07 stycznia

4. compounds XXI century



Dzisiaj chciałam poruszyć temat internetowych miłości i związku na odległość. Te dwa tematy można uznać za część siebie w wielu przypadkach. Związek na odległość dość często się sprawdza. Na sam początek to dla mnie ten związek byłby nie możliwy. Mam swoją drugą połówkę przy sobie. Nie wyobrażam sobie widzieć się z nim raz na 3 miesiące, nie móc dotknąć, pocałować, a tym bardziej, że jestem straszną zazdrośnicą. Potrzebuje go przy sobie w tych szczęśliwych i smutnych chwilach. Jeśli związek taki jest między starszymi osobami, ma większe szanse do przetrwania niż te nastoletnie. A tym bardziej, że to młodzieżowe związki to zazwyczaj miłość przez internet. Ja inaczej nazywam to miłość przez kabelek. Znam wiele osób twierdzących, że zakochały się w kimś kogo nigdy nie widziały na oczy. Tą całą "miłość" można porównać do miłości do idola. Beliebers również nigdy nie rozmawiały ze swoim idolem, Justinem Bieberem, a i tak darzą go miłością. Moim zdaniem to jest to samo co te całe związki internetowe. Nie chcę nikogo urazić, bo znam parę która poznała się przez internet, mieszkają z 200 kilometrów od siebie, ale są szczęśliwi. Ale zanim napisali sobie słowo "kocham" spotkali się parę razy i zdążyli siebie poznać. Widzą się przynajmniej na weekend raz w miesiącu. To wymaga poświęcenia obu stron i wielkiej wytrwałości. Niestety większość nastolatków jest ze sobą w związku chociaż nigdy nie widziało się na oczy. To nie ma dla mnie sens
Podsumowując: nie potrafie zrozumieć internetowej miłości, ale jestem całkowicie za związkami na odległość. Skoro ludzie się kochają to kilometry nie mają znaczenie. Jednak nie da pokochać się kogoś przez ekran. To moja opinia.  A jaka jest wasza?




leginsy- top secret
buty- CCC
t-shirt- butik
koszula- atmosphere
plecak- allegro
naszyjnik- diva
Karolina Nowicka Photography

97 komentarzy:

  1. To co napisałaś ma sens. Mam dokładnie takie same zdanie. Nie potrafie zrozumieć osoby która pisze "kocham cie" np. na facebooku a tak naprawde nie ma pojecia o wartosci wypowiedzianych slow bo nie da sie pokochac osoby wylacznie dzieki zdjecia profilowego i rozmow na fb.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jeśli ludzie na prawdę się kochają to odległość nie powinna ich dzielić, oczywiście że może być trudno ale trzeba dać radę! Śliczne zdjęcia :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne zdanie na ten temat. U mnie internetowa przyjaźń nie przetrwała, a co mówić o miłości...

    Proponowałaś wspólną obserwację, więc zacznij. ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz :)
    Podziwiam jak wytrzymałaś na mrozie na krótki rękaw,ale zdjęcia śliczne !
    Dzięki za komentarz.Obserwuję i liczę na to samo :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. plecak przypadł mi do gustu :)
    mój chłopak wyjeżdża na studia, więc zobaczę jak wygląda związek na odległość.
    Jeśli masz ochotę, to weź udział w moim konkursie na blog miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że związki na odległość mają szansę przetrwać, choć podobnie jak Ty, ja swojego Skarba muszę mieć zawsze u boku! :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są świetne! :)
    u mnie pytałaś o obserwacje :)
    ja już czekam na rewanż :)
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny Outfit, super notka, moim zdaniem związki na odległość mają wielki sens,
    Miałabym też prośbe, wejdziesz do mnie? Polecisz, poradzisz, zaobserwujesz? doceniammalerzeczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great photos, you look lovely in your outfit, I specially love the backpack and the booties!! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się look! A związki na odległość? Tylko tymczasowo i jeżeli sytuacja naprawdę zmusza...
    obserwujemy?

    koszikoszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taka blada :( Jesteś chora, masz taką cere czy coś? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam bladą cerę+przeziębiłam się+ zimno sprawiło, że jeszcze bardziej zbladłam :(

      Usuń
  12. Zdecydowanie się z tobą zgadzam, idealnie to ujęłaś.
    I współczuję Ci tego stania na mrozku, pozowałaś w samej krótkiej koszulce i leginsach, biedaczka :c
    (obserwuję)
    MYLESS-LITTLE-WORD.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post... poruszyłaś ważny temat.
    Dziękuję za bardzo miły komentarz. Oczywiście zgadzam się na Twoją propozycje wymiany obserwacji ;)
    Ja już obserwuje
    PS Ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)
    martuskape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Związek na odległość ma sens i nawet duże szanse na przetrwanie, ale... no właśnie. Denerwuje mnie nazywanie swoją miłością kogoś, o kim zapomni się za parę tygodni i być może nigdy nie widziało (a 'fejki', to już zupełnie temat rzeka). Według mnie, to trochę taka pokazówka, ewentualnie jakaś upośledzona definicja uczuć :-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny naszyjnik, mam podobne buty! Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie; ) http://wstylulilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie związki na odległość są trudne, ale jeśli się kogoś kocha to czemu nie :)
    http://stylejodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie same zdanie. Bardzo ładnie to wszystko opisałaś :D
    Bardzo mi się u Ciebie podoba. Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję i miło byłoby, gdybyś również to dla mnie zrobiła :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nadal nie jestem przekonana co do tego... Ale mam przyjaciela, z którym mogę pogadać, choć dzieli nas praktycznie cała polska, ja mieszkam na północy, on na południu... Nigdy się nie widzieliśmy, ale obiecaliśmy sobie, że spotkamy się kiedyś na koncercie naszego wspólnego zespołu...
    Świetny temat do poruszenia na blogu :)
    Bardzo dziękuje za komentarz, a co do wspólnego obserwowania, to ja już to zrobiłam :)
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/
    PS. Ty też jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej na moim wcześniejszym blogu (rosewithcherry) jednak został usunięty
    masz ochotę na wzajemną obserwację na moim nowym blogu? http://similarose.blogspot.com/ zacznij i daj znać u mnie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możesz podać mi swoją nazwę bo nie widzę Cię? :*

      Usuń
  20. Świetny outfit. Jak dla mnie związek przez internet nie ma sensu - a na odległość, no to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej (rosewithcherry) ale usunięto mojego bloga. masz ochotę na ponowną obserwację na moim nowym blogu? http://similarose.blogspot.com/ zacznij i daj znać u mnie, buziak

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś bardzo ładna :) Poruszyłaś bardzo ważny temat i postaram się głębiej nad nim zastanowić :D
    Ps. Obserwuję :*
    lovleyfalcon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia genialne ale pewni musiało byś ci bardzo zimno haha
    a co do związków na odległość biorąc pod uwagę fakt, że młodzież często nie robi tego na poważnie jestem przeciwna tego typu zażyłością ale to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  24. no to prawda, żeby zdobyć się na takie wyznanie trzeba poznać drugą osobę w pewnym stopniu :)
    może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. osobiście w internetową miłość nie wierzę i nie wyobrażam sobie wyznawać uczuć osobie której tak naprawdę nigdy nie widziałam i skoro było tak do tej pory to pewnie też nigdy nie zobaczę, nie ma to większego sensu. Nawet nie ma pewności czy ta osoba na zdjęciu to ta sama z którą piszemy :) nie warto w takie coś się angażować, co innego związek na odległość który ma sens jeśli albo odległość jest mała albo na krótki czas z tym kimś się rozstajemy bo i tak prędzej czy później zacznie się gdybanie czy to ma na pewno sens, kłótnie itd. a wiadomo że trudniej jest się porozumieć i pogodzić nie mając okazji wyjaśnić tego twarzą w twarz ;)

    zapraszam do obserwacji i również dodaję:
    http://xnataliefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zimno Ci było? Śliczne zdjęcia :) Masz rację, miłość przez internet można porównać do miłości, którą dążymy swojego idola. Bardzo mądrze napisane :))
    Obserwujemy?
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :)

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się wydaje, że ci ludzie, którzy wierzą w miłość na odległość tak naprawdę mylą to uczucie z jakimś innym. Gdyby poznali prawdziwą miłość, rzeczywistą, wzajemną bliskość, to na pewno zmieniliby zdanie w tej kwestii. Masz trochę racji z porównaniem tego uczucia z miłością do idola. Ogólnie myślę, że słowa "miłość" i "kochać" są strasznie nadużywane w dzisiejszych czasach.
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie to oznaka wielkiej wytrwałości i bardzo podziwiam osoby, które spotykają się rzadko ale mimo to się kochają i są ze sobą szczęśliwe. Co do miłości ,,przez kabelek" jak to nazwałaś, uważam że w sumie nie jest taka niemożliwa, jeśli nie ogranicza się tylko do pisania na fejsie... rozmowy przez telefon czy skype też mogą zbliżyć ludzi.
    Masz bardzo ładnego i ciekawego bloga, obserwuję i zostaję na dłużej ;)
    http://turkusowe-oczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog i super zdjęcia !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu zawsze się odwdzięczam ! :)
    U mnie nie długo konkurs :)
    więc serdecznie Cię zapraszam :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja. Podoba mi się plecak strasznie ;)
    obserwujemy? faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochalam się w tym plecaku, dałabyś jakiś link do allegro?:)
    Może wspólna obserwacja?:) Jeśli chcesz zaobserwuj , zawsze się odwdzięczam :)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma juz ten aukcji na allegro bo mam go z pół roku już :(
      ale masz tutaj link do całkiem podobnego http://allegro.pl/maly-plecak-z-naturalnej-skory-vooc-vintage-p2-i4894334991.html

      Usuń
  33. Pytałaś o obserwację - bardzo chętnie.
    Ja już dołączyłam do grona obserwatorów. Chętnie będę tu do Ciebie zaglądać regularnie. :)

    Co do zdjęć - świetne. Masz genialnie "zrobione" brwi, zazdroszczę :)

    Co do posta - kiedyś, dawno temu byłam w związku na odległość i choć nie żałuję, z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że nie było warto. W związku najważniejsze jest wsparcie, a to bardzo trudno okazać wirtualnie. Słowa to nie wszystko.

    Pozdrawiam cieplutko,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie są takie jakie chciałam, chcę aby jeszcze były dłuższe, ale dziękuję :3

      Usuń
  34. Bardzo dobry post . Znakomicie opisany temat , który jest bardzo ważny w dzisiejszych czasach .
    Obs= obs?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy się nie zastanawiałam o takim związku na odległość. Popisać z kimś na czacie, porozmawiać jest ok, ale żeby to się przerodziło w miłość do drugiej osoby, której tak naprawdę kompletnie nie znamy? Troszkę naiwne ;)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. oj tak zimno a ty odważna do zdj się rozbierasz :D fajny styl , pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. przecudny plecak *,* i świetne zdjęcia :)
    obserwujemy ?
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. woo, ja bym nie wytrzymała pozując do zdjęć w krótkim rękawku, więc szacun :))
    co powiesz na wspólną obserwację? :> http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam takie same zdanie.
    Ja już obserwuje, czekam na rewanż ;)
    Ps super zdjęcia :D

    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. w tym co napisałaś jest bardzo dużo racji, zgadzam się z tobą, a to stwierdzenie o miłości przez kabelek, jest po prostu świetne, genialnie to ujęłaś. Pytałaś na moim blogu o wspólną obs. Ja już i liczę na uczciwy rewanż. http://loveemyydreeam.blogspot.com/ ( jestem 101 )

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne młodziezowe zestawienei troszkę nieadekwatne do pogody ale co tam :D
    Obserwuję ; ]

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. swietny blog,z checia wracam ponownie.
    obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  45. Sama kiedyś byłam w takim związku, jeśli można to nawet nazwać związkiem. Nie jestem z tego dumna i na początku żałowałam, że straciłam na to tyle czasu, bo nie miało to sensu. Po czasie nauczyłam się, że nie warto żyć przeszłością.
    Wyglądasz ślicznie. Podziwiam Cię za pozowanie na śniegu, ja bym nie dała rady.
    Ja już obserwuję ;)
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny blog :3 Obserwuje

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ja byłam w związku na odległość.. niestety nie wyszło właśnie przez odległość ;) on mieszka w Anglii, ja w Polsce widywaliśmy się bardzo rzadko ;) teraz z biegiem czasu wiem, że taki związek nie ma sensu..
    bardzo ładne zdjęcia ;)
    pozdrawiam i oczywiście obserwuję ;) i zapraszam: http://angelusiek.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja osobiście mieszkam w internacie i moja współlokatorka poznała swojego chłopaka przez internet, sa razem ponad półtora roku, jest to jej pierwszy chłopak i sama mówi, ze to ten jedyny.
    Ale z jednym się zgodze, zanim powie się kocham trzeba chyba kilka razy się spotkać

    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja daje obs bo mnie zaciekawiłaś i zapraszam http://seventeenforeverteamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny plecaczek!
    Ja osobiście nie wyobrażam sobie miłości przez internet, jak i tej na odległość. Ciężko jest być w związku i nie widywać się praktycznie wcale, miłość opiera się na bliskości, przede wszystkim fizycznej, a przez telefon nie da rady się przytulić ;)

    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja :) Co do miłości na odległość - mam swoje Szczęście przy sobie i nie wyobrażam sobie widzieć się z nim co jakiś czas. Kiedyś byłam w takim związku dwa lata i uważam, że to słabe, bo ile czasu spędziliśmy tak na prawdę razem? No właśnie..

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie wygladasz na zdjęciach, Obserwuję
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz jeszcze raz poklikac, bardzo prosze

      Usuń
  52. Ja też nie za bardzo rozumiem internetową miłość, chociaż nie mówię, że ona wcale nie istnieje - bo istnieje na pewno. Tylko że ja nie dałabym rady z kimś jedynie pisać a nie mogą się z nim spotkać.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak na ciebie patrzę to mi zimno :p ♥ Genialne zdjęcia jest megaaa fotogeniczna ♥
    http://hopelessadventure.blogspot.com/
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję teraz ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam ochotę zrobić sobie ombre. Śliczne włosy ;)

    Obserwuję Twój blog, bo jestem nim zachwycona. Wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajna stylizacja! Masz śliczne włosy. :)

    Wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz na moim blogu. :)

    http://xxneverforgetwhoyouarexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne zdjęcia ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja bym nie wytrwała w związku na odległość:( Za bardzo bym tęskniła za moją drugą połówką:(( Pytałaś o wspólną obserwację - ja już<3 Śliczny blog pod względem wyglądu i pisania:*

    http://gusiaa31.blogspot.com/ - zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładne zdjęcia oraz stylizacja !
    jestem chętna na obserwację :)
    właśnie zaobserwowałam ;)
    zapraszam http://natalia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne zdjęcia, masz cudowną urodę. obs za obs ?
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli się spodoba zaobserwuj a ja się odwdzięczę tym samym :)

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja nie bardzo rozumiem jak można kogoś kochać, gdy się tej osoby nigdy nie widziało i nie rozmawiało się z nią na żywo.. ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna koszula :D Ostatnio mam "fazę" na koszule xD
    Pytałaś o obserwacje :3 Ja już :D
    modelinove-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Only a tshirt in the snow!?!?!?! Oh my God, I would die frozen!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki cudowny blog ;) ładne włosy ;) obserwuję ;) zapraszam ;) http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczny outfit *-*
    masz śliczne włosy
    https://By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne zdjęcia. Takie związki na pewno mają trudno, miejmy nadzieję,że sobie poradzą. Też jestem zazdrośnicą, heh :D
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wyglądasz i masz idealne kreski. Pytałaś o obserwację, ja już! :) Buziaki, nienoniewierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Żyję w związku na odległość ponad rok i szczerze mówiąc nie przeszkadza mi to. Co prawda widujemy się tak z dwa razy w miesiącu, czasem na dłużej niż tydzień, ale bywa różnie. Jestem zdania, że lepiej za sobą trochę potęsknić niż widzieć się dzieńw dzień przez 24 godziny na dobę :)

    Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, poza tym podziwiam Cię, że pozowałaś bez kurtki (!!!), a z tego co widzę na dworze nie było za ciepło :) Pytałaś o obserwację, ja już jako Iwona Zając na GFC (#123), teraz czekam na Ciebie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdecydownie nie rozumiem osób, które twierdzą, że kogoś kochają nawet nie znając, ani nie spotykając danej osoby w rzeczywistości- czysta dziecinada.
    Zdecydowanie zgadzam się z Tobą w kwestii związków na odległość, sama również podziwiam takie osoby, ja nie potrafiłabym żyć na odległość z moim narzeczonym. :)
    Dodaję do obserwowanych!
    writtenbyanita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetnie wyglądasz i podziwiam Cię, bo mi jest ciężko pozować z kurtką z zimna, a ty na krótki rękaw :x
    Masz fajne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie widzę sensu w takich związkach, ale co kto lubi.
    Fajnie wyglądasz, wow podziwiam, ze wytrwałaś w pozowaniu, ja bym nawet kurtki nie zdjęła!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej, jesteś bardzo ładna, i super jest ta koszula w kratę:)

    Może obs za obs, ja już obserwuję i liczę na to samo!

    http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne zdjęcia! :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  74. swietne wlosy :)
    super! Zapraszam do wspolnej obserwacji :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj serdecznie, bardzo fajny blog :)
    Juz obserwuje..xxx
    Dziekuje serdecznie za odwiedziny na moim blogu i zapraszam do obserwowania
    www.katewo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  76. Swietna koszula :)) mam nadzije, ze nie zamarzlas podczas zdjec .. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale świetne zdjęcia :o No i stylizacja bardzo fajna :) Post mega mi się spodobal!
    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/01/pomagaj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgadzam się z Tobą ;) Takie związki przez internet w ogólnie nie mają sensu. Bo przecież mogę napisać w wiadomości co chce. Nie ma się wtedy pewności, że ta osoba mówi prawdę...
    http://kubackaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Żeby kogoś pokochać trzeba go poznać.
    Według mnie nie ważne jak- ważne czy się zna tą osobę na wylot.
    Nie sądzę, że miłość jest ślepa :)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Mam podobne zdanie, internetowe znajomości nie mają sensu. Moim zdaniem to nie jest nawet miłość, nikt nikogo nie pozna w 100% przez internet :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczna stylizacja !
    Pytałaś o obserwację - ja już teraz ty :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie w komentarzach, jeśli się zgadzasz :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. świetna stylizacja, ale musiało Ci być bardzo zimno podczas robienia zdjęć ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. włosy i buty! *.*

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Mnie jakoś 'związki na odległość' nie przekonują.
    Świetna stylizacja :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiktoria Adaś , Blogger