nie jest to łatwe :) Świetnie wyglądasz - genialne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zestaw! <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak jak ja ostatnio patrzyłam na swoje stare zdjęcia z fb ;-;.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze napisalas, krytyka wlasnie powinna pchnac nas do przodu :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Konstruktywna opinia to zdrowa krytyka, ale już taki hejt niekoniecznie. Zresztą co nas nie zabije to nas wzmocni ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam szczerze, że na początku czy to jak założyłam bloga, czy nawet jeszcze wcześniej bardzo przejmowałam się krytyką, bardzo liczyłam się ze zdaniem innych, ale pewnego dnia doszłam do wniosku, że nie warto, wiem co i jak chcę robić, wiem ile jestem warta i muszę przestać się tak przejmować opinią innych na mój temat. teraz owszem, słucham krytyki i uwag kierowanych w moją stronę ale nie biorę tego tak do siebie jak kiedyś:)

    http://kejtx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się jak najbardziej z tym co napisałaś, bardzo mądry post :)
    Super ciekawe spodnie i śliczne zdjecia :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie są cudne !

    http://xxrestless.blogspot.com/2015/11/8-rzeczy-ktore-robisz-zle.html zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look :) spodnie boskie :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta stylizacja :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger