11 września

20. Co oni sobie pomyślą?


Co oni pomyślą jak założę coś co wyróżni mnie z tłumu? Co oni pomyślą kiedy ukaże swój talent, którego nikt z otoczenia nie miał? Co oni pomyślą jak wyrażę swoją opinię? Co oni pomyślą jeśli powiem NIE?


Wiele razy mówimy, że boimy się pająków, wysokości, wody. Ale prawda jest taka, że najbardziej boimy się drugiego człowieka. I nie mówię o mordercach, gwałcicielach i innych ze strefy potworów. W sumie to o kim chcę powiedzieć też należy do tej sfery. Bo jak inaczej nazwiesz człowieka, który żeruje na bólu i nieszczęściu innych? Którym radość sprawia jak inni płaczą, są poniżani i dręczeni? Jak nazwiesz człowieka, który doprowadza drugą osobę do skrajności i próbuję się zabić? Potworem. Znam pełno takich osób. Oni sami nie zauważają swoich błędów. Myślą, że jest to takie wspaniałe. Że to oni są najlepsi, nikt nie ma prawa być innym. We wcześniejszych postach mówiłam: nie warto byś marionetką. Ale nie bycie nią wiąże się z wieloma problemami. To nie jest tak, że ludzie zaakceptują cię bez problemów takim jakim jesteś. Jest naprawdę niewiele takich osób, które rozumieją to, że każdy człowiek ma inne zdanie. Tak się dzieje, bo większość ukrywa to i chcę się dostosować do otoczenia. Aby mieć pełno fałszywych przyjaciół. Prawdziwy przyjaciel akceptuję twoje błędy, porażki jak i zwycięstwa. Z tych zwycięstw cieszy się naprawdę szczerze. Nie próbuje być lepszy od ciebie. Ja jestem osobą, dla której szczęście bliskiej mi osoby jest ważniejsze ode mnie. Kiedy płacze, a mój przyjaciel jest szczęśliwy od razu na sercu jest mi lżej. Bo to ja cierpię a nie on. Przez to wiele razy jestem raniona, ale taka już jestem, taką mnie należy zaakceptować.



Czy twój przyjaciel akceptuję to, że lubisz inną muzykę niż on? Że podoba ci się ta sama osoba co jemu? Że jesteś w czymś lepszy? Że masz więcej znajomych? Albo, że jest całkowicie na odwrót? Nie obchodzi go co inni powiedzą na twój temat?
Wtedy to jest prawdziwy przyjaciel. Kiedy zawsze stoi po twojej stronie. Nikt inny nie musi uważać za ważnych twoich słów, bo tak naprawdę nie jesteś ważnym dla tej osoby. Ale przyjaciel powinien wiedzieć i zawsze być. Te pytania co zadałam na początku nie powinny zawracać ci głowy przy przyjaciołach. A jeśli tak jest, to zastanów się. Czy jesteś szczęśliwy albo czy jest to prawdziwy przyjaciel?





















bluzka- HOUSE
kurtka- KLIK
spodnie- Tally Weijl
buty- Adidas Flux

aparat: Nikon D3100


______
No w tamten wtorek doszła mi paczuszka od SHEIN. Jestem ogromnie z niej zadowolona.
Zamówiłam sobie u nich KURTECZKE i KOMBINEZON DWUCZĘŚCIOWY.
Jak widać! Kurtka jest niesamowita! Idealna na jesień jak i na wiosnę. Cudownie się prezentuję i jest mi naprawdę w niej ciepło. Każda blogerka to ma i dlatego musiałam kupić też dla siebie! Rozmiar jaki tutaj prezentuje to rozmiar M!
Co do kombinezonu to postaram się wam pokazać go za tydzień ewentualnie za dwa! Ale obiecuję, że go zaprezentuje. Materiał jest taki elastyczny, śliski. Bardzo przyjemnie się go nosi. Jest prześliczny i cudownie wygląda z moimi nowymi butami. Niedługo sami się przekonacie!
Moja paczuszka wydaje mi się, że doszła straaasznie szybko! Jak się nie mylę została wysłana 10 sierpnia albo 7. Doszła mi 25 więc szła 10-11 dni roboczych. Zaskoczona byłam, że tak szybko. W sumie inne paczki też dostałam tego dnia. Zaprezentuję je wam niedługo! Zdjęć jednak nie mogłam wykonać- fotograf. Ale zakupiłam wreszcie swoją pierwszą lustrzankę! Niestety pogoda nie dopisuje, jest chłodno i pochmurnie, ale mimo wszystko udałam się na sesje! Mam nadzieje, że pomysł zdjęć się wam podoba!
Nie mogłam dodać posta w tym okresie. Przepraszam was strasznie, ale też nie będę się zagłębiać- trzeba wiedzieć gdzie są już sprawy prywatne, którymi nie wolno się dzielić.



Piękne boyfriendy- prawda?
tak bardzo chciałabym wam pokazać je na sobie... ale głupia Wiktoria zamówiła zły rozmiar:(
Spodnie możecie znaleźć TUTAJ.
Uważam, że skoro je dostałam i są cudowne to powinnam o nich wspomnień. W końcu to nie wina firmy tylko mojej nieuwagi :/


Co do ostatniego konkursu: widzę, że cieszy się dużym zainteresowaniem.
Oto 3 dziewczyny, które wybrałam w tym tygodniu:





24 komentarze:

  1. Nigdy się nie przejmowałem co inni powiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich potworów to znam pełno :D Mam przyjaciółkę, która jest typem metalowca, a ja wręcz przeciwnie ;) Na szczęście dogadujemy się bez problemu.
    Kurtka na stronie wygląda inaczej., czyli gorzej. Na Tobie jak już jest zaprezentowane to wygląda o wiele lepiej i bardzo mi się podoba :3 A co do kombinezonu dwuczęściowego, CUDO *.*
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że na żywo jeszcze lepiej wygląda! jestem w niej zakochana bo jest niesamowita! :)

      Usuń
  3. Dokładnie trzeba być sobą i nie przejmować się innymi :)

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wszystko opisałaś. Ja mam przyjaciółkę, która różni się ode mnie w 101% ale i tak świetnie się dogadujemy :) Kurtka jest przepiękna! Chyba sobie zamówię :D
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudna kurtka! *o* A co do wpisu. To tak jak osoba wyżej napisała.Takich potworów jest pełno! I dalej będą. ;p Super wpis i zdjęcia! Pozdrawiam! :)) i Zapraszam ;)) http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą kurtkę, jest świetna, mam ją już rok :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia i ciekawy tekst, bardzo interesujący post :) Zapraszam na http://couplegram.blogspot.com :)
    PS Zostaw coś po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo radosne i pozytywne zdjęcia- takie kocham! <3

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Mad Hatter'' z Alice in Wonderland. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tekście uważam że jesteś bardzo mądrą osobą, pisz dalej świetni ci to wychodzi :)
    http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że to co inni myślą jest mało ważne ! a ważniejsze jest to abyśmy byli sobą, a przede wszystkim byli szczęśliwi :) Prawda jest taka, że choćbyśmy byli nie wiem jak idealni zawsze znajdzie się osoba, której coś się nie spodoba.... Świetny post, bardzo ładne Fluxy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie piszesz i bardzo podoba mi się ten kombinezon ;)
    Poklikane. Mogłabyś poklikać też u mnie? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powinniśmy przejmować się opinią innych :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, w pełni się z tym zgadzam. To niestety smutne, ale prawdziwe.
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki :D Ja znam tyle taki potworów, że nie zdołałabym ich zliczyć, nic im nie zrobiłam, a jednak mnie nienawidzą.
    U mnie nowy post, zapraszam:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetne flux'y *.* A post ... szczera prawda .
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, życiowy post! :)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy! :)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej jest się nie przejmować zdaniem innych i iść własną drogą :D
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ech..ostatnimi dniami dopiero dociera do mnie, że to, co inni mówią i myślą o mnie jest tak na prawdę nieważne. Liczy się tylko to jak ja czuje się sama ze sobą, co o sobie myślę i też opinia moich prawdziwych przyjaciół się liczy.
    cieszę się, że dodajesz tak mądre posty ♥
    świetny pomysł na sesję ;) również stylizacja mi się podoba, w szczególności kurteczka i buty :3
    poklikane linki ;D kurtka 25, 93 $; kombinezon 18,20$; spodnie 18$
    szkoda, że zamówiłaś je z złym rozmiarze, bo na prawde są śliczna ;( a zaprezentowania kombinezonu nie mogę się doczekać :D
    a! i lecę zajrzeć na polecane blogi ;)
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o trzy kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :)
    natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. trzeba miec w dupie to co inni gadaja i robic to co sie kocha
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najgorsze, gdy zakochasz się w kimś, kto nigdy nie odwzajemni Twoich uczuć... :'(
    Przykre, ale prawdziwe...

    Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego wieczoru i
    zapraszam do mnie, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog... Zapraszam do obserwacji mojego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger