25 lipca

16. Kiedy założysz maskę to nigdy nie będziesz szczęśliwy +SHEIN!



Przepraszam za jednodniowe opóźnienie, ale nie miałam internetu :(
____________________________
Wielu z nas zakłada maskę. Nie lubi tego jakim jest, albo jego towarzystwo tego nie lubi. Każdy jest wyjątkowy i jeśli każdy miałby być sobą to ten świat byłby... na pewno całkowicie inny. To zakładanie maski ma niby im pomóc, ułatwić życie. Ale czy tak naprawdę jest? Ani trochę nie. Kiedy założysz maskę to nigdy nie będziesz szczęśliwy. Udawanie w kółko kimś kim się nie jest nie sprawia radości. Potem wywołujesz sztuczny uśmiech oraz łzy. Następnie zastanawiasz się czemu nie jesteś szczęśliwy? Czego tak naprawdę brakuje ci do tego? Bycia sobą. Inni powinni zaakceptować cię takim jakim jesteś, a nie takim jakim chcą abyś był. W innym przypadku te osoby nie są godne uwagi...tak jak ty sam... Ty zakładający maskę nie jesteś nic warty, jesteś zwykłą laleczką, którą bawi się, a jak się znudzi to wyrzuci w kąt. Czy na pewno chcesz być kimś takim? Chcesz być kimś.. bezwartościowym?
Jeśli chcesz aby inni akceptowali cię jakimś jesteś, musisz pierw sam to zrobić. Zdejmij maskę i zachowuj się jakbyś chciał się zachować. Bądź sobą. Taki jesteś wyjątkowy. Ale decyzja należy do ciebie: zdejmiesz maskę czy będziesz jedną z kolekcji lalek?






















sweterek- h&m
spodenki- stradivarius
buty- converse
torba- adidas

Gabriela Salczyńska Photography

_________________________

Mam również dla was stylizacje od Shein
 Shein jest jedną z moich ulubionych stron z ubraniami. Mają naprawdę cudowne ubrania. Mam strasznie długą wishliste od nich! Chcę wam pokazać rzeczy od nich w których się wręcz zakochałam!



w lody | szara w arbuzy | w jedzenie | biała w arbuzy




34 komentarze:

  1. Bardzo mądry post :) Śliczne zdjęcia :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami założenie maski jest potrzebne, aby przeżyć kolejny dzień... Kliknęłam ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    Dresowe spodenki : 14.67
    Bluzka w lody : 8.99
    Bluzka w jedzenie : 11.83
    Bluzka w arbuzy : 8.99
    Mam nadzieje że pomogłam :)
    Było by mi miło gdybyś wypromowała mój blog w swoim poście
    http://wikchu.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne masz te szorty na sobie!
    poklikałam okulary $9,99 bluzka w lody $8,99 kurtka $25,17 spodenki dresowe $14,67 odwdzięczysz się u mnie? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda dlatego bądźmy sobą, super zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wpis, ładna stylizacja^^
    poklikałam ceny: bluzka "Geek" $9.99
    jasne dżinsy $19.00
    okulary $9.99
    koszulka w jedzenie $11.83
    biała w arbuzy $8.99
    spodenki przecierane $16,33

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka Geek 9,99$
    Szara w arbuzy 13,17$
    Dżinsowe spodenki (pierwsze) 14,33$
    Buty 33,33$
    Zapraszam do mnie ;) http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam w większość linków z SheIn :)
    Powodzenia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam wszystko, jakbyś mogła poklikaj i u mnie : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/07/shein-kolejny-trafiony-wybor.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie , najważniejsze jest to aby być sobą ;) i pokochać prawdziwą siebie ;)

    Pozdrawiam ;) :*
    http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wszystko napisałaś. Poklikałam :)
    biała w arbuzy: $11.69
    szorty dżinsowe: $18.63
    szorty dresowe: $19.07
    szorty dżinsowe: $21.23

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, poklikane. Super fotki.
    Okulary - $ 9.99
    Biała bluzka w arbuzy - $ 8.99
    Kurtka - $ 25,17
    Buty - $ 33.33
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, kliknęłam w kilka linków. ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki- 14,33
    spodenki-16,33
    spodenki -14,67
    bluzka-8,99

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego najlepszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądrze napisane! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tym, co napisałaś, bo tak naprawdę nosząc takie maski udajemy osobę, którą nie jesteśmy i z czasem możliwe będzie to, że ciężko taką maskę będzie zdjąć i stracimy człowieka, którym byliśmy wcześniej.
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka w lody - $8.99
    Koszulka w arbuzy - $13.17
    Koszulka w jedzenie - $11.83
    Koszulka w arbuzy 2 - $8.99
    Spodenki dżinsowe 1 - $14.33
    Spodenki dresowe - $14.67
    Spodenki dżinsowe 2 - $16.33

    Mam nadzieję, że choć w jakiś sposób pomogłam, bo w sumie nie wiem o co chodzi z tymi cenami ;/ Mogłabyś mi napisać na maila? - Gabikaka699@gmail.com

    Blog - http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, e-maila już wysłałam do ciebie! :)

      Usuń
  20. o nie...ta torebka skradła mi serce! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wydaje mi się, że nawet jak ktoś nie ma maski to i tak może być nieszczęśliwy. Nie lubię szczególnie kiedy ktoś założy "dobrą" maskę, a tak naprawdę jest wredny i obrabia ci tyłek. Niestety teraz coraz częściej spotyka się hejty i nienawiść, zamiast choć trochę dobra albo empatii
    Udany post :)
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka w lody : 8.99$
    Dresowe spodenki : 14.67$
    Bluzka w jedzenie : 11.83$
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post dał mi wiele do zrozumienia. Zgadzam się z tobą można być wyjątkowym samym od siebie a nie jak się założy "maskę" . Oczywiście pomogłam i kliknęłam w linki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze się śmieję, że jestem jak Brian Welch. Staram się ukrywać wszelkie zła uśmiechem przy znajomych, a smucę się w domu.
    Bardzo mądry post :) Ja może i mam maskę, a może jej nie mam, sama już nie wiem. Ale staram się cieszyć tym co mam :)
    http://cosdladobrejmuzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem nie należy ukrywać tego kim się jest tylko być sobą i być szczęśliwym z tego powodu :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z Tobą, życie w masce nie ma żadnego sensu. Śliczne zdjęcia! Poklikałam :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna prosta stylizacja, takie lubię najbardziej;)

    PS. Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki w poście, poklikałam w Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna stylizacja :) strasznie fajnie piszesz :)
    itwillbeverygood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie nie zakładajmy tej maski, śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger