17 marca

8. Kompleksy

KOMPLEKSY największe utrapienie

Moje kompleksy
Moim głównym kompleksem jest figura, którą staram się zmienić. Według siebie jestem o wiele za gruba chociaż i tak poprawiło się już dużo. Kolejnym jest mój ogromny i obrzydliwy nos. Moim marzeniem jest na osiemnastkę dostać możliwość zoperowania go.

Skąd biorą się kompleksy? 
 Kompleksy tak naprawdę zazwyczaj tylko my widzimy, my je wyolbrzymiamy. Przyglądając się sobie i widząc piękna, chudą modelkę chcemy się do niej upodobnić. Sami wbijamy sobie do głowy, że jesteśmy brzydcy czy tam grubi. Nie można zapomnieć, nikt nie rodzi się idealny. Nawet dla nas tak piękna i cudowna modelka ma kompleksy, coś chcę sobie zmienić. Ale nie zapominamy, to co nam się nie podoba (tak jak na przykład pieprzyk pod nosem) dla niektórych może być cudownym "dodatkiem" podkreślającym urodę.

Jak sobie z nimi radzić?
Kompleksy najlepiej uciszyć uświadamiając sobie, że coś tak naprawdę wyolbrzymiamy, jest dla nas obrzydliwe, innym się podoba, albo inni mają o wiele gorsze. Nie można zapominać, że trzeba się z nich wyleczyć! Kompleksy co do wagi można zmienić. Może nie z łatwością, ale mając dobrą motywację na pewno się uda! Co do naszej urody zazwyczaj jest trudno. Nie podoba nam się nos, oczy są zbyt małe albo za duże, usta zbył pełne czy inne duperele. Tu trzeba zapamiętać, że każdy ma naprawdę inny gust. Tak jak niektórzy mężczyźni wolą kobiety puszyste tak jak niektórzy wolą chudzinki. Z wyglądem jest to samo. My sami sobie nie musimy się sobie podobać, jednak inni mogą nam zazdrościć









bluzka- h&m
kombinezon- h&m
leginsy- atmosphere
buty- wordlbox

Karolina Nowicka Photography


65 komentarzy:

  1. Ciekawy i mądrze napisany post. Ja teź mam dużo ale do mojej figury, ale codziennie o nią walczę :)
    Ty wyglądasz super dziewczyno :) super stylizacja i bardzo fajny blog, pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy z nas ma kompleksy ;/
    ale nie możemy się poddawać i musimy sobie z nimi radzić! <3
    Masz śliczne zdjęcia i bardzo ciekawe posty!
    Będziemy wpadać tu częściej ;*
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas - > http://toloveyourselff.blogspot.com/
    A może wspólna obserwacja? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjecia :) Dobry post, czekam na nowy :)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post , każdy z nas ma kompleksy i śliczne zdjęcia :)
    fashion-by-agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, śliczne zdjęcia i cudowne buty! ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz. Ja niestety męczę się z kompleksami :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post. Najważniejsze to kochać siebie i akceptować swój wygląd! :D

    http://we-could-make-it-better.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ty to chyba grubej osoby nie widziałaś haha, a nosek masz malutki więc nie wiem o co chodzi :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uważam się za osobę grubą, ale również nie za szczupłą. dlatego z tego powodu chcę schudnąć trochę: ćwicząc i zdrowo jedząc!

      Usuń
  9. Za młodu też nie lubiłam swojego nosa :) Jeśli Cię to pocieszy - z czasem pokochałam swój nos :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy ma kompleksy, sztuką jest się ich pozbywać. Śliczne zdjęcia ;* pozdrawiam i zapraszam- post o Twin Towers: nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Nie przejmuj się każdy ma kompleksy. U mnie w tym momencie są nimi moje marne po chorobie włosy. Nikt nie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądry post, bardzo fajnie piszesz :). Super Nike roshe run<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam problemy jeśli chodzi o figurę, a gdy dobrze mi szło i ćwiczyłam już długo to nagle złamałam nogę i znów spadnę z formy.


    obserwuje(jako:Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i do tego mądrze piszesz! Nareszcie jakaś blogerka co robi ładne stylizacje i pisze ciekawe rzeczy a nie "BYŁAM DZIŚ.....".
    Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje!(wspólna obserwacja?)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież twój nos jest dobry ! :D A kompleksy każdy ma, ja mam ich nawet dużo, no ale ŻYCIE

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia Kochana . Dokładnie najważniejsze jest to żeby akceptować siebie . tedy i kompleksy znikają , lub choć trochę jest ich mniej. Nie ma ludzi idealnych;*

    Oczywiście chętnie obserwuję;*

    Buziakki;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz.:) Co do kompleksów, to moim zdaniem, te prawdziwe raczej staramy się ukrywać i o nich nie mówić. A to typu gruba/tłusta to już raczej po to by narzekać.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem coś o kompleksach;) Również nie lubię mojego nosa, wręcz go nie cierpię! Fajny post, tak życiowy ;)
    Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompleksy ma każdy. Dla jednego coś jest piękna, a dla drugiego paskudne.. I odwrotnie to co dla jednego paskudne to dla drugiego jest piękne. Dlatego, nie ma co się przejmować tym, trzeba zaakceptować swoje zalety. Taka jest zasada dualizmu, jak mamy jakieś wady to trzeba też znać swoje zalety (każdy je ma), a jak ktoś myśli że ma same zalety to musi też widzieć swoje wady.. Nie ma ludzi idealnych :)

    Możemy wspólnie obserwować tak jak napisałaś u mnie.. To ja już i czekam na Ciebie. ;) jakasilatakiezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :) będę tu wracała, obserwuję :)
    zapraszam do obserawcji: http://shinystylesyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Każdy ma swoje kompleksy ja mam to samo z figurą :/
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba każdy ma kompleksy, niestety, ale tak już musi być każdemu się coś w sobie nie podoba :)
    Wzajemna obserwacja? ja już www.livewithsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze zdjęcia na blogu zaraz po 3 poście! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczna!! *-* Cudowne zdjęcia! :*
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿Staying Strong✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! I wspaniałe buty! Naprawdę interesujący post... ja na razie nie użeram się z kompleksami. :) Może wspólna obserwacja? :)
    http://xshirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale podobają mi się Twoje buty <3
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post i pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z kompleksami jest bardzo trudno walczyć :(

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z kompleksami można walczyć :)
    A czasami to, co było źródłem kompleksu może stać się atutem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! :) U mnie jakiś czas temu też pojawiła się wzmianka o kompleksach, ale trochę z innej strony :)
    www.TheFiorka.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawdziwie napisane! Właściwie mam takie same kompleksy jak Ty, ale próbuje z nimi walczyć i nieraz mi się udaje! Ale walczymy - nie poddajemy się! :D
    Dodaję do obserwowanych i na pewno jeszcze nie raz zajrzę! :D
    Zapraszam do siebie i jeżeli Ci się spodoba, to liczę na obserwacje, lub szczery komentarz! :*
    www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. You are very pretty!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś śliczna, a twój blog genialny! Na pewno będę tu zaglądała systematycznie :)
    Na twoje pytanie o wspólnej obserwacji odpowiadam radosnym TAK!
    Już zaobserwowałam i czekam na rewanż! carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy post, daję dużo do myślenia ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;D
    http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz racje chociaż jeżeli mamy kompleksy i chcemy je zmienić to powinniśmy do tego dążyć

    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://sonleszaharr.blogspot.com./

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz :) mądrze napisane :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam mnóstwo kompleksów i właśnie jednym z nich jest nos... Twój nosek jest śliczny, nie zmieniaj go! :)
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczne zdjecia fajny post dziekuje za odwiedziny !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem, co Ty masz to swojego nosa! Super wyglądasz! :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia:)
    Obserwuję:)
    http://truskawkowa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. według mnie masz ładną figurę :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mam wiele kompleksów,ale z czasem stwierdziłam,że użalanie się nad nimi tak naprawdę nic nam nie daje.Świetny post.Super rybaczki ! ; )

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne buty ;o
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny wpis! gdzie Ty jesteś za gruba? ja tutaj widzę ładną, młodą, zgrabną dziewczynę!!!
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Kompleksy każdy ma i to jest niezmienne. Grunt to mieć świadomość, że często kompleksy są jedynie w naszej głowie.
    Zresztą później te kompleksy są na dlaszym planie, bo liczą się inne rzeczy w życiu:)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice post.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie zaprzątaj sobie głowy kompleksami! One są dla słabych! :D Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post ^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. każdy z nas ma jakieś kopleksy, a ty jesteś śliczną dziewczyną nie ma się co zamartwiać xx + obserwuje
    zapraszam :everytopic-ourlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana wygladasz swietnie, wiec nie rozumiem dlaczego masz kompleks figury. ja niestety rowniez go mam i postanowiłam do zmienic. Od tygodnia juz pracuje nad swoim ciałem i cwicze oporowo, wiec trzymaj za mnie kciuki :)
    Co prawda pozbyłam sie juz 8 kg ale ide do przodu!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz świetną figurę! :)
    Ale niestety każdy ma jakieś kompleksy.. figurą nie powinnaś się przejmować :)

    Wzajemna obserwacja? :) Daj znać u mnie.
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Cześć. Tu "xsomethingpositivex". Z racji tego, że mnie obserwujesz, przyszłam tylko poinformować o mojej zmianie nazwy na blogu. Link: http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Każdy ma kompleksy niestety, ale ty masz śliczną figurę!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Każdy ma kompleksy niestety, ale ty masz śliczną figurę!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Moim zdaniem Twój nos jest bardzo proporcjonalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz cudowna figure , a o nosie nie wspomne .!Post fantastyczny. Masz racje. Kazdy ma kompleksy z ktorymi powinnien walczyc. Dobrze wie co moze sie stac gdy ich nieleczymi . Mnie akurat dobrowadzily mnie
    do anorekcji . Dzieki pomocu rodziny wyszlam z niej naszczescie obronna reką,
    ale byly to okropne przezycie.Dziekuje,ze poruszylas ten temat :-*

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz rację, jednak mi akurat ciężko jest zaakceptować siebie i zwalczyć kompleksy. :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger