23 października

27. HALLOWEEN



Halloween w Polsce niestety nie ma tego uroku co w Stanach Zjednoczonych. Nie spotkamy wieczorem dzieci przebranych za wampiry, zombie czy tam swoje ulubione postacie do filmów. Rzadko kto zapuka do drzwi twojego domu i powie "Cukierek albo psikus". U mnie mama nawet nie przygotowuje cukierków bo możliwość przyjścia kogoś jest 1%? Nawet nie.
Pewnie wiele młodych ludzi chciałoby to zmienić, ale niestety to nie jest łatwe z jednej przyczyny. Dużo osób jest zawziętej tezy, że w Polsce obchodzimy Dzień Wszystkich Świętych, a nie Halloween. Ale moim skromnym zdaniem jedno może łączyć się z drugim, bo przecież Halloween to nie jakiś obrzęd szatana tylko chwila dobrego spędzonego czasu.
Ja szczerze na Halloween uwielbiam wymyślać coś co roku i wychodzić ze znajomymi. W tamtym roku byłam krwawą pielęgniarką. Wpadłam na pomysł, aby post zrobić wcześniej, a nie w następny piątek na ostatnią chwilę. Nigdy też nie robiłam wielkich zakupów na to święto. I tym razem nie wydawałam nic, a skorzystałam z rzeczy które mam w domu. Przedstawie teraz parę podpunktów będę ulubieńcami tegorocznego mojego Halloween

M A K I J A Ż 
Chciałam postawić na coś prostego co świetnie wygląda. Pewnie dużej iloci osób (tak jak i mnie) na to święto nie chcę się za bardzo bawi w te całe sztuczne rany, krew.  Dość popularny jest wzór tej "lalki". Szczerze, niestety nie wiem jaką dokładniej nosi nazwę. Według mnie efekt jest naprawdę dobry jak tak naprawdę 10 minut pracy? Na twarz nałożyłam najjaśniejszy fluid, potem puder. Malunki wykonałam za pomocą zwykłej czarnej kredki do oczu. Założyłam również wianek na głowę aby dodać tego "uroku".
 
  wianek- diva

Jeśli jednak chcecie się pobawić i zrobić coś naprawdę "mega" to podsyłam parę toturialy



K I N O

Niestety bardzo zawiodłam się na repertuar kina na ten dzień. W moim mieście niestety jedyną opcją o 21 jest film "Łowca Czarownic", który jakoś nie przekonał mnie do siebie. Tego dnia tradycją był horror. Myślę o wybraniu się do Kielc na Maraton Halloweenowy. W kinach Helios w całej Polsce będą grane 4 premierowe horrory! A cena biletu to tylko 29 złoty. Myślę, że naprawdę warto!


Maiden Woods to opuszczone i ciche miasto położone wśród lasów Północno-Wschodniej Ameryki. To miasto poczciwych ludzi. Coś jednak czai się w lasach otaczających wyizolowaną społeczność. Historie o drzewach i tym co mieszka wśród nich krążą od pokoleń. Zjawiska. Zniknięcia. Przemoc. Wszystko nazwane folklorem, aż do dziś. Po tym jak wycinki lasu niszczą jego zasoby, Paul Shields, szeryf Maiden Woods, zaczyna śledzić dziwne zdarzenia podejrzewając, że to jakieś żarty. Sześć miesięcy wcześniej, szeryf traci najstarszego syna i od tamtej pory cierpi, winiąc się za jego śmierć. W miarę postępu śledztwa, stawi czoła swoim demonom i odkryje prawdę, która kryje się w folklorze.






Co roku, w Halloween, prawie 2500 nawiedzonych domów otwiera się w całych Stanach Zjednoczonych. Zorganizowane w opuszczonych budynkach, na dalekich odludziach i w innych
strasznych miejscach, miejsca te przyprawiają o gęsią skórkę ponad 30 milionów odwiedzających. Rywalizacja ich twórców w dostarczeniu ludziom najbardziej ekstremalnych wrażeń, jakie tylko mogą sobie wyobrazić, doprowadziła do gwałtownego wzrostu liczby wypadków, okaleczeń i przestępstw. Film przedstawia prawdziwą historię grupy przyjaciół, którzy wyruszają w podróż w poszukiwaniu najstraszniejszej atrakcji i trafiają na objazdową odrealnioną trupę, która zaciera granice pomiędzy karnawałowym szaleństwem, a prawdziwym koszmarem. Nagrywają całą podróż. Wszystkie atrakcje przedstawione w filmie są prawdziwe. To co się stało, do dziś nie zostało wyjaśnione.








 Podczas swoich podróży po Południowej Ameryce, Michael West spotyka bandę uzależnionych od adrenaliny młodych ludzi. Ludzie ci, nazywający się Umarłymi okupują budynek byłego szpitala psychiatrycznego na przedmieściach Medellin w Kolumbii. W miarę jak powoli staje się jednym z nich, odkrywa ponurą historię szpitala i nikczemne zamiary grupy, Michael zmuszony jest stawić czoła swojej ciemnej przeszłości.








Sara, nastolatka z postępującymi problemami psychicznymi, ma straszne wizje nieuchronnych
śmierci swoich przyjaciół, podczas nocy jaką spędzają razem w jej domu. W miarę jak jej goście po kolei zwracają się śmiertelnie przeciwko sobie, Sara musi ustalić czy temu co widzi, da się zapobiec, czy jest to coś nieuchronnego... a może coś o wiele bardziej złowieszczego.




F I L M Y

Jeśli jednak nie uda mi się wybrać do kina postawie na dobre horrory w domowym otoczeniu.
Podsyłam wam parę dobrych filmów z linkami :)












15 komentarzy:

  1. Twój makijaż to sugar skull :D Też zamierzam się tak umalować, ale nie mam zbytnio czasu, a chcę zaszaleć z wzorami. Osobiście lubię kombinować z takimi makijażami. Fajnie, że podałaś propozycje filmów, bo nie mam co oglądać ;)

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż :) Nie oglądałam żadnego z tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super to 2. zdjecie!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post! Ja również uwielbiam Halloween, od kilku lat obchodzę go z moją przyjaciółką i nie widzę nic złego w tym. Makijaż świetny! Polecam obejrzeć filmy o tematyce Halloween, jeśli takie lubisz, typu Hokus Pokus:)
    Być może już niedługo u mnie na blogi pojawi się wpis o Halloween, a tym czasem zapraszam do mnie;)
    http://monika-haczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z roku na rok coraz więcej osób chodzi p cukierki ;D
    Świetne filmiki wybrałaś. Sama strasznie wyglądasz ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sugar skull to świetna charakteryzacja, ja także lubię halloween i nie uważam, że jest to jakiś obrzęd szatana ale dobra zabawa. ^^ Wpadnij w wolnej chwili: [klik]! Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Świetny makijaż :)
    2. Oglądałam wszystkie te horrory, oprócz może dwóch pierwszych co wymieniłaś ale tak to resztę oglądałam :D Bardzo mi się podobał Zbaw nas ode Złego, Obecność czy Sierota :)
    Zapraszam na mój blog! Klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły:) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie na KONKURS <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy byłam dzieckiem, bardzo podobało mi się Halloween, parę razy w Polsce udało mi się za dzieciaka chodzić po domach po cukierki i spotkałam się raczej z miłą reakcją, choć raz młoda dziewczyna w wieku może 19 lat (gdy my mieliśmy po 10-11) straszyła nas policją - gdzie tu logika :D W Anglii też obchodzi się Halloween, choć też nie jakoś na wielką skalę. Jest zasada, że jeżeli dom nie jest przystrojony to się do niego nie puka po cukierki :) Niektórzy w Anglii nawet nie wiedzą co to jest Halloween :D

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Halloween, szkoda, że nie jest obchodzone w Polsce :(
    Co do filmów, to na pewno któryś obejrzę, bo uwielbiam horrory! :)

    Zapraszam do siebie :)
    Obserwuję :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny post! Czaszka jest świetna ;)
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger