20 sierpnia

19. WSPÓŁPRACE - pytania od was! + DRESSLINK + KONKURS SHEIN

Jak pewnie wiecie, miałam wiele współprac z firmami.
Zakończyłam jedną z Choies, a jestem w trakcie z Shein, Romwe i LUCLUC.
 Dostawałam od was wiele pytań, często się one powtarzały dlatego postanowiłam stworzyć taki post dla was!


To standardowe pytanie. Tutaj tak naprawdę zależy od firmy. Chcę pierw podkreślić, aby nie pchać się za to za wcześnie. Moją pierwszą firmą była Choies i nie byłam moim zdaniem spełnić ich oczekiwania gdyś za mało was było. Z czasem firmy same zaczęły się do mnie odzywać (Romwe, LUCLUC). Jednak do Shein sama napisałam z propozycją. Więc pierw co trzeba zrobić to spełniać ich wymagania ( głównie chodzi o obserwatorów i jakoś zdjęć ). Potem piszesz na e-mail firmy (który jest zawsze podany na ich stronie) swoją propozycje. Oczywiście musi być po angielsku! Piszecie tam ile prowadzicie bloga, ile macie wyświetleń, obserwatorów. Zostawiacie link do siebie. Jeśli firma będzie zainteresowana odpisze nam o tym co musicie zrobić, jeśli zaś nie spełniasz jej warunków to napisze jakie to i, że może kiedyś wam się uda!

Kiedy zaczęłam współprace z Choies miałam grubo ponad 200 obserwatorów. Wydaje mi się, że nawet początek 300 :) Kiedy zaczęłam pracę z LUCLUC miałam równo 444. Zaś Shein i Romwe to dopiero co. Jak przekroczyliście liczbę 500 obserwatorów wtedy to się zaczęło! :)

 
 Nie wiem czy mogę nazwać tego przerwaniem współpracy. Czekam na jedną bluzkę od nich i kończę z nimi współprace. A dlaczego? Firma mocno mówiąc oszukuję blogerki. Jesteście naprawdę świetnymi ludźmi dzięki którym przy linkach od nich było ponad 1000 wejść.  Pierw sama firma przyznała, że jest ich 1087 więc byłam bardzo z tego zadowolona. Kazali czekać mi do końca miesiąca na wypłatę. Kiedy miało do niej dość stwierdzili, że tylko 290 się liczy i mogę zapłacić tylko za to. Wiele blogerek tak miało. Pierwszy raz takie coś mi się zdarzyło dlatego nie chcę powtarzać nic z nimi! :)


Jak wiecie wiele razy proszę was o poklikanie w te kliki, linki.  Proszę też was o podanie cen w komentarzach, aby w ten sposób móc wam się odwdzięczyć. Jedno kliknięcie każdej osoby pomaga mi w współpracach. Tak naprawdę za to mi płacą. Że zachęcam was do wejścia na ich stronę. Podając mi ceny mam pewność, że ktoś na pewno wszedł na stronę.


Wiele dziewczyn nie zdaje sobie sprawy, ale tylko jedno kliknięcie z komputera się liczy! Nawet jeśli dana osoba kliknie w 10 linków to będzie to liczony jako 1 kliknięcie. Więc jeśli 20 osób kliknie w 10 linków to ruch od twojej strony to 20 a nie 200! :)

Ja od każdej firmy dostawałam tydzień na uzbieranie "kliknięć"


Mam nadzieje, że post się spodobał. To niewielka ilość pytań zadawana przez was i które zdołałam wyłapać. Mam jeszcze z 50 wiadomości, ale te pytania są takiej samej treści. Dlatego tworzę ten post z podstawowymi informacjami! Jeśli spodobał wam się pomysł to napiszcie śmiało abym zrobiła drugą część! Może chcecie abym o czymś szczególnym napisałam?
Teraz wam zaprezentuje jak mniej więcej powinien wyglądać post promocyjny. Możesz go zrobić w formie stylizacji, czy ten kolaży paru rzeczy.
Zaczęłam współprace z DRESSLINK. Nie wiem o tej firmie za wiele. Wiem tylko, że mają cudne i bardzo tanie ubrania! Co do jakości przekonam się jak dostanę paczuszkę od nich. A oto parę rzeczy, które skradły mi od nich serce!



 klik | klik | klik | klik

  klik | klik | klik | klik

 klik | klik | klik | klik





Jak widać na blogu jest nowy szablon! :)
Nagłówek wykonała dla mnie StylBycia
I jak wam się podoba? Jest lepszy od wcześniejszego? :)


 ♥ KONKURSIK 

ode mnie

Za podanie cen minimum 4 rzeczy w komentarzu możecie wziąć udział w tym konkursie (im więcej tym szansa wzrasta).
Trójka zwycięzców zostanie wypromowana w następnym poście!

 ♥ KONKURSIK 
o SHEIN
Napisało ostatnio do mnie Shein z informacją o świetnej akcji. Nosi nazwe Fashion Buyer Program. Na czym ona polega? Po prostu zrób zdjęcie stylizacji, nic prostszego!

1. Musisz zrobić zdjęcie swojej ulubionej stylizacji na sobie. Musi być pokazana z przodu oraz tyłu! Ubrania mogą być z twoich ulubionych sklepów, ale możesz również sama je zaprojektować! Zdjęcia należy dodać TUTAJ 
2. Zaproś śmiało swoją rodzinę i znajomych do głosowania! (możesz śmiało i mnie poprosić w komentarzu!)
3. Jeśli będziesz w 10 najlepszych czeka na ciebie 15 USD lub 50 na karcie podarunkowej! A niektóre nagradzać nawet 100$.
CIEKAWA?
ZAPRASZAM TUTAJ 

No to
DO KOLEJNEGO PIĄTKU ♡✿

45 komentarzy:

  1. Bluzka w palmy: $ 4.37
    Bluzka w pizze $ 6.55
    Bluzka z dodatkiem moro $3.91
    Kimono $6.92
    Szorty z pomponami $4.60

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z palmami- $4.37
    Kimono- $6.92
    T-shirt- $3.91
    Bluzka No Drama- $6.55
    Spodenki- $4.60
    Spodenki koronkowe- $3.91
    Spodenki z wysokim stanem- $5.05
    Spodenki z dziurami- $9.69
    Spodnie z dziurami- $9.64
    Legginsy- $4.60
    Spodnie- $9.23
    Spodnie luźne- $6.57

    Możesz poklikac u mnie w dwa linki i w komentarzu podać cenę produktów?
    Bardzo proszę bez oszustw, bo to dla mnie bardzo ważne.
    Oczywiście za wszystko się odwdzięczę.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html


    OdpowiedzUsuń
  3. Twój post jest bardzo pomocny jeśli ktoś chce rozpocząć wspolpracę. Ja współpracuję teraz z Shein, Walktrendy, Twinkle Deals (recenzja właśnie na blogu) :).
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam tu masz ceny Bluzka z palmami- $4.37
    Kimono- $6.92
    T-shirt- $3.91
    Bluzka No Drama- $6.55
    Spodenki- $4.60
    Spodenki koronkowe- $3.91
    Spodenki z wysokim stanem- $5.05
    Spodenki z dziurami- $9.69
    Spodnie z dziurami- $9.64
    Legginsy- $4.60
    Spodnie- $9.23
    Spodnie luźne- $6.57
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam taką samą sytuację z LUCLUC, w pierwszym miesiącu 1700 wejść a w kolejnym 400, chociaż powinno być więcej ;)
    www.adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocny post, dużo się dowiedziałam!
    Ceny:
    1. Bluzka w palmy $4.37
    2. Bluzka z pizzą $6.55
    3. Spodenki $4.60
    4. Spodnie $9.64
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka w palmy-$4,37
    Szorty z pomponami-$4,60
    Spodnie z dziurami-$9,64
    Kimono-$6,92

    http://oliviablack01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama źle wspominam pracę z LUCLUC. Ale teraz napisała do mnie firma Dresslink i czekam już na przesyłke ;)
    1.Koszulka $4,37
    2.Koszulka $6,55
    3.Koszulka $3,91

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html mogłabyś pomóc i poklikać? czeka tam konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, że stworzyłaś ten wpis :) dla mnie zawsze wielką niewiadomą było, jak liczone są te kliki - czy z jednego komputera mg być kilkukrotnie naliczone..i teraz już wiem :) bardzo dziękuję :*
    póki co współpracuję tylko z dresslink i zamierzam z lucluc i w obu przypadkach jest inaczej. Mi się jednak wydaje, że kliki można zbierać przez cały miesiąc jednak :P.
    co do choies to sama nie wiem co o nich myśleć napisali do mnie wiadomość, odpisałam pozytywnie, a już więcej się nie odezwali -.-. No cóż, widocznie się rozmyślili :P
    kliknięte w 4 pierwsze linki: 4,37$; 6,55$; 3,91$; 6,92$
    pozdrawiam :*
    +Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z LUCUC jak mówiłam - nie polecam ani trochę bo oszukują! I niestety nie tylko mnie, ale to twój wybór! :)
      ja z choies współpracowałam dość dawno, ale z tego co teraz widzę to należy wstawić baner i post z wishlistą od nich a jako dodatek dodać ?stylowana100latka!
      jasne, że wejdę i poklikam! :)

      Usuń
  10. Świetny post, na prawdę dużo wynika z tych [pytań. Poklikałam cześć, najbardziej mi się spodobały legginsy - $ 4.60
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Crop top 4,37$
    bluzka 6,55$
    bluzka 3,91$
    kimono 6,92$
    Poklikałabyś u mnie też http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło dowiedzieć się czegoś nowego o tych współpracach :)

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze powiedziawszy to jestem początkująca w współpracach i dużo wyjaśnił mi Twój post.
    Widać, ze do blogowania podchodzisz z sercem, dlatego poklikałam :))

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej zauwazylam ze piszesz ze frima lucluc oszukuje ? Wspolpracuje z ta firma i powinnam zarabiac $10 przy 100 kliknieciach , mialam ponad 200 a nic nie dostalam ? O co w tym chodzi ? :) ]
    Kliknelam 5 pierwszych rzeczy <3

    Pozdrawiam :) Moglabym prosic o pomoc w klikaniu w linki na moim blogu ? Bylabym BARDZO wdzieczna :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/08/get-ready-for-autumn-with-shein.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie tak robią. Ja miałam ponad 1000 wejść a skrócili mi do 200 bo tylko te się liczą. To jest śmieszne oszustwo. Bardzo nie polecam tej firmy. Wychodzi tylko, że 1/5 z tych kliknięć się liczy co jest nieopłacalne!

      Usuń
  15. Nie wiedziałam z tymi kliknięciami że liczy się jako jedno

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka w plamy - $4.37
    kimono - $6.92
    t-shirt - $3.91
    bluzka No Drama - $6.55
    spodenki - $4.60
    spodenki z koronką - $3.91
    spodenki z wysokim stanem - $5.05
    spodenki z dziurami - $9.69
    spodnie z dziurami - $9.64
    legginsy - $4.60
    spodnie - $9.23
    luźne spodnie - $6.57

    Bardzo pomocny post, nie wiedziałam, że tak to działa
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam w linki ! :) Te spodenki w drugim rzędzie drugie mam takie czarne są to moje ulubione spodenki, są mega cudowne ! :) Poklikasz też u mnie? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny pomysł na post :)
    Zazdroszcze bloga
    http://wikchu.blogspot.com/2015/08/the-most-interesting-stylesback-to.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam z ręką na sercu! Mam nadzieję, że się odwdzięczysz:) wszystkie kliki są sprawdzane! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. przydatny post! poklikałam :)
    $4.37
    $6.92
    $3.91
    $6.55
    $4.60
    $3.91
    $5.05
    $9.69
    $9.64
    $4.60
    $9.23
    $6.57

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. T-SHIRT W PALMY: US$4.37
    T-SHIRT W PIZZE: US$6.55
    T-SHIRT 'DON'T TRUST ANYONE': US$3.91
    KIMONO: US$6.92
    SPODENKI Z FRĘDZLAMI: US$4.60
    SPODENKI Z KORONKĄ: US$3.91
    SPODENKI DŻINSOWE: US$5.05
    POTARGANE SPODENKI DŻINSOWE: US$9.69
    POTARGANE SPODNIE US$9.64
    GETRY: US$4.60
    SPODNIE RURKI: US$9.23
    SPODNIE BAGGY: US$6.57
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mega mi pomogłas tym postem, zaskoczyłas mnie sposobem liczenia klików przez firmę. Dzięki za te informacje ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog! Zaskoczyłas mnie jeśli chodzi o LUCLUC.
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze, że przestrzegłaś nas przed LUCLUC. :)
    ceny to:
    pizzowa koszulka - 6.55$
    spodenki z zamkiem z boku - 5.05$
    legginsy z napisem - 4.60$
    spodnie z niskim stanem z nadrukiem - 6.57$
    Pozdrawiam :)
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ws ramach rewanżu mogłabyś poklikać w linki w tym poście, to dla mnie bardzo ważne http://jzabawa11.blogspot.com/2015/08/cndirect-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie 9.64$
    klikniesz u mnie? :) http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam. Życzę owocnej współpracy :)
    Koszulka w palmy - $4.37
    Koszulka "No drama" - $6.55
    Koszulka "Don't trust ANYONE" - $3.91
    Kimono - $6.92
    Spodenki w "kropeczki?" - $4.60
    Spodenki z kwiatkami u dołu - $3.91
    Spodenki z wysokim stanem - $5.05
    Spodenki poprzecierane - $9.69
    Jeansy z dziurami - $9.64
    Leginsy z napisem - $4.60
    Jeansy rurki - $9.23
    Spodnie we wzory - $6.57
    ---------------------------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikalam ;) Poklikas tez u mnie? Bylabym wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne odpowiedzi, dużo się dowiedziałam :)
    Poklikałam, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. top w palmy 4.37$
    koszulka w pizzę 6.55$ (bez przeceny 7.94$)
    koszulka z trójkątem(oo iluminati hahaha) 3.91$
    kimono 6.92$
    spodenki czarno-białe 4.60$
    spodenki czarne 3.91$
    spodenki z wysokim stanem 5.05$ (bez przeceny 10.09$)
    spodenki z dziurami 6.28$ (bez przeceny 8.97$)
    Jeansy z dziurami 9.64$
    leginsy work out 4.60$
    jeansy zwykłe rurki 9.23$
    spodnie czarno białe 6.57$
    Myślę, że pomogłam. Życzę Ci udanej współpracy z tą firmą. Nagłówek świetnie wygląda tak jakbyś sama autentycznie podpisała tego bloga :) Wiele wyjaśniłaś takimi odpowiedziami. W sumie to pierwszy tego typu post który widziałam gdzie blogerka nie ukrywa tego, że za kliknięcia się zarabia i jasno przedstawia sytuacje swoim obserwatorom. Zaraz idę do mojego kuzyna i poklikam znowu tylko, że z jego konta ha ha ha :)
    maandy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post.Genialnie wyjasnilas sprawe wspolprac.Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że ten post pomoże wielu blogerką, które właśnie zaczynają współpracę.
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki i banery?
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi, okazały się bardzo przydatne. Świetne rzeczy wybrałaś. :) Poklikałam, ale jestem zbyt leniwa, aby przepisywać ceny! :D


    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. 9,64
    3,91
    6,55
    kliknęłam
    klikniesz u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przydatny post dla wielu blogerek. Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. O super post. A czy słyszalaś może o współpracy z firmami, sklepami nie tylko ubraniowymi? :P
    koszulka w pizze: już nie dostępna :<
    koszulka moro z napisem "dont trust anyone": 3.91
    rurki niebieskie: 9.23
    legginsy z białym napisem: 4.60

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, słyszałam.
      te bardziej popularne blogerki mają z firmami np o przedłużaniu włosów, kosmetycznymi jak under twenty, z biurami podróży (tutaj głownie vlogerzy ale też blogerki), z cocacolą (ostatnio maffashion). Jest tego naprawdę wiele, ale to naprawdę znane osoby, które zazwyczaj jeszcze mają sławnego vloga :) O i ostatnio dużo blogerek współpraca z firmą z biżuterią ale nie jestem pewna nazwy

      Usuń
  38. Ja wspó,pracuję z Choies, i nie nażegan na nich! ^,^ Jedynie na Lucluc, powinnam mieć 400 klików, a dostałam 120 ;/ ... czekam na koniec miesiąca, aż przestaę zbierać klki, poczekam a drugą paczkę i przerywam wspólpracę. ... A tak po za tym, świetnie go napisałaś. :D
    3 pierwsze rzeczy (poklikane wszystko ;) ) : (bluzka w palmy) 4,37$ , (bluzka iluminati) 3,91$ , kimono) 6,92$
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy mogę sobie sama sprawdzać ile mam klików na ich stronie ? Jaki jest ruch z mojego bloga na ich stronie ?


    prosze o pomoc w kliknięciuhttp://pollyshaf.blogspot.com/2015/09/autumn-wishlist-from-shein.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz wyłącznie jeśli użyłaś na swoim blogu skróconego linku przez goo.gl :)
      innego sposoby nie ma :)

      Usuń
  40. Jujciu ! Swietny blog i post, super zdjęcia ! http://izzyybella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydatny post i fajny pomysł! :)
    Gratuluję współprac :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://hanyvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger