17 lipca

15. Kim jesteś? + blogerki


Tak szczerze, zastanawiałaś/eś się kiedyś kim tak naprawdę jesteś? 
Człowiekiem, tak, oczywista odpowiedź, ale nie takim zwykłym człowiekiem. 
Zauważ, nie ma drugiej tak wyjątkowej osoby jak ty. Która tak samo uśmiechałaby cię do innych, obdarzała ich tym samym spojrzeniem, darzyła takimi samymi uczuciami. Która wyglądała by w każdym detalu tak samo jak ty. Mimo tego, kim tak naprawdę jesteś? Dzieckiem dla swojej matki i ojca, bratem/siostrą dla rodzeństwa,wnukiem dla swoich dziadków, a w przyszłości rodzicem dla swoich dzieci i dziadkiem dla swoich wnucząt. Tak naprawdę zależy wszystko od ciebie. Czy właśnie dla tej osoby będziesz tą ostatnią miłością, czy tylko przelotną chwilą. To twoje życie, ty decydujesz co z nim robisz. Ale zanim zaczniesz rozczytywać innych to pomyśl pierw o sobie. Pomyśl kim tak naprawdę jesteś, czy jesteś z tego zadowolony? Daj sobie chwilę na zastanowienie. Czy umiesz mi teraz odpowiedź- kim jesteś? I najważniejsze- czy jesteś kimś kim chciałbyś być?


Dzisiejsza stylizacja jest wręcz idealna na taką pogodę. Nie wiem jak u was, ale u mnie prawie ciągle pada, jest chłodno i naprawdę nieprzyjemnie. Trudno było znaleźć odpowiedni czas na zdjęcia. Pod koniec ich i tak złapał nas deszcz. Stylizacja jak dla mnie jest wygodna. Nienawidzę obcisłych ubrać. Nie czuję się w nich dobrze. A chcemy przecież w ubraniach czuć się dobrze i dobrze wyglądać! :)














koszulka- h&m
sweter- h&m
spodnie- house
naszyjnik- vezi
buty- converse

Aleksandra Korzeniewska Photography


W ostatnim poście potrzebowałam od was pomocy- kliknięć w linki. Zauważyłam z przyjemnością, że jest wiele blogerek o wielkim sercu jak i talencie do blogowania! Dzięki wszystkim udało uzyskać mi się współpracę, więc bardzo DZIĘKUJĘ  Pisałam również wcześniej, że w zamian za pomoc w następnym poście wspomnę o 3 blogerkach. Wybór był naprawdę duży, gdyż wiele dziewczyn zaoferowała swoją pomoc. Weszłam na każdy blog! A to trzy blogerki wylosowane:




Dziękuję za uwagę 
Do kolejnego piątku! 

42 komentarze:

  1. Czasami sie zastanawiam kim jestem :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jest inny, nie ma ludzi takich samych :)
    Każdy człowiek ma jakieś przeznaczenie :D
    Dobrze napisane ;)
    ♥ Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy jest inny i każdy z nas ma odmienny charakter :)
    Bardzo ciekawy post
    foreverdreamblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow twój post jest super! Czasem sama sie zastanawiam kim ja jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo prawdziwy post. Lecę zerknąć na blogi które polecasz :) Fajny set !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czasem zadaje sobie to pytanie :)
    Świetny pomysł na post *-*
    Zapraszam nowy post :*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mowisc jedzcze nie wiem kim jedtem nie umiem odkryć prawdziwej siebiw ;/
    Zapraszam
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie było tak samo na szczęście już jest coraz cieplej! Śliczny sweterek.
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjecia ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma dwóch takich samych osób. Każdy jest na swój sposób inny. Każdy jest sobą. Powinniśmy być z tego dumni i nie kopiować innych. !
    Świetny post!
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądrze napisany post! To my decydujemy o tym kim jesteśmy ;)
    Świetna stylizacja! Uwielbiam tego typu swetry! Na szczęście u mnie pogoda jest już coraz lepsza :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie czasem zastanawiam się kim tak na prawdę jestem i czy zawsze postępuje zgodnie z sobą, Szkoda, że tak trudno przełamać się i myśleć o sobie w 100% pozytywnie, jednak mimo wszystko trzeba wciąż się starać i duużo uśmiechać:)). Bardzo ciekawy post :P
    cudny sweter <3 a u mnie pogoda całkiem spoko :) choćjeszcze dwa dni temu było tak jak u Cb :*
    gratuluję nawiązania współpracy :D czekam z niecierpliwością na stylizacje ♥
    o jaaaa *.* wielkie dzięki za wybranie mojego bloga *.* do tej pory nie dowierzam ♥ alle to świetne uczucie :D dziękuję :*
    i życzę miłego dnia <3

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Wiktorio,
    Ładny masz uśmiech. Szykowny sweter, pasuje do Twojej twarzy.
    Marcepan pozdrawia!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto czasami zastanowić się nad samym sobą. To może dać wiele dla nas, możemy się zastanowić co w sobie lubimy, a co chcielibyśmy zmienić i ciągle się udoskonalać. Warte przemyślenia ;)

    Buźka i pozdrawiam :*
    Smakowaa
    www.smakowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia.
    Co do postu to się zgadzam i na prawdę miałaś świetny temat ♥
    Lecę zobaczyć blogi które poleciłaś :*
    Obserwuję! :)
    http://kierunek--szczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny i bardzo mądry post ♥. Ja osobiście mam świadomość tego kim jestem, mam tą świadomość, że jestem inna, a tym samym wyjątkowa. Każdy z nas taki jest :). Nie ma drugiego, identycznego człowieka. Choćbyśmy nie wiadomo jak starali sie do kogoś upodobnić, to i tak nigdy nie będziemy tożsami. Wszyscy powinniśmy mieć świadomość tego, kim jesteśmy. Ślicze zdjęcia *.* Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! Megaa <3 Takie śliczne rzeczy <3 Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta notka dała mi wiele do myślenia.. czas się zmienić :)
    http://ruczii.blogspot.com/2015/07/przywiazanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Tekst daje dużo do myślenie, brawo ;)
    Cudowny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek :D
    A co uświadamiania sobie kim jesteśmy. Każdy chyba podświadomie zdaje sobie z tego sprawę jednak nie zawsze to akceptujemy. Nie mam namyśli takich ''ekstremalnych'' sytuacji jak zmiana płci czy coś w tym stylu. Trenerka personalna mojej koleżanki zaleca stopniowe 'oswajanie' sie z tym że jesteśmy przede wszystkim ludzmi, zdarzają nam sie błędy. Następnie dziećmi naszych rodziców, kobietami czy też mężczyznami i tak dalej.
    Fajnie że poruszyłaś ten temat
    Nowy Post Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny outfit. Muszę sobie za niedługo kupić identyczne buty, są świetne!
    Co do tekstu daje do myślenia!
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny post, śliczne zdjecia. Post bardzo mądry, daje wiele do myślenia :))
    Świetny post i blog! Obserwuje!
    Klikniesz w linki SheIn w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy post i śliczne zdjęcia ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciężkie pytanie zadałaś :) będę teraz się zastanawiać kim jestem :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post. Szczerze mówiąc teraz pomyślałam sobie kim jestem i nie umiem sobie na 100% odpowiedzieć na to pytanie. Na pewno jestem człowiekiem który chce dużo przeżyć i spróbować w swoim życiu i dążę do tego. A co do stylizacji urzekł mnie twój sweterek *.*
    Obserwuję ;)
    http://karciavska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post. Szczerze mówiąc teraz pomyślałam sobie kim jestem i nie umiem sobie na 100% odpowiedzieć na to pytanie. Na pewno jestem człowiekiem który chce dużo przeżyć i spróbować w swoim życiu i dążę do tego. A co do stylizacji urzekł mnie twój sweterek *.*
    Obserwuję ;)
    http://karciavska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post,zdjęcia są cudowne :)
    Bardzo podoba mi się twój blog,będę tu zaglądać częściej <3
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    U mnie nowy wakacyjny post,zapraszam serdecznie :)
    Mójblog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post :* Daje do myślenia :D
    Zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz na dłużej :3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy jest po prostu inny. Super fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też zawsze zależy mi na tym, żeby czuć się wygodnie w danej stylizacji :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice look!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo świetna i pozytywna notka! ;) Czasem warto się zastanowić, pomyśleć chwile bo często w tym ciągłym biegu zapominamy kim tak naprawdę jesteśmy

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie też tak czasami mam, że zastanawiam się nad tym kim jestem.
    Uwielbiam conversy. Twoje są świetne :)

    LookMagicLife - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Post dający do myślenia. Ja bym chyba chciała coś zmienić, ale nie jestem pewna co :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Super outfit, u mnie też jest deszczowo :) ciekawy post, fajnie czasem się zastanowić kim się jest.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wydaje mi się, że ciężko teraz powiedzieć kim tak właściwie jesteśmy, bo przecież odkrywamy siebie przez całe życie :) Świetna stylizacja, totalnie w moim styu!
    Pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny post :) ładny sweterek http://mishelle-a.blogspot.co.uk/2015/07/210715-r.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post i fajny outfit, ale wyłapałem malutką literówkę na początku zamiast uśmiechać się, jest cię :)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za wylosowanie mnie :) cieszę się że mogłam pomóc :)
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie ; )
    https://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja, kardigan jest cudowny :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger