24 września

23. Pieniądze mają dziś dużą władze...

Co to są te pieniądze? Papierki lub monety. Ale najważniejsze pytania- jak wielką władze one mają?
W dzisiejszych czasach ich władza jest niewyobrażalnie duża. Nikt z moich czytelników na pewno nie żył w czasach w którym jedzenie było na kartki. Mój wcześniejszy nauczyciel historii naprawdę dużo nam opowiadał. Jak to o 4 rano pierw w jego kolejce stał jego tata, a gdy on musiał iść do pracy zastępował go on, a jak on do szkoły musiał iść- to jego mama. Wyobrażacie sobie teraz stać w parogodzinnej kolejce aby dostać kawałek mięsa, chleba? A co najlepsze- czasem w ogóle jej nie dostać? Jak na czekoladę był jeden papierek i mogłeś zjeść ją raz na parę miesięcy? A jeśli jesteś wysoko ustawiony możesz kupić sobie taką wykwintną rzecz jak żółty ser? Tak, żółty ser. Właśnie ten pan od historii opowiadał nam jak jego rodzina miała wysoko ustawionego znajomego i na święta dał im dwa czy tam trzy niewielkie pudełeczka z serem żółtym :')
Teraz z jedzeniem nie mamy takich problemów- na nasze szczęście. Ale pieniądze są wielkim wyznacznikiem. Pieniądze mają władze, to takie szczere. Bez nich w życiu nic zrobisz. W dzisiejszym świecie ważne są układy, znajomości i pieniądze. Chciałabym tak bardzo napisać, że to nie jest ważne, ale nie mogą okłamywać nikogo, nie, nikt raczej nie da się okłamać. Możesz sobie teraz za pieniądze kupić partnera- będziesz jego sponsorem, on będzie cię zdradzał na lewo i prawo oraz wciskał ci ślepo, że cię kocha. Ale wiecie, są dwie"rzeczy" których nie możesz kupić. Zdrowia. No tak, prywatni lekarze, ile to biedni ludzie muszą czekać na wizyty. Wiecie kto dość niedawno umarł? NAJBOGATSZY Polak. I co? Przecież załatwił sobie najlepszą przychodnie zza granicą, to miała być niegroźna operacja. Zmarł. Może czasy nie zmienią. Może za paręnaście lat i to będzie można kupić. Ale w teraźniejszości jest to niemożliwe. Pieniądze mają ogromną władze. Bo trafiając do szpitala kogo pierw zoperują jeśli jest jeden chirurg- biedną kobietę co pracuję za grosze w fabryce, czy jej szefa, który zarabia grube tysiące i jest wysoko postawiony? Nie muszę chyba odpowiadać. To jest smutna rzeczywistość. A kolejna- to szczere uczucia. Jasne, że możesz mieć te fałszywe, ale te szczere, najpiękniejsze zdobyć musisz charakterem.











kombinezon- KLIK
buty- CCC
naszyjnik-  diva


W poprzednim poście poleciłam jedną dziewczynę.
Teraz szanse na wypromowanie mają 2 dziewczyny!
Jak to zrobić?
Napisała do mnie firma WHOSALEBUYING i DRESSLINK.
Z dresslink miałam już wcześniej współprace! (co widzieliście we wcześniejszym poście)
Z właśnie tej firmy zamówiłam nową paczuszkę. Przyznano mi nową opiekunkę- Lendy, która okazała sie bardzo pomocna! Przekroczyłam 2$ w zamówieniu więc na spokojnie mi je dodała. Dlatego w podziękowaniu chcę "wzmocnić jej statystyki" i zebrać kliknięcia (bo wcześniejsze szły na konto mojej starej opiekunki).






A drugą firmą jest WHOSALEBUYING. Nie wiedziałam o niej wcześniej. Napisała do mnie Cindy czy nie chciałabym z nimi współpracować bo znaleźli mnie przez GOOGLE+. Jako, że mają bardzo podobne ceny i asortyment do dresslink to zgodziłam się ją przetestować. Aby mi się udało i mogłabym wystawić opinię na jej temat bardzo ważne są wasze kliknięcia tutaj:




klik | klik | klik


A teraz: jak zostać wylosowanym?
Nic trudnego! Wystarczy podać mi minimum 2 ceny rzeczy (nawet po jednej ale ważne aby z dwóch firm!) Dlatego, że są dwie firmy mogę wylosować dwie osoby, zaobserwować i polecić! :)
Z góry dziękuję wam bardzo :*

DO KOLEJNEGO PIĄTKU ♡✿

42 komentarze:

  1. Śliczny kombinezon! :-) wyglądasz oszałamiająco i te buty! :-) Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. taka prawda, w dzisiejszych czasach wielu uważa, że za pieniądze może mieć wszystko i dzięki temu jest lepszym od pozostałych. I po części to mi szkoda tych ludzi, bo kasa tak ich zaślepiła, że nie potrafią dostrzec najważniejszych rzeczy w życiu. Lepiej być biednym i wiedzieć, co w życiu ma prawdziwy sens :)
    co do linków to trochę poklikałam: kombinezon 18,20$ (btw jest cudny ♥ pięknie ci w nim :3 ); crop top 2,74$; bluza 3,09$; sukienka 1,50$; bluzka w kwadraty 2,64$ :) powodzenia we współpracach :D
    +mogłabym liczyć na kliki u mnie w najnowszym wpisie? ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet ♥
    Poklikałam w linki ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 10,94 zł (w dresslink mam na polskie ustawione)
    2,64$
    Kliknełam we wszystkie linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że pieniądze są w życiu ważne - ale też trzeba umieć docenić to, co mamy, bo kasy może być mało i możemy być mimo to szczęśliwi. Z okresu, kiedy żywność była na kartki, można dużo ciekawostek się dowiedzieć! Świetna stylizacja. Podoba mi się! Poklikałem w linki :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo klimatyczne zdjęcia do pięknego ubranka :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sluiczne te rzeczy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny strój. Poklikałam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne spodenki
    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w szoku gdy Kulczyk zmarł..serio!
    A kombinezon jest świetny!:)
    Poklikałam;]

    http://www.justcleo.pl/2015/09/fringed-jacket-denim-dress-suede-shoes.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kombinezon! :) kliknęłam :)
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Boziu jakie to wszystko śliczne <333

    Zapraszam
    http://szczyptamagii97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny kombinezon!!! *.*
    Świetne zdjecia!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny komplecik!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. smutne ze w dzisiejszych czasach pieniadze tak bardzo sie licza :( super outfit !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka z napisem hate you US$ 3.43
    bluza US$ 3.09
    http://shyxhg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, super opisałaś to co najważniejsze!+ Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo wszystko, jak to mówią: "Pieniądze szczęścia nie dają". Kombinezon świetny, ale reszta rzeczy także, poklikałam :*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasze psy są identyczne :D Jak zobaczyłam zdjęcie to pomyślałam "kurde, co Tośka robi na zdjęciu?" :D nawet szelki mają takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety tak jest w dzisiejszych czasach :/ bardzo ładne rzeczy wybrałaś, powodzenia w współpracach :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklinane, super ciuszki i komplet!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety "kto ma pieniądze, ten jest fajny" :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 2.74$; 3.09$; 3.43$; 1.50$; 2.64$ Mi się podobaja rzeczy z dresslink, ale nie mam z nimi współpracy, ale mam z whosalebuying więc również proszę o kliki http://sylvviusz.blogspot.com/2015/09/my-first-styling.html buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja!
    Świetny komplecik i extra buty !
    Obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :)
    Niestety dzisiejszy świat tak właśnie wygląda.
    poklikałam, poklikasz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę jakbyś mogła odpowiedzieć na moją wiadomość na Fc :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kombinezon! *_*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna stylizacja <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/09/corfu-part-4.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kombinezon!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz w tym komplecie ;)
    Masz rację w dzisiejszych czasach osoba bez pieniędzy nie znaczy wiele, pieniadze i sława (kariera) to są priorytety ludzi. Jednak najczęściej jest tak że rodzice doszli do czegoś ciężką pracą a dzieci później zgarniają wszystko i tylko pilnują interesów. Czasami zazdroszczę takim ludziom. Jednak nie ma większej satysfakcji niż osiągnięcie czegoś samemu :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdjęcia
    poklikałam!!
    mogę liczyć na to samo
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam sklep dresslink, mi również zmieniła się opiekunka ze Sliny na Lendy i wiem,że trzeba zbierać kliknięcia na nowo.
    Pomogę ci i liczę na to samo ;)
    rzeczy z tej firmy:
    3.09
    3.43
    2.74

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. za pieniadze nie mozna kupic ani charakteru ani osobowosci... pieniadze to tylko rzecz nabyta, ktora mozna nabyc. Zas cech ludzkich nie mozna kupic. ;) ciekawy post kochana ! i bardzo ładnie wyglądaszZ!

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uczciwie poklikane !
    Kombinezon leży na Tobie fantastycznie ! Tak w ogóle to masz przepiękną figurę !
    Post jest genialny,bo opowiada o czymś ważnym. :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny komplet :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny kombinezon ^_^
    ciekawy i mądry post :)

    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Stawiam 100 złoty, że kiedyś będziesz miała wielką sławę jako blogerka! Będziesz drugą maff! Świetnie ci idzie, kocham cię czytać!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki piękny komplet! Sama chciałabym taki, ale może na następne lato :-) poklikałam trochę ;-)
    Dzięki za odwiedziny, wpadaj do mnie jeszcze czasem ;-) Pozdrowionka!

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mega blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://eryeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia! Śliczny kombinezon ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger