15 września

21. BACK TO SCHOOL


Tak, jest już 3 tydzień szkoły, a ja dopiero tworzę ten post. Dziś dopiero poczułam, że szkoła się zaczęła! Minął już okres ochronny no i zapowiedziano już 4 sprawdziany. Ja nadal w tamtym tygodniu dokupiłam jeszcze parę rzeczy do szkoły. Z faktu, że przez 3 tygodnie nie było postu to postanowiłam też jeden dodać właśnie dziś. Mam plany robić inne "części" BACK TO SCHOOL dlatego też przydałby się też i ten post. Do tego doszedł mi nowy obiektyw stałoogniskowy. Ćwiczyłam obsługę jego i do tego wykonałam dla was post! :)
Co do mojej nowej szkoły to jestem z niej bardzo zadowolona. Jak pewnie wiecie jestem w pierwszej liceum na klasie prawniczo-europejskiej. Mam przecudowne osoby w klasie, takie aniołeczki. Moja nowa pani wychowawczyni jest po prostu idealna. Kochana, troskliwa, miła, zabawna i odpowiedzialna! Większość nauczycieli na których trafiłam świetnie tłumaczą, kochają swoją pracę co widać. Oczywiście zdarzyło się takich, którzy robią to na siłę i nie potrafią. Mimo wszystko bardzo mi się tu podoba. Zostałam skarbnikiem klasowym, ale też jestem na w sekcji fotograficznej w szkole B-)



















Mam też dla was parę ciekawych rzeczy od firmy CHOIES.
Dawno nie odwiedzałam tej firmy dlatego stworzyłam dla was jeden kolaż z interesującymi rzeczami! :)


bluzka | spodnie | buty | plecak | kapelusz


Prosiłabym was bardzo o kliknięcia!
W piątek wspomnę o jednej osobie, która poda cenę rzeczy wyżej! :)
W piątek podzielę się z wami perełką od dresslink! Więc do piątku! :)

19 komentarzy:

  1. Jeju bardzo fajny post z serii Back to school szkoda że tak późno ale ważne ze jest :)
    spam2506.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk! Ja uwielbiam serię back 2 school więc chętnie takie psty czytam! Ja też mam już zapowiedziane sprawdziany. Kliknęłam w linki! Ceny:
    Bluzka: zł73.58 || Spodnie: zł112.92 || Buty: zł221.99 || Plecak: zł167.45 || Kapelusz: zł91.11
    Pozdrawiam! W wolnej chwili wpadnij do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kalendarz - świetny pomysł, dzięki niemu o niczym nie zapomnisz!
    Poklikałem w linki. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczynam liceum w przyszlym roku i nie mige sie doczekac.
    U mnie nauczyciele rowniez szaleja ze sprawdzianami :/
    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zeszyty super !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie masakra z kartkówkami i sprawdzianami... Fajny post
    nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zeszyty i piórnik <3

    Zapraszam do mnie :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z najlepszych postów Back To School jakie widziałam *.*
    Cudowne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne teczki ;) Poklikałam ;)
    cena spodni :$28.99
    Kliknęłabyś u mnie w link? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też zaczynają się kartkówki :/
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne przybory! Mam nadzieję, że dasz sobie radę u dostaniesz pizytywne oceny. Pozdrawiam:) http://i-can-fly-blog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  12. ja swoje przybory szkolne wybieralam tak o, nic szczegolnego ani specjalnie ladnego, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/09/new-environment-was-great-decision.html

    OdpowiedzUsuń
  13. zeszyty fajne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że podoba Ci się Twoja nowa szkoła :) Świetny post, zwłaszcza zdjęcia są dobrej jakości i miło się je ogląda :) Kliknęłam i podaję cenę spodni: $28.99.

    Jeśli chcesz to możesz się odwdzięczyć i kliknąć w link w tym poście. Będzie nam bardzo miło :) -
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy! Ja musze kupić sobie te samoprzylepne kolorowe karteczki ;)
    Ceny:
    bluzka-18.89
    spodnie-28.99
    buty-56.99
    plecak-42.99
    kapelusz-23.39

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super fotki, ale słodkie teczki, oczywiście poklikam: $18.89, $28.99, $56.99 $42.99, $23.39
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam we wszystko :)
    Mogłabym prosić o to samo? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jakoś zdjęcia. to sprawie, że te wsztskie proste rzeczy stają się czymś niesamowitym

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post... Uwielbiam Twój blog <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger